• Limburg in de buurt van hitterecord

    Update: zaterdag 18 aug 2012, 18:13
    Het wordt morgen zo warm dat Limburg in de buurt komt van het hitterecord. Dat staat op 38,6 graden en werd in 1944 gemeten in Warnsveld.

    Het is nog de vraag of die temperatuur wordt gehaald. Ook is niet zeker dat het de warmste dag van de eeuw wordt, maar de temperatuur komt er wel in de buurt. Het eeuwrecord staat nu op 37,8 graden, gemeten in Arcen op 8 augustus 2003.

    In De Bilt werd het vandaag warmer dan 30 graden en daarmee is het de eerste tropische dag van dit jaar. Ook morgen is dat het geval. De dagen daarna wordt de 30 graden niet meer gehaald, zodat er nog geen sprake is van een hittegolf.

    Bron




    Lol, juist ja.
    Dus, wie woont nog meer in de buurt van dit hitterecord?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *Zit momenteel in Turkije en gaat morgen weer naar huis, naar Groningen in het hoge noorden van Nederland*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mysteria schreef:
    Hmmmm... *vind ik niet leuk*


    26 - 02 - '16

    Ik woon in Eindhoven, daar is het nu nog 32 graden.

    Ik zag bij een tankstation dat het rond vijf uur nog 36 graden was.


    GODDAMNIT WEATHER. RAIN OR HEAT. ISN'T THERE ANY NORMAL WARM WEATHER?

    Authentic schreef:
    Lol in Helmond word het morgen ook 38 graden. (:

    Hé,daar ben ik 2 dagen geleden geweest! In het begin viel het mee,maar daarna was het echt warm. -_-

    Timcanpy schreef:
    *Zit momenteel in Turkije en gaat morgen weer naar huis, naar Groningen in het hoge noorden van Nederland*

    In Turkije is het veel warmer dan hier. Poor you.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:34 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik woon in Noord-Brabant, maar meer richting Zuid-Holland, dan richting Limburg. Ook al is het hier ook om te stikken!


    Tell me about it, stud.

    zeeland hierm maar met dit weer is school echt een ramp, ben afgelopen week bijna desmolten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik woon in noord-brabant (helemaal tegen de belgische grens ;3)
    daar wordt het ook zoiets
    nouja, ik heb liever heel veel hitte dan de hele dag regen

    Het is nu 30 graden ín huis. (Zeeland). Geen idee hoe heet het buiten was, het was mij veel te warm vandaag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dragneel schreef:
    Ik woon in Eindhoven, daar is het nu nog 32 graden.

    Ik zag bij een tankstation dat het rond vijf uur nog 36 graden was.


    GODDAMNIT WEATHER. RAIN OR HEAT. ISN'T THERE ANY NORMAL WARM WEATHER?



    Lol, ik woon ook in Eindhoven. :')

    Ik ga morgen naar Limburg waar mijn neefjes en nichtje wonen en die hebben gelukkig een zwembad! :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lang leve Overijssel :'D
    Alhoewel ik morgen naar Tiel toe ga. Daar is het waarschijnlijk ook erg warm.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    SeverusS schreef:
    (...)


    Lol, ik woon ook in Eindhoven. :')

    Ik ga morgen naar Limburg waar mijn neefjes en nichtje wonen en die hebben gelukkig een zwembad! :')

    Heuj voor Lampegat.

    Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest, maar het is in huis al heet zat. :')

    Ik D:


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik niet, maar ook hier was het snikheet.

    In Nederland was het het warmste weekeind ooit!


    Life is full of fake people