• De hele afgelopen dag heeft snoozer non-stop rondgerend en druk gedaan. Dus ik ging ervanuit dat ze niet zoveel last had van de hitte (het werd toch pas s'avonds echt heet) en alleen gisteravond werd ze wat rustiger. En toen had ze er ook last van, lag ze keihard te hijgen in haar buis.

Toen keek ik vanochtend in haar kooi en toen lag snoozer op de verhoging in haar kooi op haar buik, met haar neus buiten de kooi en haar oogjes halfopen. Ik zag haar niet ademhalen (en nu het heet is is het heel erg zichtbaar en nog meer als ze slaapt) dus ik dacht al dat ze dood was D: Helemaal omdat Snoozer nooit zo in het open slaapt, altijd in haar buis, sok of onder het hooi.

Mijn kleine Mustafa :C

Ik steek dus een vinger in haar kooi om te controleren of ze nog leeft. Zodra ik haar aanraak, springt ze op, rent een keer keihard krijsend door haar kooi, zo snel dat ik haar niet eens kan volgen, klautert mijn arm op en gaat op mijn schouder zitten, waarna ze aan mijn shirt gaat knabbelen.

Als ik een hart had zou ik nu een hartaanval hebben gehad. Anyway, om dus nu naar de vraag van het topic te komen: Ik geloof dat Snoozer nu een shirt-etende zombiehamster is. Ze is namelijk opeens geobsedeerd door t-shirts en ik zie haar nog steeds niet ademen maar wel rondrennen. Hoe kom ik daarvan af? D:

quidquid excusatio prandium pro

Mordin schreef:
    (...)

Wel. Ik had ooit een bakje water in een kooi gezet met een hamster.

Die hamster heeft daarna zo'n 2 uur non-stop zich laten vallen van de top van het kooi in het bakje. Daarna nooit meer waterbakjes in hamsterkooien gezet D:

hahahaha :') wat heb ik dan brave cavia's.

Life is hard, just break it with your head <3

FloortjeO schreef:
    (...)

hahahaha :') wat heb ik dan brave cavia's.

En slimme!

Snoozer+water=

*loopt snuffelend op het bakje water af*
    "Hm, het voelt koud aan! even voelen."
    *steekt tong in water en drinkt wat*
    "OMNOMNOM! Water!"
    *klimt over de rand in het badje*
    "AHHHH HOLY SHIT WATTEFUCKDITWATERISNAT!"
    *springt bakje uit, racet rondjes door kooi. Is nat en dus plakt allemaal zaagsel aan haar vast*
    "IK VOEL ME NET EEN BOOM EN IK BEN NAT"
    *Gaat trillend in een hoekje zitten zichzelf schoonmaken*

-10 minuten later-

*loopt snuffelend op het bakje water af*
    "Hm, het voelt koud aan! even voelen..."

Wel. Ze is nu al minder zombie, niet? Goed?

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Haha. Jouw hamster is echt zó geweldig!
    Nee, mijn konijn heeft de afgelopen dagen een gat gegraven in de tuin en gaat daar in zitten als het te warm is. Lol!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

;D Je hebt een leuke hamster!
    Ik werk in een dierenwinkel en de hamsters daar gaan óf bovenop hun waterfles zitten voor verkoelen, of aan de bovenkant van hun hok hangen....
    Ik heb ze nooit echt veel actie zin ondernemen...

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Panini schreef:
    ;D Je hebt een leuke hamster!
    Ik werk in een dierenwinkel en de hamsters daar gaan óf bovenop hun waterfles zitten voor verkoelen, of aan de bovenkant van hun hok hangen....
    Ik heb ze nooit echt veel actie zin ondernemen...

ik haat hamsters in dierenwinkels D: Zo zielig :CCC

Mordin schreef:
    (...)

ik haat hamsters in dierenwinkels D: Zo zielig :CCC

Oh, valt wel mee, ik verzorg ze goed hoor ^^
    Sommigen zitten met z'n tweeën en ze hebben niet heel kleine hokjes.

Panini schreef:
    (...)
    Oh, valt wel mee, ik verzorg ze goed hoor ^^
    Sommigen zitten met z'n tweeën en ze hebben niet heel kleine hokjes.

Ik was in een dierenwinkel waar een zieke hamster zat in een klein hokje :C

Mordin schreef:
    (...)

Ik was in een dierenwinkel waar een zieke hamster zat in een klein hokje :C

Aww, das wel zielig :c

Panini schreef:
    (...)
    Aww, das wel zielig :c

Inderdaad D:

Daarom heb ik snoozer ook bij iemand thuis gehaald :Y)

Mijn konijn is OUD. Hij is veel cooler dan Snoozer, want hij leeft al twaalf jaar bij ons! *O*

"Well, well. Look who we've got here!"

Als ik dacht dat mijn hamster dood was zou ik daar echt geen foto van maken 0.0
    Anyway, ik ben blij dat ze nog leeft! Misschien moet je een wat kleiner waterbakje erin zetten? Dan kan ze d'r wel uit drinken, maar niet erin vallen. En verder gewoon proberen je kamer op de temperatuur die het daar altijd is te houden, zodat ze niet oververhit raakt.

“Love is a contradiction.”

Zet gewoon een bakje water erbij. Dan kliedert ze maar, is toch heerlijk met dit weer als ze daarmee kan spelen? (Ze ziet er overigens cute uit als ze slaapt!)

Also:
    MordinMordin is online
    38
    badges

12000
    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:22 ]

Til hug og blod.

Bloodlust schreef:
    Zet gewoon een bakje water erbij. Dan kliedert ze maar, is toch heerlijk met dit weer als ze daarmee kan spelen? (Ze ziet er overigens cute uit als ze slaapt!)

Also:
    MordinMordin is online
    38
    badges

12000

Ze vindt het water eng, zie mijn post aan begin pagina 2.

En volgens mij staat er 12001 posts (cat)

Ja, maar als ze na 10 minuten weer gaat, zal ze het vast ook wel leuk vinden. En dan doe je geen ijskoud water, maar fris water erin?

Til hug og blod.