• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Ik heb maar twee balkjes?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vage, geelachtige balkjes?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ze hadden beter gewoon 2 balkjes ervan kunnen maken.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik vind dat ze die 2 balkjes boven aan een topic samen moeten voegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rosings schreef:
    Vage, geelachtige balkjes?


    26 - 02 - '16

    Ja, je hebt gelijk. Het was me nog niet opgevallen, maar het ziet er inderdaad wel lelijk uit.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 14:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rosings schreef:
    Vage, geelachtige balkjes?



    Printscreen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nooit last van gehad.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geen last van. De layout van Q wint naar mijn idee toch geen schoonheidswedstrijd, maar het is wel handig te navigeren en dat vind ik belangrijker dan hoe het eruit ziet.


    Til hug og blod.

    Ik erger me daar gewoon niet aan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Buttzville schreef:
    Ik zie net dat als je in een topic bent, dat er nu in plaats van twee, drie van die vage geel-achtige balkjes zitten. En om eerlijk te zijn, vind ik het lelijk, en irritant. (cat)

    Edit: Er staan 3 balkjes als er meerdere pagina's zijn. Dus dat bedoel ik met meerdere balkjes omdat je nu er maar 2 ziet omdat niemand reageert D:


    Groter

    Dan moet je geen moderator worden. Dan heb je nog een extra balkje :P

    Ik zal kijken of ik het wat minder lelijk kan krijgen, maar kan niets beloven :P


    Dit is mijn signature...

    Hm, ik vind het ook niet zo mooi maar ik denk dat ik er wel aan wen en het uiteindelijk gewoon niet meer opvalt. Zo gaat het altijd als er iets nieuws komt. Maar ik vind de nieuwe knopjes wel zeer handig.


    Your make-up is terrible

    Rutger schreef:
    (...)
    Dan moet je geen moderator worden. Dan heb je nog een extra balkje :P

    Ik zal kijken of ik het wat minder lelijk kan krijgen, maar kan niets beloven :P


    Ik word toch al niet gekozen omdat ik op de bangalijst sta, dus dat is geen probleem voor mij (cat) Misschien kun je alles in één lange rij plaatsen?

    Zo beter?


    Dit is mijn signature...

    Rosings schreef:
    Vage, geelachtige balkjes?


    Life is full of fake people