Hebben afstand en mijn schoonmoeder gewonnen. Eigenlijk wil ik dit nauwelijks op Q delen, maar een aantal van jullie leeft al zolang met ons mee en het doet zo'n zeer, dat ik het toch wil delen. De relatie tussen mij en Val is over.
Dit omdat ik hem gisteravond vroeg of we ooit gelukkig samen zouden kunnen wonen, gezien hij niet naar Europa wilt eigenlijk en ik niet naar Nieuw Zeeland. Eén van ons zou hierdoor hoe dan ook ongelukkig worden, zelfs al zou het pas na een aantal jaar gebeuren en iets wat ik nooit verwacht had is dus ineens gebeurd. Ik heb hem de keuze gegeven om voor zijn eigen geluk te kiezen of voor ons samen. Hij gaat dus voor zijn werk en zijn leven, hoe graag we allebei ook zouden willen dat het anders had gekund ... Verder kan ik er echt nog even niet teveel over kwijt, want het is veel te vers.
Ik weet in ieder geval wel dat ik er niet aan moet denken om me ooit nog zo diep aan iemand te binden ... Want ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, zelfs niet in de meest depressieve periode van mijn leven waarin ik zelfmoordneigingen had. Die heb ik nu niet, maar het voelt wel alsof ik van binnenuit heel langzaam aan het afsterven ben, nu ik me heel langzaam begin te beseffen dat het echt over is ... Dat hij me zelfs van facebook verwijderd heeft (ik denk omdat het te pijnlijk is om elkaar te zien op dit moment) en ... Ja, I don't know.
In ieder geval, jullie weten het. Ik zal dus ook mezelf een paar dagen terugtrekken uit wat dingen en misschien niet iedere keer even vrolijk reageren, dus alvast mijn excuses daarvoor...En het leven is veel te fucking oneerlijk.
Til hug og blod.