• Ik reageerde vandaag op facebook op een meisje die haar haren had geknipt. Ze had het iets korter geknipt en was er blij mee. Ik dus reageren van 'Het staat je hartstikke leuk, dat korte haar' Gaat ze een beetje reageren van 'Je bent zelf kort'. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Ze reageert de laatste tijd wel vaker stom op dingen van mij en voor zover ik weet heb ik niets verkeerds richting haar gedaan. Ik vind het echt stom en ik ben bang dat ik hier gewoon mijn dag door laat verpesten doordat ik zo negatief ben.


    26 - 02 - '16

    Wat. o.O
    Hahaha wat een zielig persoon dan zeg.
    Als ik jou was zal ik haar maar een beetje links laten liggen en je dag niet laten verpesten door haar.

    Strider schreef:
    Wat. o.O
    Hahaha wat een zielig persoon dan zeg.
    Als ik jou was zal ik haar maar een beetje links laten liggen en je dag niet laten verpesten door haar.


    Ik heb haar ook geblokkeerd op facebook, maar ik zit nog steeds een beetje met een what the fuck face. Zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik heb haar ook geblokkeerd op facebook, maar ik zit nog steeds een beetje met een what the fuck face. Zeg maar.

    Goed zo. En kan ik me voorstellen. Het slaat ook echt helemaal nergens op.
    Misschien probeert ze grappig te zijn?

    Strider schreef:
    (...)
    Goed zo. En kan ik me voorstellen. Het slaat ook echt helemaal nergens op.
    Misschien probeert ze grappig te zijn?


    Dan vind ik het best wel een slechte grap, want laatst reageerde ook al net zo stom op iets van mij.


    26 - 02 - '16

    Wtf. Dat is echt belachelijk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wat een kutreactie.


    effort never betrays you

    Dat slaat inderdaad nergens op. Probeer het je niet aan te trekken en als ze zo reageert verdient ze jou complimenten ook niet meer.


    You are beautiful, you are love.

    What the hell? Dan krijg je dit als je vriendelijk wilt zijn...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol, dat is inderdaad wel erg raar. Misschien zat er iemand anders op haar account?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shirlinson schreef:
    What the hell? Dan krijg je dit als je vriendelijk wilt zijn...


    Dat is dus precies wat ik dacht.

    @Square, dan vind ik dat wel erg toevallig aangezien ze de laatste tijd alleen maar zo doet tegen mij.


    26 - 02 - '16

    Wut, dat is inderdaad een beetje raar van haar om zo te reageren. O.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon negeren en van je dag genieten. Jij wilt aardig zijn en zij reageert daarop alsof je dr beledigd, jij doet niets fout (:


    Destroy what destroys you.

    Strider schreef:
    Wat. o.O
    Hahaha wat een zielig persoon dan zeg.
    Als ik jou was zal ik haar maar een beetje links laten liggen en je dag niet laten verpesten door haar.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat slaat echt nergens op. He je kort haar staat je leuk. Hé jij bent zelf kort. wtf. Kindertijd weer aangebroken ofzo? Sorry als dat even grof klonk maar ik vind het echt nergens op slaan. Trek het je niet te veel aan, sommige mensen zijn nu eenmaal raar en zeker als het warm word. Niet te veel van aantrekken en gewoon genieten van je dag. Ze draait allicht vanzelf wel weer bij. en anders dan zijn er nog veel andere mensen op aarde... (:


    Tears are words the heart can't say.

    kun je me pb'en wie het was?? ik ben wel benieuwd wie zoiets zegt..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky