• Ik heb nog geen samenvatting, omdat ik niet echt weet hoe ik het moet verwoorden, maar dat ga ik wel proberen voor als het verhaal er komt, dus die houden jullie nog te goed. Het gaat in ieder geval een verhaal worden met verschillende verhaallijnen, dat zich afspeelt op een Amerikaanse school. Ik zoek hier dus veel rollen voor, die eigenlijk allemaal een redelijk grote rol zullen spelen. Alvast bedankt voor het invullen. (:

    Rollen.
    1. Aziatisch meisje. 15 jaar oud, wordt beschouwd als een nerd, is goed bevriend met rol 3 en rol 4, maar heeft verder nauwelijks vrienden.
    Lin Moon Hwang.
    2. Aziatische jongen. 18 jaar oud, is de broer van rol 1, zit in zijn examen jaar en is ook een nerd. Hij heeft een oogje op rol 5.
    Kyung Lee Hwang.
    3. Meisje. 15 jaar oud, vriendin van rol 1, valt in de smaak bij oudere jongens. Heeft het zwaar thuis, omdat haar ouders gescheiden zijn en ze veel stiefbroertjes en zusjes heeft, met wie ze het niet kan vinden. Ze krijgt bijles van rol 2.
    Josephine ‘Josie’ Mitchell.
    4. Meisje. 14 jaar oud, heeft een klas over geslagen vroeger, is redelijk stil en gaat om met rol 1 en 3, heeft een relatie met rol 6 als sinds de eerste klas.
    Vanessa Alexis Montalvo – Sanchez.
    5. Meisje. 14 jaar oud, is de beste vriendin van rol 2, maar ziet hem als niet meer dan dat. Ze is de perfecte leerling, schrijft voor de schoolkrant en zit in de wiskunde groep.
    Maddison Jane Echos.
    6. Jongen. 15 jaar oud, is best wel druk tegenover zijn vriendin en ook een macho, maar blijft wel trouw aan haar en kan het vinden met bijna iedereen, behalve met rol 7.
    Cameron Timothy Moretz.
    7. Jongen. 16 jaar oud, aartsvijand van rol 6, al sinds de eerste klas. Hij zit bij het footballteam en is een ongelofelijke player. Broertje van rol 8, met wie hij een slechte relatie heeft, omdat zijn broer nog populairder is.
    8. Jongen. 18 jaar oud, zit in zijn laatste jaar, een van de populairste, maar ook gemeenste jongens van de school. Hij is captain van het footballteam en probeert zijn broertje er eigenlijk uit hebben, omdat hij dat heel irritant vindt en omdat hij bang is dat hij zijn plek in zal nemen, omdat hij eigenlijk beter is.
    Prescott William Lahey.
    9. Meisje. 17 jaar oud, is niet populair maar ook niet onpopulair, wordt zwanger van rol 10 en besluit om de baby te houden.
    Jessica Elizabeth Sykes.
    10. Jongen. 17 jaar oud, maakt rol 9 zwanger en wil haar helpen met de zwangerschap, hoewel hij niet verliefd op haar is. Hij wordt hierdoor wel uit huis gegooid door zijn ouders en verblijft bij rol 11, zijn beste vriendin, voor wie hij meer begint te voelen.
    Copper Emanuel Haynes.
    11. Meisje. 18 jaar oud, is blijven zitten en biedt onderdak aan haar beste vriend aan als hij uit huis gegooid wordt, is de oudere zus van rol 6.
    Dana Violet Moretz.
    12. Jongen. 17 jaar oud, is homoseksueel en allang uit de kast. Gaat veel om met rol 11, maar hij wordt nog veel gepest. Het enige wat hij wil, is nog een andere open homo op school en probeert dit op niet zo subtiele manieren.
    13. Jongen. 17 jaar, is twee keer blijven zitten en doet nu zijn laatste jaar. Handelt in drugs en is ongelofelijk agressief. Hij is dan ook niet geliefd en zeker niet door het kliekje van de footballers.
    Louis Nicklas Emmett Hastings.
    14. Meisje. 18 jaar oud, grootste slet van de school en pest ook iedereen. Als ze haar school jaar niet haalt, moet ze van haar ouders naar een zomerkamp en krijgt daarom bijles van rol 2.
    Eleonor Munia Rutherford Sapateiros.
    15. Jongen. 18 jaar oud, de beste vriend van rol 8, maar verdwijnt meestal in zijn schaduw. Is co captain van het footballteam, maar wil eigenlijk helemaal niet meer. Hij hoort liever bij de gewone mensen op school, maar durft dit niet toe te geven.
    Flinn Nicolas Adams.

