• -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 14:15 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen, maar sterkte in ieder geval (L).


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    Ik zou niet weten hoe ik je moet helpen, maar sterkte in ieder geval (L).


    Niemand kan mij hiermee echt helpen. Ik wou gewoon even mijn hart luchten. Ik zit gewoon vol enzo. Maar bedankt! <33

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 16:06 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Echt, ik kan me voorstellen dat je je zo kut voelt.
    Heel veel sterkte <3

    Ik zou niet weten wat ik moet doen of hoe ik je kan helpen. Ik wens je veel sterkte omdat mensen die zo'n dingen meemaken dat nodig hebben. Veel sterkte <3


    Only losers can act the way you do

    Echt heeeeel veel sterkte! Ik zou je egt willen helpen maar ik weet hoe. Echt heel veel sterkte !! <3


    I'm a little bit lost without you <3

    Sterkte meid <333

    Sterkte. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik kan je best begrijpen.
    het is vreselijk moeilijk ook met je opa.
    en ik heb ook veel meegemaakt met mijn ouders en tussen mijn ouders enzeu

    en vooral moeilijk met je vader, mijn vader heeft ook zo'n vriendin die alles bepaalt, en alles verneukt enzeu.
    alleen zijn vriendin die is zo lullig, mijn zus had gebelt voor zijn verjaardag en een sms gestuurd (naar de mobiel van die vriendin, we hadden het nummer niet van 'm) en die vriendin heeft niks gezegt.
    En ik had problemen met mijn vader en ik was bij mijn oom en tante, zegt mijn vader aan de telefoon : ja ik moet ff overleggen enzeu en wat die vriendin zegt zegt ook mijn vader,,,,
    ze is een control freak!
    Mijn vader doet alles wat zij zegt enzeu en zij maakt hem ook kapot zondr dat ie het merkt :S
    zoo vaag....

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 16:32 ]


    Here I Am

    Echt vet vee sterkte<3
    Ik heb best wel wat mee gemaakt, maar door dit valt dat allemaal weg o.o
    Ik weet niet hoe ik je kan helpen, waarschijnlijk helemaal niet, maar als je moet praten kan je altijd naar mij toe komen ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je moet zoiezo praten met je moeder en een keer je vader bellen en een grote bek hebben!
    ik heb het ook gedaan, en het lucht op.
    ik heb even mijn mond opengedaan want ik kon mijn mening nooit geven bij hun thuis.
    en als hij je wilt onderbreken moetje gewoon heel hard gaan doorpraten!


    Here I Am

    Sterkte, ik snap dat je verdrietig en boos en alles bent nu

    Sterkte meid! Dit is echt niet zomaar iets. miscchien moet je er maar veel met je moeder en je broer over praten, ik weet niet of dat fijn is. Ik weet niet hoe ik je moet helpen, maar als je een keer wilt praten kan dat (:
    Sterkte nogmaals.


    bla bla bla

    Heel veel sterkte!

    Arme schat. Ookal weet ik dat mijn woorden toch niets betekenen zeg ik het toch.
    Ik snap je volkomen, alleen het feit dat ze niet eens familie van je is en toch Jóú eigen familie kapot.
    Veel sterkte lieverd(flower)


    everything you imagined, and more...

    Heel veel sterkte. <3
    Ik zou die vriendin van je vader echt keihard terugpakken. Geen idee hoe. Maar verzin eens iets met je broer ofzo. Roddel over haar, vertel vreemde verhalen over haar tegen je vader etc. -er schiet me nog een hele gemene streek te binnen, maar die zeg ik niet-. Oké, ik ben aan het doordrijven.
    Nja, heel kut voor je. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.