• Onee, we hebben een zwembad in de tuin staan. Was vandaag erg warm, dus heb ik er een hele lange tijd van de dag in gelegen. Door het chloor in het water is mijn zwarte haar verkleurd naar donkerbruin, iets donkerder dan mijn eigen kleur. Pfff ..., heb ik weer. Heeft iemand nog een tip hoe ik het weer terug naar zwart kan krijgen, zonder dat ik het opnieuw moet verven... Iets met huis, tuin en keuken spullen?
    Anders moet ik het wel weer opnieuw verven .., maar jah .., iemand dus nog een tip?
    Thank you!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:27 ]


    Life is full of fake people

    oeh dat is niet zo handig
    ik zal evebntjes gaan zoeken op het internet, heb namelijk geen flauw idee(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    oeh dat is niet zo handig
    ik zal evebntjes gaan zoeken op het internet, heb namelijk geen flauw idee(;


    Dankje!


    Life is full of fake people

    sorry ik vindt niks):


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee, chloor bleekt nou eenmaal. Daar kan je gewoon weinig aan doen behalve niet met je haar erin gaan liggen.


    Your make-up is terrible

    Verven is de enige optie denk ik, er is volgens mij geen manier om je haar weer donkerder te maken.
    De kleur is eruit, die kan niet meer terug komen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dan morgen maar weer even naar de Etos! Bedank allemaal!


    Life is full of fake people

    De kleur is er gewoon uit en dat krijg je nou eenmaal niet op een andere manier terug dan door het te verven of een kleurspoeling te nemen. SImpel zat, hoor je te weten als je je haren gaat verven :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    De kleur is er gewoon uit en dat krijg je nou eenmaal niet op een andere manier terug dan door het te verven of een kleurspoeling te nemen. SImpel zat, hoor je te weten als je je haren gaat verven :S


    Het is maar alleen de onderkant hoor! n.n


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Het is maar alleen de onderkant hoor! n.n


    Dat staat er niet bij en dan heb je toch ombre haar? Lijkt me zo erg nog niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat staat er niet bij en dan heb je toch ombre haar? Lijkt me zo erg nog niet.


    Dat is zo.


    Life is full of fake people

    Assassin schreef:
    Nee, chloor bleekt nou eenmaal. Daar kan je gewoon weinig aan doen behalve niet met je haar erin gaan liggen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Schrijffout uit de titel gehaald.

    On: Gewoon opnieuw verven is de enige oplossing.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik kwam ooit met groen haar uit het water :'). De chloor had m'n blond haar dus groen gemaakt..
    Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ketchup op je haar smeren en laten intrekken een oplossing is, maar ik heb geen idee als het ook echt werkt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Ik kwam ooit met groen haar uit het water :'). De chloor had m'n blond haar dus groen gemaakt..
    Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ketchup op je haar smeren en laten intrekken een oplossing is, maar ik heb geen idee als het ook echt werkt.


    Dat werkt tegen groen haar jah.


    Life is full of fake people

    Squido schreef:
    Ik kwam ooit met groen haar uit het water :'). De chloor had m'n blond haar dus groen gemaakt..
    Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ketchup op je haar smeren en laten intrekken een oplossing is, maar ik heb geen idee als het ook echt werkt.

    Het werkt(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."