• Als je een hele leuke droom hebt..


    Pretty is just a pretty word.

    True.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wat is dat bruine geval? 0.o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Wat is dat bruine geval? 0.o

    Scumbag Steve petje.
    Een pet, dus...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Scumbag Steve petje.
    Een pet, dus...


    Thanks :Y)

    En het is best wel true. Als je niet weet dat dromen maar zo ongeveer 6 seconden duren :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Technisch gezien klopt er niet zo veel van, maar ik weet wat je bedoelt (A)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Technisch gezien klopt er niet zo veel van, maar ik weet wat je bedoelt (A)




    Niet zo technisch denken, want ik vind deze echt kloppen (a')


    Pretty is just a pretty word.

    Zeg maar 6:29 am.


    O, look at all the fucks I give:

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Thanks :Y)

    En het is best wel true. Als je niet weet dat dromen maar zo ongeveer 6 seconden duren :3


    Dat is niet correct.



    REM slaap

    Ondertussen is het hele lichaam bijzonder ontspannen: het is zelfs bijna helemaal verlamd: beweging is niet mogelijk. Hier zijn twee uitzonderingen op: de genitaliën en de ogen. De ogen schieten in dit slaapstadium namelijk ontzettend snel heen en weer achter de gesloten oogleden. Het lijkt alsof die ogen allerlei dingen zien en volgen. Dat kan heel goed, want in dit stadium komen de meeste dromen voor. Van alle mensen die tijdens dit stadium worden wakker gemaakt kan ongeveer tachtig procent zich een droom herinneren. Tijdens andere slaapstadia is dit gemiddeld genomen slechts tien procent.
    Het stadium waar we het over hebben betreft de zogeheten REM slaap. De term REM staat voor ‘Rapid Eye Movements’, de snelle oogbewegingen, één van de opvallendste eigenschappen van dit stadium. Vroeger werd dit slaapstadium paradoxale slaap genoemd, omdat de hersenen zo druk zijn en het lichaam juist zo rustig is: een paradox.
    In de eerste slaapcyclus duurt dit REM stadium nog vrij kort: meestal tussen de vijf en tien minuten. Daarna start weer een nieuwe slaapcyclus. In de tweede slaapcyclus, die meestal tussen de anderhalf en de drie uur na het in slaap vallen optreedt, zit je korter in de diepe slaapstadia. Er komt dan minder stadium vier slaap voor. Daarentegen heb je wel meer REM slaap dan in de eerste cyclus.
    Datzelfde geldt voor alle cycli die volgen. In de derde slaapcyclus wordt bijvoorbeeld stadium vier slaap vaak niet meer gehaald terwijl er weer meer REM slaap is. In de laatste slaapcyclus kan meer dan de helft wel uit REM slaap bestaan (45 minuten of meer) terwijl de slaap niet dieper komt dan stadium twee.





    Een mens droomt vier of vijf keer per nacht. Al die keren samen beslaan ongeveer een kwart van de totale slaaptijd. De duur van elke droom varieert. Een droom aan het begin van de nacht duurt meestal maar een paar minuten. In de periode vlak voor het wakker worden kan de droomduur echter oplopen tot wel drie kwartier of een uur.

    Als jij dus acht uur slaapt, is ongeveer twee uur daarvan besteed aan dromen. Hierbij zijn er wel meerdere korte momenten, maar die zijn dus niet maximaal 6 seconden.


    Til hug og blod.

    Dat is mij vertelt, dus don't blame me :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I don't blame you, just telling you how science thinks about it. Deze dingen zijn al heel vaak bestudeerd en er zijn vele boeken over geschreven. Verteld mij meer als wanneer iemand beweerd dat het maximaal zo of zo is.


    Til hug og blod.

    Een droom duurt iets van 3 seconden, geloof ik. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Een droom duurt iets van 3 seconden, geloof ik. (cat)


    Zie je, jk ben niet de enige die het dacht dat het so kort was :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Panini schreef:
    True.


    26 - 02 - '16

    Panini schreef:
    True.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Blomkvist schreef:
    Een droom duurt iets van 3 seconden, geloof ik. (cat)
    Dit dus xP


    Today will be Girl's Day party with you~