• (mocht iemand een betere cover willen maken mag dat':'))

klik

T H E M A R A U D E R S

Deze RPG speelt zich af in de tijd van James Potter, Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin, Lily Evans en Severus Snape. Het eerste jaar.

Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!

James Potter:Emrys
    Sirius Black:Rechazame
    Remus Lupin:Moonly
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Moonly
    Severus Snape:
    Lucius Malfoy:
    Nymphadora Tonks:4Everdeen
    Arthur Weasley:
    Molly Prewett:
    Frank Longbottom:
    Alice Prewett:Emrys
    Bellatrix Black:4Everdeen
    Andromeda Black:Humblebee
    Narcissa Black:
    Regulus Black:
    (ben ik nog iemand vergeten meld het)

Zelfverzonnen karacters:

-Julia Dubois: TheseWords
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Lijstje:

Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Uiterlijk+foto:
    Karakter:
    Familie:
    Toverstok:
    Huisdieren:
    Patronus:
    Extra:

Snode plannen uitgevoerd!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 8:15 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Naam: James Potter
    Leeftijd: 11 27-03-1960
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk+foto:

Hij heeft zwart warrig haar, lichtbruine ogen en een ronde bril.
    Karakter: James is vrij arrogant, maar wel geliefd bij veel mensen. Hij is vrij goed in toveren en dat laat hij ook vaak weten. Ook is hij koppig en zal hij niet snel meegaan in het idee dat hij fout zat. Hij is loyaal tegenover zijn vrienden.
    Familie: James zijn ouders zijn beide pure-bloods en verder heeft hij geen broers of zussen.
    Toverstok: Cedar, 25,7 centimeter, feniks veer en verbazingswekkend buigzaam.
    Extra: James is een animagus en kan de vorm aannemen van een hert. -ik weet niet of dat al zo is in het eerste jaar maar ach.-
    Huisdier James heeft een uil met de naam Choco.

Patronus: James zijn patronus is een hert.

[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:42 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Rol: Bestaande Rol
    Naam: Nymphadora Tonks - Ze prefereert Tonks
    Leeftijd: 11 Jaar
    Afdeling: Hufflepuff
    Uiterlijk+foto: Een jongere versie van deze :P

Karakter: Tops is vrolijk, outgoing, en erg vriendelijk! Ze is aardig tegen iedereen, behalve mensen die mensen pijn doen waarvan ze houdt. Ze vindt het leuk om streken uit te halen, met leraren, de Vilder van die tijd, en met enkele Zwadderaars! Toch is Tops niet iemand met veel vooroordelen, en is ze bereid iedereen dezelfde kans te geven. Ze is best slim, en haalt ook vaak hoge cijfers, al krijgt ze soms wel op haar donder vanwege huiswerk niet maken. Ze moet wel voor sommige vakken hard leren. Ze heeft wel onzekere kanten, maar die laat ze niet vaak zien. Ze is verder ook zo onhandig als maar kan!
    Familie:
    Vader: Ted Tonks
    Moeder: Andromeda Tonks
    Toverstok: Walnoot, Eenhoornhaar, 29,5 Centimeter, Zeer buigzaam
    Huisdieren: Een bruine met wat kleine zwarte en grijze stippen, genaamd taxus.
    Extra: Tops is een Animagiër, wat inhoud dat ze haar uiterlijk kan veranderen in wat ze maar wil. Ze heeft een huisdier, een bruine met wat kleine zwarte en grijze stippen uil, genaamd Taxus.
    Haar Patronus is een grote hond, later wordt dat een Wolf. Ze is een halfbloed. Ze valt op Lupos, wat ze geheim houd.

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:40 ]

Tijd voor koffie.

Misschien Patronus en huisdieren erbij? gewoon een voorstel ;P

Tijd voor koffie.

Mag ik een nog niet bestaand meisje reserveren?

