• Vera is een 16 jaar oude tiener, die net als iedere andere tiener bezig is met school, vrienden, feesten en natuurlijk de liefde. Maar Vera zit in een internaat, het Rotternaat in Rotterdam, samen met negen andere tieners. Met zijn tienen doen ze alles samen. Ze gaan samen naar school, eten samen en slapen bij elkaar op de kamers. Alles lijkt heel gewoon, maar wat als de nieuweling ontdekt dat er iets niet klopt aan het huis?


    Oké, ik heb al mijn oude stories verwijdert, omdat ik er door gebrek aan inspiratie en persoonlijke omstandigheden geen zin meer in had. Maar ik heb dus weer inspiratie voor een nieuw verhaal.

    Hier heb ik de volgende rollen voor nodig:
    4 Meisjes op het internaat:
    * Vera's beste vriendin (type dom blondje)
    * Een Aziatisch meisje, dat het type “favoriete schoondochter” is
    * Haar beste vriendin (mag van alles zijn)
    * De nieuweling (een verlegen meisje, dat zich niet snel thuisvoelt)

    4 Jongens op het internaat:
    * Een typische “mooiboy”, die verkering heeft met het domme blondje
    * De minder knappe, intelligentere beste vriend van de “mooiboy”
    * Een Marokkaanse/Turkse jongen die altijd grappen uithaalt
    * De beste vriend van de Marokkaanse jongen

    De leiders:
    * De opzichter van het huis (Een enge man)
    * De huismoeder van het huis (Een vrouw van rond de 40 die het huishouden doet)
    * Een jonge leraar Aardrijkskunde van ergens in de 20, die gelieft is bij alle leerlingen

    Gelieve dit lijstje in te vullen:
    Volledige naam: Vooral Nederlandse namen graag, want het internaat staat in Rotterdam
    Bijnaam:
    Leeftijd: Tussen de 15 en 17, ze zitten in de 5e klas (Voor de leiders geldt dit natuurlijk niet)
    Uiterijk: Foto van bekend persoon + beschrijving, graag niet te perfect
    Karakter: Graag wat een beetje bij het type persoon past en niet al te perfect.
    Reden waarom hij/zij in een internaat zit: Dit geldt natuurlijk niet voor de leraren
    Hobby’s:
    Bijbaantje: Van het internaat krijgen ze maar heel weinig geld


    Ik kies niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:17 ]


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Oeh, ik had geen idee dat er meteen al zoveel reactie's zouden zijn. Hier ben ik echt blij mee, bedankt! :'D
    Laat je het weten wie welke rol heeft?

    MissNifong schreef:
    (...)Laat je het weten wie welke rol heeft?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    MissNifong schreef:
    (...)Laat je het weten wie welke rol heeft?


    Tuurlijk! Als ik zo goed als mogelijk alle rollen heb, laat ik het weten. :')


    Tell me about it, stud.

    Ik wil de schoonmaakster wel maken, als je die nog nodig hebt :3


    26 - 02 - '16

    Beliebery schreef:
    Dit lijkt op het huis Anubis hahahah.
    De huismoeder van het huis (Een vrouw van rond de 40 die het huishouden doet) ga ik invullen!

    Dacht ik ook, haha. Eerst dacht ik dat dit een soort fanfic zou worden daarvan, of iets in die geest :'D
    Ik ga mijn rol nog even verder afmaken, ik heb nu weer tijd :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:25 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zou ik hier een link mogen plaatsen naar mijn topic? Ik zoek namelijk ook personages


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Volledige naam: Simone Bianca van Terneuzen
    Bijnaam: Simoon / Moontje
    Leeftijd: 40 jaar. Ze is jarig op 10 juli
    Uiterlijk:


    Simone heeft zwart licht golvend haar en groene ogen. Je ziet haar op de foto samen met haar zoontje Ian van 4 jaar oud. Ze is erg trots op haar zoontje die al aardig veel op haar begint te lijken.
    Karakter: Simone is een zorgzame ambitieuze vrouw. Ze eindigt wat ze begint en daarom is schoonmaken de geknipte baan voor haar. Ze vindt het heerlijk om met de kinderen van het internaat om te gaan en voor hen te koken of schoon te maken. Ze voelt een hechte band met hen en is niet van plan om er ooit weg te gaan. Ze voelt zich echter wel eenzaam omdat haar man bij haar weg is gegaan nadat ze Ian kreeg. Dit doet haar nog steeds vreselijk pijn, maar ze praat er met niemand over.
    Reden waarom hij/zij in een internaat zit: Ze maakt er schoon.
    Hobby’s: Schilderen, breien en borduren.
    Bijbaantje: Ze maakt ook in enkele andere huizen schoon.


    26 - 02 - '16

    Styx schreef:
    Zou ik hier een link mogen plaatsen naar mijn topic? Ik zoek namelijk ook personages


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Styx schreef:
    Zou ik hier een link mogen plaatsen naar mijn topic? Ik zoek namelijk ook personages


    Ik ook ;x


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Volledige naam: Simone Bianca van Terneuzen
    Bijnaam: Simoon / Moontje
    Leeftijd: 40 jaar. Ze is jarig op 10 juli
    Uiterlijk:


    Simone heeft zwart licht golvend haar en groene ogen. Je ziet haar op de foto samen met haar zoontje Ian van 4 jaar oud. Ze is erg trots op haar zoontje die al aardig veel op haar begint te lijken.
    Karakter: Simone is een zorgzame ambitieuze vrouw. Ze eindigt wat ze begint en daarom is schoonmaken de geknipte baan voor haar. Ze vindt het heerlijk om met de kinderen van het internaat om te gaan en voor hen te koken of schoon te maken. Ze voelt een hechte band met hen en is niet van plan om er ooit weg te gaan. Ze voelt zich echter wel eenzaam omdat haar man bij haar weg is gegaan nadat ze Ian kreeg. Dit doet haar nog steeds vreselijk pijn, maar ze praat er met niemand over.
    Reden waarom hij/zij in een internaat zit: Ze maakt er schoon.
    Hobby’s: Schilderen, breien en borduren.
    Bijbaantje: Ze maakt ook in enkele andere huizen schoon.


    TERNEUZEN!!!!!!
    Daar woon ik!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, ik weet niet of het mag, maar hier is een link naar het topic voor mijn personages
    Klik


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb Frederik even aangepast, hij is nu wel af :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga ook de mooiboy invullen :3


    I knew you were trouble.

    Rol: De mooiboy
    Volledige naam: Jelle Bastiaan Zon
    Bijnaam: Jelle heeft geen bijnaam, maar hij wordt door sommige wel eens "De mooiboy" genoemd. Maar dat is meer een grapje van zijn vrienden.
    Leeftijd: Jelle is 17. Hij is geboren op 12 Januari 1995.
    Uiterlijk: Logan Lerman



    Jelle is de typische mooiboy waar alle meiden ooit wel eens een crush op hebben gehad. Hij ziet er mooi verzorgd uit, en het lijkt gewoon alsof hij altijd perfect is, hoe hij er ook uit ziet. Maar zelfs Jelle ziet er soms niet perfect uit. Vooral als hij net uit bed komt. Hij is een jongen die veel om zijn uiterlijk geeft, en daar dan ook veel tijd aan besteed in de ochtend. Jelle heeft bruine haren, die altijd een beetje warrig staan. Zo lijkt het alsof hij er niet veel aandacht aan heeft besteed, en het toch weer goed zit. Maar eigenlijk besteed hij er wel veel tijd aan, om het voor zijn doen perfect te krijgen. Jelle heeft mooie, heldere ogen waar ieder meisje wel in kan verdrinken. Jelle is aan de lange kant met zijn 1.78 meter. Hij is gespierd, maar niet té. Dat vindt hij lelijk. Hij traint wel, en wilt zijn six-pack dan ook behouden.
    Karakter: Jelle is de typische populaire mooiboy. Hij is knap, en dat weet hij. Hij maakt er zeker ook gebruik van. Meisjes vallen als een blok voor zijn charmes, want hij is een echte gentleman. Al kan hij dat nu niet doen aangezien hij een vriendin heeft. Hij zal haar ook echt niet bedriegen, maar als het uit gaat heeft hij er geen moeite mee om verder te gaan met zijn leven en weer te gaan flirten. Al lacht hij nog altijd naar elk leuk meisje dat hij tegenkomt, maar meer niet. Jelle is arrogant en ijdel, maar niet zoveel als zijn populaire vrienden. Hij probeert zo aardig en normaal mogelijk te blijven, wat hem niet altijd lukt. Jelle is niet het type dat zwakkere mensen pest, maar hij neemt het ook niet voor hen op. Meestal staat hij er gewoon naast en lacht mee. Jelle is niet zo heel slim, wat veel mensen al verwachten. Want Jelle heeft de looks, niet de hersenen. Jelle kan een erg goede vriend zijn, die goed luistert en geen geheimen doorvertelt. Maar als je dan ruzie met hem hebt, dan zal hij er ook geen moeite mee hebben om je geheimen door te vertellen. Maar wat veel van Jelle's vrienden niet weten is dat Jelle echt heel veel geeft om hun en voor hun door het vuur zou gaan. Al zijn er nog niet echt zulke situaties geweest, dus zal niemand verwachten dat Jelle dat zou doen. Jelle is rond zijn vrienden vaak erg druk en grappig, maar als het nodig is kan hij ook best serieus zijn. En dan merk je pas dat hij weldegelijk gevoelens heeft. Al lijkt dat vaak niet zo. Want Jelle is een beetje een rebelse jongen. De meeste regels die er zijn, heeft ie al een keer gebroken. Zo ook in het internaat. Hij houdt er van om tot het uiterste te gaan bij mensen en heeft er ook veel lol in.
    Reden waarom hij/zij in een internaat zit: Jelle's ouders zijn best wel softe mensen en konden een zoon als Jelle niet echt aan. Ze werden gek van de school die steeds belde over wat Jelle weer gedaan had. Ze waren ten einde raad tot ze op het idee kwamen om hem naar een internaat te sturen. Jelle zei dat het hem weinig boeide, en deed er heel onverschillig over. Zo zal hij ook overkomen als je daarover begint. Maar eigenlijk vindt hij het best wel erg dat zijn ouders zich geen raad meer met hem weten, maar dit zal hij nooit laten merken.
    Hobby’s: Jelle's grote hobby is voetbal. Hij voetbalt ook bij een vereniging en is erg goed. Hij traint veel en werkt ook veel aan zijn conditie. Maar voetbal staat niet op zijn nummer één. Zijn grote hobby is gewoon lol maken. Vooral lol maken met de regels breken.
    Bijbaantje: Jelle heeft een baan als verkoper in de reguliere sportwinkel. Hij weet veel van sport, dus dit was de perfecte baan voor Jelle.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:03 ]


    I knew you were trouble.

    Als je nog meer rollen nodig hebt dan vul ik graag nog meer rollen in!


    I knew you were trouble.