Ik heb nog geen samenvatting, omdat ik niet echt weet hoe ik het moet verwoorden, maar dat ga ik wel proberen voor als het verhaal er komt, dus die houden jullie nog te goed. Het gaat in ieder geval een verhaal worden met verschillende verhaallijnen, dat zich afspeelt op een Amerikaanse school. Ik zoek hier dus veel rollen voor, die eigenlijk allemaal een redelijk grote rol zullen spelen. Alvast bedankt voor het invullen. (:
Rollen.
Lin Moon Hwang.
Kyung Lee Hwang.
3.
Josephine ‘Josie’ Mitchell.
4.
Vanessa Alexis Montalvo – Sanchez.
Maddison Jane Echos.
6.
Cameron Timothy Moretz.
7. Jongen. 16 jaar oud, aartsvijand van rol 6, al sinds de eerste klas. Hij zit bij het footballteam en is een ongelofelijke player. Broertje van rol 8, met wie hij een slechte relatie heeft, omdat zijn broer nog populairder is.
Prescott William Lahey.
Jessica Elizabeth Sykes.
Copper Emanuel Haynes.
11.
Dana Violet Moretz.
12. Jongen. 17 jaar oud, is homoseksueel en allang uit de kast. Gaat veel om met rol 11, maar hij wordt nog veel gepest. Het enige wat hij wil, is nog een andere open homo op school en probeert dit op niet zo subtiele manieren.
Louis Nicklas Emmett Hastings.
Eleonor Munia Rutherford Sapateiros.
Flinn Nicolas Adams.
Misschien dat er nog meer bij komt, dat zul je dan vanzelf in het topic zien. Je mag bij de rollen van alles zelf verzinnen, zolang dat wat er achter staat er maar in terug komt. (:
Informatie.
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Uiterlijk: Een bekend persoon. Voor de personages die 15 zijn, liever geen mensen van 20 te pakken. Laat het een beetje lijken. Logan Lerman is bezet.
Karakter:
Familie:
Extra: Hobby's, toekomstplannen, alles wat mij nog interesseert!
Titel?
Mag ik je waarschuwen?
[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:28 ]
Big girls cry when their hearts are breaking