• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'De kracht van de lezer. Lees mijn gedachten maar. Ik lieg niet. En laat ze nu gaan.' Ik negeer de stok geheel. Ik weet dat hij elke kracht wil bezitten die er is. Behalve liefde dan.
    'Ik kan zelfs jou helemaal uithoren. Zonder dat je het weet,' zeg ik er nog even achteraan. 'Dat kan met gedachtelezen niet. En dit is ook niet te blokkeren.'


    Happy Birthday my Potter!

    Voldie

    Ik lees haar gedachten en zie dat ze niet liegt. 'Hoe heet de kracht?' vraag ik. Ik was nu onsterfelijk door mijn gruzelementen, ik was er bijna achter wie de zegevlier had, maar weten waar iedereen is is ook wel handig voor het vermoorden van Potter.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik richt mijn aandacht op Bellatrix. 'Expelliarmus!' roep ik, en vang de wand van Ginny die door de lucht vliegt. Ze laat Ginny los en richt haar aandacht op mij. De grijns die rond haar lippen speelt bevalt me niet. Voor de zekerheid zet ik een paar stappen achteruit tot ik tegen iemand opbotst en 'Crucio' hoor.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 21:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Eigenlijk gewoon aura's lezen. Het gaat alleen iets verder dan wat de dreuzels allemaal beschrijven. Ik ben de enige die het kan, omdat er om de zoveel tijd iemand uit mijn bloedlijn geboren wordt met de kracht. Ik kan hem echter wel tijdelijk aan iemand anders geven. En nu zeg ik niks meer tot je ze laat gaan, Voldemort.'


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Nee, dit lijkt eerder op een zelfmoordpoging' Mompel ik waarna ik de kamer doorkijk. Er waren hier veel doodoeners.. Waarschijnlijk te veel. En daarbij was blijkbaar Fenrir ook bijgekomen van de vloek en reageerde voordat ik een andere vloek uit kon spreken door mijn wand uit mijn hand te slaan en daarbij een paar Sneën op mijn hand achterlaat terwijl hij met een voet op mijn wand blijft staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Fred zorgt er voor dat Bellatrix me los laat. Ze gaat nu achter hem aan. Dat laat ik niet gebeuren. Ik pak een stoel en gooi die hard tegen haar hoofd aan. Dat mens is echt gestoord! 'Laten we gaan!' roep ik en ik ren naar Madison. 'Kom!' zeg ik vriendelijk tegen haar en steek mijn hand uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "wat is het eigenlijk...dat je me zo leuk vind?" een kleine frons verscheen op mijn voorhoofd "ik..ik wwet get eigenlijk niet...je bent anders, anders dan de meiden uit mijn jaar, neem een voorbeeld aan Pansy...zo ben jij dus totaal niet zo" ik grinnik "gelukkig maar" ik sla allebij mijn armen om haar heen en hou haar dicht bij me.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley
    '
    Door de actie van Ginny kan ik de spreuk ontwijken. 'Dankje en hier is je stok. Ga maar vast ik regel dit nog even.' zeg ik en overhandig hem aan haar. Mijn blik blijft hangen bij Fenrir die weer bij George staat. 'Crucio' roep ik. 'Hoe vaak moet je die spreuk nog horen voor je eindelijk doorheb dat je hem met geen vinger aanraakt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    Ik twijfel even. Potter was goed bevriend met hun. Het zou makkelijker zijn om hun uit te moorden. 'Nee! Crucio!' schreeuw ik. 'Vermoord ze allemaal! ' schreeuw ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    'Dankje!' zeg ik tegen Fred. Mijn blik gaat weer naar Madison. 'Ga je mee?' vraag ik. Ik steek mijn hand verder uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Een ongelooflijke pijn raast door mijn lichaam. Het liefst zou ik op de grond liggen kermen, maar ik blijf staan en doe alsof ik niks voel.
    'Je echt naam is Tom. Je moeder was een heks, je vader een dreuzel. Wil je dat ik doorga,' bijt ik hem toe.


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139997


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    Een ongelooflijke pijn raast door mijn lichaam. Het liefst zou ik op de grond liggen kermen, maar ik blijf staan en doe alsof ik niks voel.
    'Je echt naam is Tom. Je moeder was een heks, je vader een dreuzel. Wil je dat ik doorga,' bijt ik hem toe.

    Ik denk niet dat dat zomaar gaat :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat zomaar gaat :'D


    (Nope, het kost ongelooflijke inspanning en kan niet al te lang. Harry doet het in boek 7. Het kan dus wel. Bovendien ziet ze zijn aura, dus was ze erop voorbereid, plus dat ze het moet om de mensen de beschermen van wie ze houdt. Ze heeft dus genoeg in zich om het voor kort op te brengen. Plus dat jouw karakter zojuist drie dooddoeners heeft vermoord zonder geraakt te worden door één van hen en toen zeiden we niks. Ow en alleen huiselven kunnen verschijnselen en verdwijnselen in malfoy manor.
    Dus... ;))

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 21:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vol^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!