• Mijn beste vriendin (Djuna) & ik nemen altijd cadeautjes voor elkaar mee als we op vakantie zijn geweest. Van vakantie had ik voor haar meegenomen: Sjaal, fotolijstje, Franse zuurtjes, een bruin armbandje die ik in het zwart heb, katten oorbellen, een tekenboekje & nog een leuk dienblad waar alles op stond.
    Gister was ik bij haar en bleef ik slapen. Ze was heel blij met haar cadeautjes. Ik kreeg van haar uit Zweden: Rode sokken met een witte elanden print, een groot stuk zeep, Zweedse losse thee, een paar Zweedse schoentjes van rendier leer (ongeveer 4 cm hoog en 4 cm lang) aan een stukje wol met een veiligheid-speltje. Ze weet dat ik een die hard fan van Tokio Hotel ben en dat was ze dan ook niet vergeten. Ze heeft dan ook voor mij een mini Bill meegenomen, met rendier haar! Super awesome! Ik ben er zo blij mee. Ik denk dat er nog nooit iemand zo blij is geweest met een houten poppetje van ongeveer 6 cm lang! Terwijl ik dit typ staat hij ook naast me. Mijn kleine Bill! :Y)
    Btw, ik moet wel toegeven dat hij op de foto minder goed lijkt, sorry!




    *Ik weet het, rendier. Best zielig (ik ben een vegetariër, maar voor hen zijn rendieren wat voor ons koeien zijn. Het is ook allemaal biologisch, want ze worden zo geschoten vanuit de natuur. In Nederland is dat niet zo.*


    Life is full of fake people

    Een mini Bill? Sorry, maar daar zie ik Bill nu echt niet in. Het is fijn dat jullie zo'n goede vrienden zijn.


    comfort in c h a o s

    That's supposed to be Bill? Anyway, leuk voor je!


    Ex astris, sciencia

    dat is lief van jullie!!
    ik neem gewoon een heel klein cadeautje mee en jullie echt heel veel dingen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk, dat deed ik ook met mijn beste vriendin, maar nu niet meer omdat we niet meer met onze ouders mee op vakantie gaan naar een leuk ver land.

    Maar wat een leuk en lief cadeau!


    You are beautiful, you are love.

    Austen schreef:
    Een mini Bill? Sorry, maar daar zie ik Bill nu echt niet in. Het is fijn dat jullie zo'n goede vrienden zijn.


    Het is Bill nog met zijn (zo als sommige mensen het noemen: ) leeuwen-kapsel. Op de foto lijkt het grijs, maar het is voornamelijk zwart.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:18 ]


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Het is Bill nog met zijn (zo als sommige mensen het noemen:) leeuwen-kapsel. Op de foto lijkt het grijs, maar het is voornamelijk zwart.

    Ja, had ik ook al door, maar ik vind het gewoon, zelfs met dat beeld in mijn achterhoofd niet lijken.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, had ik ook al door, maar ik vind het gewoon, zelfs met dat beeld in mijn achterhoofd niet lijken.


    Okeeeeei ._.


    Life is full of fake people

    Memoria schreef:
    dat is lief van jullie!!
    ik neem gewoon een heel klein cadeautje mee en jullie echt heel veel dingen(:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Cute :3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Cute :3


    Ik vind hem ook lief!


    Life is full of fake people

    haha grappig, echt leuk


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    haha grappig, echt leuk


    Dank je! n.n


    Life is full of fake people