• [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:44 ]

    Dat is echt heel erg klote. D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Klinkt als demiseksualiteit, maar misschien ben je nog wat te jong om dat te weten. Dat zuigt wel ja. Ik zou je advies of steun willen bieden, maar ik weet echt niet wat ik zou doen als ik in jouw schoenen zou staan. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Klinkt als demiseksualiteit, maar misschien ben je nog wat te jong om dat te weten. Dat zuigt wel ja. Ik zou je advies of steun willen bieden, maar ik weet echt niet wat ik zou doen als ik in jouw schoenen zou staan. D:


    Thefuck is dat?

    Demiseksualiteit is dat je je pas aangetrokken voelt tot een ander (op zowel romantisch als seksueel gebied) als je een diepere emotionele band met diegene hebt ontwikkeld. Misschien passen niet alle puzzelstukjes in jouw geval, maar dat schoot opeens door me heen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind ook iemand nu toevallig voor de eerste keer ooit eens leuk en hij is zo ongeveer de slechtste jongen van alles dat ik er kon uitvissen bij nader inzien.(cat) Ik voel met je mee.


    effort never betrays you

    AHHAHAHAHHAHAHAHHA, stiekem vind ik jouw manier van dit vertellen heel grappig :W
    Well that sucks
    (no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hmm dat is niet leuk):


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Maar je hoeft toch niet direct verliefd te zijn op de eerste en bestenjongen die je tegenkomt? Als ik jou was zou ik me er niet te veel zorgen over maken.

    Ik ken het.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Keep your head helt high, misschien later. Ik vind jongens ook zelden leuk, en toen was ie in eerste instantie te oud. Maarja, het gaat om jou. Een doorbijten. Ik vind het knap vanje dat je zegt dat je de vriendschap niet wilt verpesten en ook niet omdat ie een vriendin heeft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is echt heel erg klote voor je. Knap dat je de vriendschap niet wilt verpesten en ook dat je niets doet omdat hij al een vriendin heeft. Ik zou je graag tips ofzo willen geven maar ik zou zelf ook niet weten wat ik in die situatie zou moeten doen. Keep your head high! Je komt vanzelf een jongen tegen die je leuk gaat vinden, én die geen vriendin heeft!!


    don't let your happenings destroy your happiness!

    Ik snap echt helemaal wat je bedoelt! Ik heb namelijk echt precies hetzelfde, echt waar.
    Mijn collega was een goede vriend van me en had een vriendin. Maar het ging vorige week uit, waardoor ik mijn kans greep om met hem te praten. Hij nodigde me uit om afgelopen zaterdag langs te komen en tja, van het een kwam het ander en nu hebben we aanstaande donderdag de tweede date. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shoot, ik ben té verliefd. >.<
    Maar goed, blijf normaal tegen hem doen en misschien, als je geduld hebt, kan er nog wat uit voortbloeien.
    Heel veel succes ermee! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yancy schreef:
    Dat is echt heel erg klote. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Blomkvist schreef:
    Keep your head helt high, misschien later. Ik vind jongens ook zelden leuk, en toen was ie in eerste instantie te oud. Maarja, het gaat om jou. Een doorbijten. Ik vind het knap van je dat je zegt dat je de vriendschap niet wilt verpesten en ook niet omdat ie een vriendin heeft.


    26 - 02 - '16