• Hoi! Ik ben momenteel hard bezig met het schrijven van mijn eerste story, maar ik heb nog geen titel. heeft iemand suggesties? Hier volgt een omschrijving:

    Jessie speelt gitaar en ze heeft talent. Ze is vastbesloten beroemd te worden en wil daarom heel graag naar het conservatorium. Haar vader wil echter dat ze gaat studeren, want ze heeft niet voor niks haar VWO diploma. Steeds vaker maken ze hier ruzie over en Jessie's vader begint zijn dochter steeds vaker te slaan. Op een dag loopt het zodanig uit de hand dat Jessie het niet meer trekt en wegloopt van huis. In het hotel waar ze overnacht ontmoet ze Elise. Deze ontmoeting verandert haar leven en laat haar droom om door te breken als gitarist dichterbij komen.

    En dan gaat het verder dat ze samen een band op gaan richten en er alles aan doen om door te breken. Wat misschien ook nog belangrijk is om te weten, is dat Jessie, de hoofdpersoon, haar moeder, die 6 jaar geleden is overleden, nog iedere dag mist. Haar muzikaliteit heeft ze van haar geërft. Dat is nog een belangrijke reden waarom ze zo graag wil doorbreken in de muziek.

    Oja, als je benieuwd bent, kun je het eerste hoofdstuk van me story lezen, die heb ik al op quizlet gezet.

    Alvast bedankt! Xx Lot


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    The breakthrough band.


    26 - 02 - '16