Keep your head up, keep your heart strong

Ik heb het aangepast:) en jullie toegevoegd:)

Rol: leerling Gryffindor
    Naam: Julia Dubois
    Leeftijd: 11 jaar
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk+foto:

Julia is een meisje dat heel veel om haar uiterlijk geeft en hier ook best lang mee bezig is. Zo gaat ze bijvoorbeeld nooit zonder make-up richting de Grote Zaal, maar als ze met alleen mensen is die ze echt vertrouwd geeft ze niet zo heel veel om haar uiterlijk en kan ze ook gewoon in haar pyama rond lopen.
    Karakter: Julia is een heel aardig meisje die altijd voor haar vrienden opkomt. Zodra je ruzie hebt met haar vrienden heb je ruzie met haar, iets wat je niet graag wilt. Tevens is ze een heel slim meisje dat veel uren doorbrengt achter haar boeken, maar ook maakt ze meer dan genoeg tijd voor leuke dingen en is ze heel goed in het maken van nieuwe vrienden.
    Familie: Faye en Álain Dubois, twee mensen die zijn geboren in Frankrijk en werken op het ministerie in Londen.
    Toverstok: Fenikshaar, 27 cm, onbuigbaar.
    Huisdieren: Haar kitten, Adela.

Patronus: Eenhoorn.
    Extra: Ze is frans, maar omdat haar ouders op het ministerie in londen werken en ze in Engeland woont sinds haar vijfde mocht ze naar beiden scholen en heeft ze uiteindelijk voor hogwarts gekozen.

Keep your head up, keep your heart strong

(awww, schattige kitten^^)

Ja, heel schattig :3

Mag ik trouwens ook Bellatrix? Lijkt me leuk :)

Tijd voor koffie.

Ja, tuurlijk:)

{Leuk, bedankt, ik ben al bezig ^^}

Tijd voor koffie.

Rol: Bestaande Rol
    Naam: Bellatrix Black
    Leeftijd: 11 Jaar
    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk+foto: Maar dan jonger ;P:

Karakter: Bellatrix heeft, kort gezegd, een slecht karakter. Ze heeft een hekel, maar ook écht een hékel, aan Modderbloedjes (zoals zij ze graag noemt). Met de onvergeeflijke vloeken kan ze nog wel dimmen, maar ze kende ze al voordat ze op Zweinstein terecht kwam. Ze is de stereotype Zwadderaar, en is trots op het feit dat ze volbloed is! Ze is best populair onder de Zwadderaars, en vind dit natuurlijk ook helemaal niet erg. Ze geeft niet heel overdreven veel om uiterlijk, maar ze zal niet met ongekamde haren, die overigens krullerig zijn en een grote bos vormen, de deur, of in haar geval, de kerkers uitstappen, meestal zie je haar met een arrogante glimlach rondstappen. Dus, wat moet je nog meer weten? Oh, en ze heeft een hekel aan zo'n beetje alle Griffoendors, Huffelpuffs en Ravenklauwers. Dus, je bent gewaarschuwd...
    Familie:
    Vader: Cygnus Black
    Moeder: Cruella Rosier
    Zus: Andromeda Black
    Zus: Narcissa Black
    Toverstok: Walnoot, 27,3 cm, Drakenbloed, de toverstok is krom, net als een soort klauw. Onbuigzaam.
    Huisdieren: Een slang, die in een terrarium in de kerkers staat. Deze heeft ze Deathcurse genoemd. Hij is donkergroen met donkergele strepen. Hij is 5 meter -het terrarium is flink!- en zeer giftig, maar om de een of andere reden bijt hij Bellatrix niet.
    Patronus: Slang
    Extra: Haar góede vrienden mogen haar Bella noemen.

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:07 ]

Tijd voor koffie.

bellatrix heet geen zwarts

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Rechazame schreef:

jawel, pas nadat ze getrouwd is heet ze van detta^^

Rechazame schreef:

Bij haar geboorte wel, maar ze trouwt met Rodolphus van Detta, wiens naam ze overneemt.

Tijd voor koffie.

Ik zal trouwens wel even de namen van mijn characters even in het engels neerzetten ;P

Tijd voor koffie.