• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Gefrustreerd ga ik op de trap zitten. Ik ben al weer helemaal terug gelopen vanaf de keukens en heb nog steeds die stomme stok niet gevonden. 'Stom ding, laat jezelf gewoon zien,' mompel ik.
    Mijn blik valt op een kapotte trede bij de trap waar iets in zou kunnen vallen. Ik haal mijn eigen staf tevoorschijn en zeg voor de duizendste keer 'Accio Freds stok.' Ik hoor wat gerammel uit het gat, maar er gebeurd verder niets. Nieuwsgierig buig ik mij voorover en kijk het gat in. Helemaal donker.
    'Lumos.' Dan zie ik de stok liggen. Vast onder een lat. Hoe hij erin gekomen is, geen idee. 'Heel fijn,' zeg ik sarcastisch. 'Hoe ga ik je daar ooit uitkrijgen.' Ik zucht. Nou praat ik nog tegen voorwerpen ook.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik zie het wel voor mij dat Adelaine vet veel moeite gaat doen om die stok uit het gat te krijgen en er dan achter komt dat het één van hun fopstokken is :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Dat zie ik eigenlijk ook wel voor me]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    De vermoeidheid neemt langzaam maar zeker steeds meer toe. De zoektocht naar mijn stok zet ik morgen wel voort aangezien ik hem zo toch niet kan vinden. Ik loop terug naar het kasteel voor ik hier straks echt in slaap val.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Oké, als ik de trap gewoon eerst kapot maak. Vervolgens de stok eruit laat vliegen en dan de trap weer heel maak met reparo. Dat zou moeten werken.
    'Diffindo.' Ik duik even weg voor de splinters en richt mij vervolgens weer op Freds stok. 'Wingardium Leviosa.' Ik grijns als de stok langzaam naar mij toe vliegt. Ik laat hem op de trap vallen. Net als ik de trap weer heel wil maken, hoor ik voetstappen en de stem van Vilder. Ah, niet net nu.
    Snel maak ik de trap heel en grijp de stok van Fred. Ik schrik mij rot als die plots veranderd in een rubberen kalkoen. Echter veel tijd om er geïrriteerd door te raken heb ik niet. Ik spring achter een harnas en luister naar Vilders voetstappen, terwijl hij langskomt. Als ze wegsterven richting de kerkers, kom ik opgelucht achter het harnas vandaan.
    'Serieus? Ik heb al die moeite gedaan voor een fopstok? Heel fijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Serieus? Ik heb al die moeite gedaan voor een fopstok? Heel fijn.' hoor ik ineens. Iets dat toch zorgt voor een grijns op mijn gezicht en dat ik me heel even omdraai. 'Ik vind het wel lief dat je me helpt met zoeken naar mijn stok, maar dat is inderdaad een van onze fopstokken' zeg ik glimlachend. 'Ik wist nog geneens dat er nog zoveel van die stokken waren hier op school' voeg ik er bedenkelijk aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het feit dat hij van jullie is, verklaart wel waarom hij reageerde op 'Accio Freds stok.' Ik loop naar Fred toe en overhandig hem de stok. 'Ik haat dat ding echt. Ik was daardoor bijna gepakt door Vilder.' Ik bestudeer Fred even. 'Je hebt zelf je stok ook nog niet gevonden, zie ik?'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Bedankt en dat verklaart inderdaad wel een hoop' zeg ik en kijk even naar de stok waarna ik weer naar Adelaine kijk. 'Het spijt me. Gelukkig ben je niet gepakt, want dat was niet de bedoeling' Ik schud mijn hoofd. 'Nee nog niet, maar ik zet de zoektocht morgen wel weer voort'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Wanneer stop je eens met je verontschuldigen voor dingen waar je niet schuldig aan bent?' Zeg ik, waarna ik even lach.
    'Dus je kan gewoon hier slapen? Ondanks dat je van school bent gestuurd?'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ik stop met verontschuldigen als ik denk dat ik er niet schuldig aan ben of het een grap is' zeg ik lachend.
    'Ik zorg gewoon dat ik kan blijven en slapen doe ik hier toch wel anders gebeuren er straks ongelukken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ach, je kunt je altijd verstoppen in mijn bed. Blijkbaar ben ik de enige die niet meer oververmoeid is of zo. Plus dat ze je daar nooit verwachten.' Ik grijns even.
    'Over slapen gesproken, Ginny ligt op de ziekenzaal. Madame Pleister vond het geen goed idee dat ze weer helemaal terug ging lopen naar de common room. Ze zag er echt uit als een wandelend lijk.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Je moet dan niet raar opkijken als ik dat straks echt doe, want dat zullen ze inderdaad niet verwachten. Maar nee je bent inderdaad net de enige' zeg ik grijnzend. 'Dat zag ze inderdaad, maar raar is dat niet na vandaag. Na het slapen zal het vast een stuk beter gaan. Ze maakt zich soms echt een beetje te druk om alles en iedeen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Van mij mag je,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'Als je maar ruimte overlaat voor mij om te zitten, want aangezien iedereen gaat slapen, ga ik maar lezen. En stiekem heeft Ginny wat gelijkenissen met je moeder. Niet tegen haar zeggen hoor. Dan zie je mij niet meer levend terug. Het maakt haar alleen wel een hele goede en betrouwbare vriendin.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ik heb ik een nieuwe slaapplaats gevonden en ik ga nog niet slapen, want dan slaap ik straks niet meer.' Ik knik. 'Dat is waar, maar gelukkig niet al te veel gelijkenissen. Ik zeg niet en dan krijg ze ook geen reden om je te vermoorden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga even naar het dorp een paar spullen halen. Ben zo weer terug en nieuw topic komt eraan]




    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140203

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer