• You Wanted Abortion, That I'll Never Forgive!


    Characters; Valery Eva Jones & Justin Drew Bieber
    © ILoveParis

    Proloog

    Valery Eva Jones. 2 jaar geleden.
    'Waarom doe je me dit aan?!' schreeuw ik tegen hem terwijl ik boos mijn tranen wegveeg. 'Gewoon, omdat ik wil dat je abortus pleegt!' Tranen stromen naar beneden. 'Maar, je bent de vader van dít kind Justin!' Ik wijs naar mijn buik. 'Kan me niks schelen verdomme!' Hij duwt me en ik val hard met mijn hoofd tegen de muur. Duizenden tranen vallen tegelijk naar beneden. Een pijnscheut komt dwars door mijn hoofd. 'JUSTIN WEET JE WEL HOE VERDOMME PIJN DIT DOET?!' schreeuw ik met alle kracht naar buiten. Ik ren weg en verstop me achter de jassen. Ik pak snel een paar schoenen en trek ze aan. Ik pak mijn jas en ren als een gek naar buiten. Ik ren en ren als het maar kan. Ik stop als mijn keel superveel pijn doet. Als ik in de verte kijk zie ik hem niet meer. Opgelucht ga ik tegen een muur leunen. Mijn hoofd bonkt. Ik kijk naar mijn buik. 'Ik zou nooit abortus plegen.' fluister ik tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:19 ]

    ILoveParis schreef:


    You Wanted Abortion, That I'll Never Forgive!


    Characters; Valery Eva Jones & Justin Drew Bieber
    © ILoveParis



    Proloog;

    Valery Eva Jones. 2 jaar geleden.
    'Waarom doe je me dit aan?!' schreeuw ik tegen hem terwijl ik boos mijn tranen wegveeg. 'Gewoon, omdat ik wil dat je abortus pleegt!' Tranen stromen naar beneden. 'Maar, je bent de vader van dít kind Justin!' Ik wijs naar mijn buik. 'Kan me niks schelen verdomme!' Hij duwt me en ik val hard met mijn hoofd tegen de muur. Duizenden tranen vallen tegelijk naar beneden. Een pijnscheut komt dwars door mijn hoofd. 'JUSTIN WEET JE WEL HOE VERDOMME PIJN DIT DOET?!' schreeuw ik met alle kracht naar buiten. Ik ren weg en verstop me achter de jassen. Ik pak snel een paar schoenen en trek ze aan. Ik pak mijn jas en ren als een gek naar buiten. Ik ren en ren als het maar kan. Ik stop als mijn keel superveel pijn doet. Als ik in de verte kijk zie ik hem niet meer. Opgelucht ga ik tegen een muur leunen. Mijn hoofd bonkt. Ik kijk naar mijn buik. 'Ik zou nooit abortus plegen.' fluister ik tegen mezelf

    Why Did You Breake Me? ~ Justin B.[/center


    You Wanted Abortion, That I'll Never Forgive!

    Characters; Valery Eva Jones & Justin Drew Bieber
    © ILoveParis

    [center]Proloog

    Valery Eva Jones. 2 jaar geleden.
    'Waarom doe je me dit aan?!' schreeuw ik tegen hem terwijl ik boos mijn tranen wegveeg. 'Gewoon, omdat ik wil dat je abortus pleegt!' Tranen stromen naar beneden. 'Maar, je bent de vader van dít kind Justin!' Ik wijs naar mijn buik. 'Kan me niks schelen verdomme!' Hij duwt me en ik val hard met mijn hoofd tegen de muur. Duizenden tranen vallen tegelijk naar beneden. Een pijnscheut komt dwars door mijn hoofd. 'JUSTIN WEET JE WEL HOE VERDOMME PIJN DIT DOET?!' schreeuw ik met alle kracht naar buiten. Ik ren weg en verstop me achter de jassen. Ik pak snel een paar schoenen en trek ze aan. Ik pak mijn jas en ren als een gek naar buiten. Ik ren en ren als het maar kan. Ik stop als mijn keel superveel pijn doet. Als ik in de verte kijk zie ik hem niet meer. Opgelucht ga ik tegen een muur leunen. Mijn hoofd bonkt. Ik kijk naar mijn buik. 'Ik zou nooit abortus plegen.' fluister ik tegen mezelf

    Die 2 reacties van mij zijn fout. Sorry.

    ILoveParis schreef:
    Die 2 reacties daarboven van mij zijn fout. Sorry.