    Misschien dat er nog meer bij komt, dat zul je dan vanzelf in het topic zien. Je mag bij de rollen van alles zelf verzinnen, zolang dat wat er achter staat er maar in terug komt. (:

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Voor de personages die 15 zijn, liever geen mensen van 20 te pakken. Laat het een beetje lijken. Logan Lerman is bezet.
    Karakter:
    Familie:
    Extra: Hobby's, toekomstplannen, alles wat mij nog interesseert!
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daley schreef:
    Meh, ik maak rol 4 alsnog. Rol 4 komt morgen denk ik nog. *O*


    Noh ): Dan krijg jij de rol toch wel als ie zo goed is als rol 6 van jou (;


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Noh ): Dan krijg jij de rol toch wel als ie zo goed is als rol 6 van jou (;


    Haha, thanks. Nee, ik weet niet. Ik weet nog geen eens een naam voor haar. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Rol:
    1, Meisje

    Voornaam:
    Sue

    Achternaam:
    Suzuki

    Volledige naam:
    Sue Yi Suzuki

    Leeftijd en geboortedatum:
    Ze is 15 jaar en jarig op 19 april.

    Karakter:
    Sue is een best wel verlegen meisje met een hart van goud. Ze houdt ervan om mensen te laten lachen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd voor haar. Ze vindt het verschrikkelijk als iemand verdrietig is en doet er dan ook alles aan om mensen te troosten en op te fleuren. Dat siert haar.
    Ze is ook een meisje dat best wel druk is. Soms wat te druk en te vrolijk, of te optimistisch en daar kan men zich wel aan irriteren. Dit maakt haar echter niets uit. Ze gaat gewoon vrolijk door met optimistisch en vrolijk zijn.
    Door haar drukte is ze ook nogal ongeduldig en is het vaak druk om haar heen. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan de inrichting van haar slaapkamer.
    Die heeft bijvoorbeeld blauwe, roze en gele muren. Veel mensen vinden dit lelijk, maar zij vindt het prachtig.
    Ze heeft een geheel eigen mening en formuleert deze altijd erg goed. Desnoods met dure woorden. Hierdoor wordt ze vaak voor nerd uitgemaakt. Ook door haar grote bril gebeurt dat vaak, maar dat maakt haar niets uit.

    Uiterlijk:
    Sue draagt een grote nerd bril over haar mooie groene ogen. Haar zwarte haren steken hier perfect bij af. Ook bij de vrolijke kleding die ze altijd draagt.

    Familie:
    Sue heeft een grote familie, maar het grootste gedeelte ervan woont in China. Sue is dol op haar moeder die net zo vrolijk en gezellig is als zijzelf. Haar vader is echter wat serieuzer en dat wekt wel eens wrijvingen op in het kwetsbare gezin.

    Extra:
    Sue schrijft verhalen en doet vaak mee aan cosplay.


    26 - 02 - '16

    Daley schreef:
    (...)

    Haha, thanks. Nee, ik weet niet. Ik weet nog geen eens een naam voor haar. :')


    Haha, ja namen zijn altijd lastig =p


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Haha, ja namen zijn altijd lastig =p


    Als ik nu Maya doe wordt het helemaal Degrassi-ish, haha, dus dat moet ik vermijden. Misschien iets van Vanessa...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Als ik nu Maya doe wordt het helemaal Degrassi-ish, haha, dus dat moet ik vermijden. Misschien iets van Vanessa...


    Ik denk inderdaad dat mensen dan snel aan Degrassi zullen denken, maar Vanessa is een mooie naam (:


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad dat mensen dan snel aan Degrassi zullen denken, maar Vanessa is een mooie naam (:


    Cam en Nessie... klinkt best schattig, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil ook invullen! ((:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Meisje nummer 9.
    Voornaam: Zaina. Ze heeft niet echt bijnamen, origineler van Zain is het nooit geworden.
    Achternaam: Jones. 
    Volledige naam: Zaina Kristina Jones.
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is geboren op 24 april in het jaar 1995. Nu is Zaina 17 jaar oud.
    Uiterlijk:

    Alex Steele
    Foto 1Foto 2
    Karakter: Zaina heeft een erg druk karakter en praat af en toe vrij snel. Dan zegt ze soms dingen die ze beter niet had kunnen zeggen. Of het nou goed of fout is, ze zegt het toch wel. Geheimen kun je ook niet echt bij haar kwijt. Alle geheimen die je haar verteld liggen binnen de kortste keren op straat, alleen haar eigen geheimen geeft ze niet weg. Ze zal je ook altijd vertellen wat ze denkt. Misschien is het niet aardig op de manier hoe dat ze dat doet - ze zal het toch wel zeggen.
    Liegen kan ze absoluut niet. Je ziet het op de een of andere manier aan haar gezicht als ze het wel doet. Meestal bijt ze dan op haar lip of begint ze zenuwachtig met haar haren te spelen. Hierdoor liegt ze nooit en spreekt ze altijd de waarheid.
    Een meisje zoals zij zit ook niet erg moeilijk in elkaar. Het is makkelijk om van uit haar lichaamshouding op te maken wat ze bedoelt. Ze is ook erg rustig met uitleggen, dus als ze iets zegt wat je niet snapt zal ze vertellen wat ze bedoelt. Zaina zal je ook altijd vertellen wat ze voelt of vind. Of het nou positief of negatief is, wat dat betreft houd ze zich niet in. Soms zeggen de mensen in haar omgeving dat ze wat beter na moet denken over wat ze zegt, want soms is het iets wat ze niet zou moeten zeggen. Dan komt het er zo uit, voordat ze er ook maar erg in heeft. Vind ze iemand niet aardig, zal ze het wel laten merken, maar er nooit iets mee doen. Het is niet iemand die heel lang boos blijft of snel boos word. Je moet echt wat hebben gedaan voordat ze echt boos is.
    Familie: De familie Jones is een niet zo heel grote familie. Ze zijn thuis met drie kinderen. Vader George is nu 45 jaar oud en getrouwd met de 43-jarige Noiva. Samen hebben zij twee dochters en een zoon. De oudste is hiervan Rhiana, van 21 jaar oud. Na haar kwam Zaina en als laatste kwam de 16-jarige Gabriel.
    Cassie Steele.
    Extra: Haar grootste hobby's zijn tekenen en schilderen. Dit doet ze echt al heel lang en ze heeft er nog talent voor ook. 
    Mag ik je waarschuwen? Yes, please!

    De rest komt zometeen!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:41 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Daley schreef:
    (...)

    Cam en Nessie... klinkt best schattig, haha.


    Haha klopt, maar Cam en Maddi klinkt ook heel leuk ^^ =p


    I knew you were trouble.

    Humblebee schreef:
    (...)

    Haha klopt, maar Cam en Maddi klinkt ook heel leuk ^^ =p


    Tja, de voornaamste reden dat ik ze allebei nam, was omdat ik ze dan op elkaar af kon stemmen. Ik vind het stiekem altijd fijner als ik een verhaal schrijf, dat ik een stelletje al op elkaar heb afgestemt, haha. Maar ik ga nu Vanessa doen, dus we zien wel. And I might do some other roles.. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:39 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: 13.
    Voornaam: Louis. Niet veel mensen noemen hem zo, omdat hij zichzelf altijd voorstelt als Josh. Dit is geen naam van hem, hij noemt zichzelf gewoon zo.
    Achternaam: Hastings.
    Volledige naam: Louis Nicklas Emmett Hastings.
    Leeftijd en geboortedatum: Josh is nu zeventien jaar oud en geboren op 15 januari 1995. Hij is twee keer blijven zitten en komt nu dus terecht in een klas met vijftien jarige.
    Uiterlijk:



    Munro Chambers.
    Karakter: Heb ik in mijn hoofd.
    Familie: Josh is niet helemaal gelukkig in zijn familie, omdat hij zich er gewoon weg niet in thuis voelt. Hij was een ongelukje toen zijn ouders beide nog erg jong waren. Zo was zijn moeder, Leah pas zestien toen ze zwanger werd van Josh. Nu is ze 33. Josh' vader, Noah, is het perfecte voorbeeld van een slechte vader. Leah is ook niet bepaald een goede moeder, omdat ze bijna altijd aan het werken is en daarom nauwelijks omkijkt naar haar kinderen. Maar Noah is een drugsverslaafde, agressieve man die totaal niet geeft om zijn zoon. Zijn kleine dochtertje, Traian, is echter wel belangrijk voor hem. Hij vindt dat Josh een ongelukje was en dus nog steeds niet welkom is, omdat hij daardoor aan de drugs en alcohol is gegaan.
    Jessica Biel, Ryan Gosling & Lauren Boles.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje 4.
    Voornaam: Vanessa. Haar ouders zijn gedeeltelijk Spaans, dus Vanessa heeft ook Spaanse roots in zich wat dus haar voor en achternaam verklaart. Haar vader is kwart Spaans, haar moeder heeft een Spaanse vader, dus is half Spaans. Bijnamen heeft Vanessa wel, net zoals Cameron. Als wraak op de bijnaam Cam, heeft hij besloten Vanessa ook maar een bijnaam te geven, namelijk Nessie. Heel origineel is hij niet geweest, maar stiekem vindt ze het wel leuk om zo genoemd te worden.
    Achternaam: Castillo – Sanchez, een dubbele achternaam. Haar ouders wilden haar graag beide achternamen geven en daarom heeft Vanessa dus een dubbele achternaam gekregen.
    Volledige naam: Vanessa Alexis Montalvo – Sanchez.
    Leeftijd en geboortedatum: Vanessa is veertien jaar oud, wat betekent dat ze nogal jong is om in dezelfde klas te zitten als haar klasgenootjes. Niet dat je daar veel van merkt, want ze kan zo als 15 doorgaan. Vanessa verjaart op 23 november.
    Uiterlijk:



    Madison Pettis.
    Karakter: Als je Vanessa leert kennen, is het meteen duidelijk dat ze niet één van de luidruchtigste is in het groepje. Ze is rustig en houdt zich meer op de achtergrond, aangezien ze niet zo’n kletskous is als de meeste van haar vriendinnen. Ze heeft vaak de neiging om zich stiller te houden, het liefste zelfs niets te zeggen, want Vanessa is niet zo’n prater. Ze is iemand waar je liever naartoe gaat om je verhaal te doen. Vanessa is namelijk de enige die je verhaal niet zal onderbreken, maar naar je zou luisteren alsof haar leven er vanaf hing. Vele mensen vinden het daarom raar dat Vanessa een relatie heeft met de uitbundige Cameron wie ze zeker weten niet had durven aan te spreken als hij dat niet had gedaan. Werkelijk zijn ze een perfecte match, maar niemand zou het in eerste instantie tussen de twee zien. Ze zijn werkelijk ongelooflijk verschillend, maar lijken perfect bij elkaar te passen.
          Jaloers is Vanessa wel. Ze is niet de meest zelfverzekerde meid die je kent en zal ook niet de eerste zijn die voor zichzelf op zou komen. Meestal is Vanessa ook degene die de volle laag over zich heen krijgt, aangezien ze het makkelijkst te krijgen is voor mensen die zichzelf beter voelen door anderen te kleineren. Niet dat Vanessa er veel om geeft, maar de laatste tijd begint het er steeds meer in te hakken, al die beledigingen en pesterijen die ze over zich heen krijgt. En stiekem denkt ze ook nog steeds dat Cam er nog eens vandoor zou gaan met een overdreven blonde cheerleader waaraan zijzelf echt niet kan tippen.
          Vanessa is wel de meest aardige en lieve schat die je ooit hebt gezien of gekend. Ze is werkelijk de enige die je honderd procent kan vertrouwen en altijd eerlijk tegen je blijft, wat er ook gebeurd. Altijd zou ze je steunen in elke situatie dan ook, bemoeit zich niet met je, behalve als je het zelf vraagt en zal je nooit, maar dan ook nooit beoordelen op een bepaald iets. Niet dat dat vaak voor zou komen, aangezien Vanessa pas écht vrienden met je is als ze je al een tijd kent. Ze is niet iemand die snel mensen vertrouwd of zo snel met andere mensen om zou gaan.
          Het meest opvallende van Vanessa en het meest tegenstrijdige met Cam, is wel dat Vanessa ongelooflijk muzikaal is. Niet dat ze ongelooflijk goed kan zingen, maar Vanessa speelt meerdere instrumenten. Gitaar, piano, viool, en een klein beetje drums. Sommige mensen noemen haar zelfs een muzikaal wonder, maar zo ziet Vanessa zichzelf niet. Ze vindt het leuk om muziek te maken, schrijft ook haar eigen nummers en wil vooral met muziek doorgaan, omdat het een grote passie van haar is.
    Familie:
    Extra:

    I'll finish later... (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:05 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Guys, ik heb nog jongens nodig!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daley schreef:
    (...)

    Tja, de voornaamste reden dat ik ze allebei nam, was omdat ik ze dan op elkaar af kon stemmen. Ik vind het stiekem altijd fijner als ik een verhaal schrijf, dat ik een stelletje al op elkaar heb afgestemt, haha. Maar ik ga nu Vanessa doen, dus we zien wel. And I might do some other roles.. :Y)


    Oh noo :o Zeg me welke je niet in gaat vullen dan ga ik daar een kans op wagen =p &&& Ik doe wel een jongen :3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:58 ]


    I knew you were trouble.