• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:17 ]

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Precies, je kan het helemaal uitdenken en inrichten zoals je wilt! Ghehe, ik wil graag weten welk thema het dit keer wordt. (A)

    A surprise. (wbw)

    Strider schreef:
    (...)
    A surprise. (wbw)


    You're mean! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    You're mean! D:

    I knoooooooow. :3

    CONGRAAATZ!!!

    Strider: Weet je, ik ben ook gemeen, en dat is heel leuk. Alleen als andere mensen gemeen tegen mij zijn is het niet leuk. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:55 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    CONGRAAATZ!!!


    26 - 02 - '16

    Blomkvist schreef:
    CONGRAAATZ!!!

    Strider: Weet je, ik ben ook gemeen, en dat is heel leuk. Alleen als andere mensen gemeen tegen mij zijn is het niet leuk. :Y)

    Thaaaaaaaaaaaanks! 8D

    And yes, very true. x3

    Feline schreef:
    (...)

    Thaaaankss ;D

    Update: we hebben eindelijk het andere huis gekocht! Er was een hele discussie want er waren nog meer mensen geïntresseerd in het huis en we waren al heel erg bang dat het voorbij was.
    Maar het is gelukt!*O*
    Ik kick dit topic want ik ga niet onnodig nog een topic hierover openen..

    Wat awesome! *O*
    Als ik nou eens onze héle zolder zou krijgen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    gefeliciteerd met je nieuwe huis (:
    ik ben benieuwd hoe je je nieuwe kamer gaat inrichten (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mysteria schreef:
    Wat awesome! *O*
    Als ik nou eens onze héle zolder zou krijgen x'D

    Jaaa ;D
    Is jullie zolder zo groot dan?

    Memoria schreef:
    gefeliciteerd met je nieuwe huis (:
    ik ben benieuwd hoe je je nieuwe kamer gaat inrichten (:

    Dankjewel!
    Ik zal nog wel foto's gaan plaatsen!

    Strider schreef:
    (...)
    Jaaa ;D
    Is jullie zolder zo groot dan?

    Nee. Dat komt omdat zolder in die delen is opgedeeld. Twee kamers en een voordingetje/gangpad/wasmachineplek/onzin. Maar als die muur tussen die twee kamers eruit gaat en ik dat krijg, dan ben ik best wel heel erg blij.
    Maar dat gaat toch nooit gebeuren :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had ook de zolder voor mezelf, lekker groot en privé. (cat) Maar nu woon ik op kamers en deze kamer is een stuk kleiner helaas haha, maar ik vind hem zo leuk ingericht dat ik er vrede mee heb :3


    -

    Mysteria schreef:
    (...)
    Nee. Dat komt omdat zolder in die delen is opgedeeld. Twee kamers en een voordingetje/gangpad/wasmachineplek/onzin. Maar als die muur tussen die twee kamers eruit gaat en ik dat krijg, dan ben ik best wel heel erg blij.
    Maar dat gaat toch nooit gebeuren :W

    Kan je niet gaan zeuren dan? x3
    Dat je dat heel graag wilt of zo.