• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:17 ]

    De belangrijkste vraag van allen is: Zal er taart zijn?


    quidquid excusatio prandium pro

    Oooh, ik zit ook met hetzelfde nu _O_ Ik hoop echt dat we dit huis zo snel mogelijk verkopen want...


    Olive

    Als ik er alleen maar aan denk, word ik er al blij van, haha. Ik hoop het echt voor je!

    Ik wil dat ook zo graag, alleen het zit er de komende jaren niet in, dus ik wacht wel tot ik mijn eigen huisje ga kopen ;'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oehh, leuk!
    Ik heb ook mijn slaapkamer op zolder en pas heb ik er nog een stuk bij gekregen ^^
    Ik had zegmaar de halve zolder en nu is er een dakkapel aangebouwd en een stuk muur doorgebroken dus heb ik nog zo'n 4 vierkante meter extra ;D


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mordin schreef:
    De belangrijkste vraag van allen is: Zal er taart zijn?

    Daar wachtte ik ook op.

    Ontopic : Dat is leuk! Wij gaan waarschijnlijk ook binnenkort verhuizen en ik kan niet wachten!

    Ik duim in ieder geval voor je!:Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    oeh leuk en awesome ik hoop het ook voor je ^^

    ik woon helaas al 10 jaar in hetzelfde huis met een mini kamer waar je net 4 stappen in kunt zetten >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mordin schreef:
    De belangrijkste vraag van allen is: Zal er taart zijn?

    Taart voor iedereen. :Y)

    Viviee schreef:
    Oooh, ik zit ook met hetzelfde nu _O_ Ik hoop echt dat we dit huis zo snel mogelijk verkopen want...

    Oh leuk! Ik hoop het ook voor je! ^^

    TheCosplayer schreef:
    oeh leuk en awesome ik hoop het ook voor je ^^

    ik woon helaas al 10 16/17 jaar in hetzelfde huis met een mini kamer waar je net 4 stappen in kunt zetten >.<


    Tears are words the heart can't say.

    Super leuk voor je! Ik hoop dat het doorgaat allemaal!


    Life is full of fake people

    62442 schreef:
    Als ik er alleen maar aan denk, word ik er al blij van, haha. Ik hoop het echt voor je!

    Ik wil dat ook zo graag, alleen het zit er de komende jaren niet in, dus ik wacht wel tot ik mijn eigen huisje ga kopen ;'D

    Haha ;D ik wil het echt zoooo graag, en het liefst zo snel mogelijk maarja. Ik moet geduld hebben. :3
    eigen huisje kopen is ook leuk! (:

    Ik kom op de taart.


    Life is full of fake people

    Panini schreef:
    Oehh, leuk!
    Ik heb ook mijn slaapkamer op zolder en pas heb ik er nog een stuk bij gekregen ^^
    Ik had zegmaar de halve zolder en nu is er een dakkapel aangebouwd en een stuk muur doorgebroken dus heb ik nog zo'n 4 vierkante meter extra ;D

    Awesome! *O*
    Een dakkapel is zo mooi altijd. :3

    ooh, dat had ik begin deze jaar. (lol)
    Maar ik duim voor je hoor, het lijkt me super gaaf om een zolder als kamer te hebben. :D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:55 ]


    -