• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:17 ]

    JackyD schreef:
    Ik had ook de zolder voor mezelf, lekker groot en privé. (cat) Maar nu woon ik op kamers en deze kamer is een stuk kleiner helaas haha, maar ik vind hem zo leuk ingericht dat ik er vrede mee heb :3

    Ja daarom wilde ik ook graag de zolder, eindelijk eens een ruimte voor mezelf aangezien ik nu met mijn ouders en broer op dezelfde etage zit.

    Strider schreef:
    (...)
    Kan je niet gaan zeuren dan? x3
    Dat je dat heel graag wilt of zo.

    Neeehhh. Zo graag hoef ik het niet. En er moeten ook nog logés in kunnen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Awesome! Gefeliciteerd!


    ars moriendi

    Mysteria schreef:
    (...)
    Neeehhh. Zo graag hoef ik het niet. En er moeten ook nog logés in kunnen.

    Ah oké. Dat is wel logisch ja. ^^

    Huntelaar schreef:
    Awesome! Gefeliciteerd!

    Dankjewel! ;D

    Mysteria schreef:
    (...)
    Neeehhh. Zo graag hoef ik het niet. En er moeten ook nog logés in kunnen.

    Die kunnen dan toch in jou oude kamer? :'D


    -

    JackyD schreef:
    (...)
    Die kunnen dan toch in jou oude kamer? :'D

    Ja, eeehhh. Nee. :3
    Wij hebben precies vier slaapkamers in ons huis, en we hebben ze alle vier nodig.
    Mijn vader slaapt apart omdat ie snurkt. Mijn moeder heeft een kamer, en mijn zus komt elk weekend thuis, dus die heeft ook een slaapkamer nodig.
    Dus. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ja, eeehhh. Nee. :3
    Wij hebben precies vier slaapkamers in ons huis, en we hebben ze alle vier nodig.
    Mijn vader slaapt apart omdat ie snurkt. Mijn moeder heeft een kamer, en mijn zus komt elk weekend thuis, dus die heeft ook een slaapkamer nodig.
    Dus. :3

    Omdat je vader snurkt? :'D
    Mijn vader snurkt ook heel hard maar mijn moeder blijft trouw in hetzelfde bed liggen haha. Alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ze het volhoudt.

    Strider schreef:
    (...)
    Omdat je vader snurkt? :'D
    Mijn vader snurkt ook heel hard maar mijn moeder blijft trouw in hetzelfde bed liggen haha. Alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ze het volhoudt.

    Op vakantie heeft ze altijd oordopjes :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Op vakantie heeft ze altijd oordopjes :Y)

    Zelfs dat doet m'n moeder niet.
    Mijn vader juist wel. Hij heeft oordoppen terwijl hij degene is die snurkt. Vaagheid. :')

    Strider schreef:
    (...)
    Zelfs dat doet m'n moeder niet.
    Mijn vader juist wel. Hij heeft oordoppen terwijl hij degene is die snurkt. Vaagheid. :')

    Hehe.
    Maar even weer ontopic: heb je al een idee hoe je je kamer wilt in gaan richten? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Hehe.
    Maar even weer ontopic: heb je al een idee hoe je je kamer wilt in gaan richten? ^^

    Ja ik weet al ongeveer hoe ik het wil hebben. Maar ik wilde graag nog even foto's maken van de zolder zodat ik die foto's kan bewerken met de pc. Dan kan ik vast zien wat wel of niet kan in die kamer. ;D