• Hoii, Hoii mensjes!!!
    Elle gaat ALWEER een nieuwe sirie beginnen ja :P
    Maar oke,, het gaat als volgt..
    Er is een meisje (Hoofdrol) met een heel lief schattig Dochtertje. De vader van het dochtertje,, is Huhu heel voorspelbaar Tom. Allen is dat niet bekend,, bij de hoofdrol niet, het dochtertje niet, en bij tom niet. Hoe dat komt krijg je wel te weten,, Als ze haar dochtertje kwijt raakt in de speeltuin, is de hoofdrol helmaal oversturt, Haar vriendin die samen met haar dochtertje opvoed,, aangezien, ze dat niet aleen kan,, probeert haar te trosten,, maar lukken doet het niet egt. Maar wat als ze haar dochtertje terug vind, in de amrne van Tom.

    Oke,, ik weet het,, het is niet zo heel origneel, Maar ik moet gewoon een sirie schrijfen met Kleine kientjes!! Vind ik zo leuk namelijk:P
    De rollen:

    Hoofdrol#xPLOPMELK
    Dochtertje#xdreamxOn
    Vriendin Bill#BUBBLEx
    Nu nog Vriendin Tom# Bezet
    Vriendin Gustav#
    Vriendin Georg#KiMxGeOrG
    Vriendin die Dochtertje help opvoeden#Flo
    Bf ToHo Die dochtertje vind#SayRockQueen
    Latere dochtertje van Tom en hoofdrol#DeadPrincess
    Latere dochtertje,, Bill en zijn vriendin#feelthebeat
    Dochtertje Georg,, en zijn vriendin#

    Wat moet ik weten;
    Roll;

    Naam;
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!);
    Plaatje,, Orgineel!;
    Tekste met alles er op en er aan;


    Ik kies niet de eerste maar de beste!

    Veel Suc6


    Dunno ><

    Ikku wil ook wel een kindje verzinnen x]

    IKKE LATERE DOCHTERTJE TOM VERSINNEN!


    Crack a bottle



    Roll; Dochtertje Georg


    Naam; Ashley

    Leeftijd: 2,5

    Plaatje,, Orgineel!; http://www.ad.nl/multimedia/archive/00139/meisje_kind_zielig__139340h.jpg

    Tekste met alles er op en er aan;

    Halloo.
    Ik heet Ashleey. En iekke ben 2 jaar oud geworden. Papaa en Mama sijn heel lief, en ik krijg veel speelgoed van se. Ik houd van blokjes spelen en tauwspringen en hinkelen. En papa zegt dat ik dat heel goed kan. =]

    srry, btje kort. Ik ben slecht in kinderen/verhaatjes x]

    Oke,, is alemaal goed :D
    Ga maar verzinnen dan :P Want dan kan ik beginnen


    Dunno ><

    latere dochter Tom:
    Naam: Mara
    leeftijd: Baby X'D
    Plaatje:

    Textje: Jaa ,, bij een baby kun je tog geen textje doen:P

    moet ik gwn een plaatje van een baby doen Elle?


    Crack a bottle

    ja is goed,, maar dan gaan die niet komen te staan bij de eerste poroloog,, die komen alemaal pas,, als ze geboren worden,, en dan staat de info er onder en al Die Shit,, dus eigenlijk heb ik niet nu meteen nodig,, maar Dochtertje Georg well,, aangezien die er al is


    Dunno ><

    http://jeroen.murre.googlepages.com/speen.jpg

    Naam: Mara

    Hier is je baby lieford X'D
    Plaatje was niet so moelijk ,al die babytjes lijken op elkaar O_o


    Crack a bottle

    OKe ik ga nu beginnen ;)


    Dunno ><

    ja is goed,, maar dan gaan die niet komen te staan bij de eerste poroloog,, die komen alemaal pas,, als ze geboren worden,, en dan staat de info er onder en al Die Shit,, dus eigenlijk heb ik niet nu meteen nodig,, maar Dochtertje Georg well,, aangezien die er al is


    Ik heb die net even verzonnen x] Kyk maar =]

    xoxo.

    YEEY.

    JIPPI!! Elle gaat beginnen en Chantou vind dat mega über <33


    Crack a bottle

    xPLOPMELK

    Je foto,, doet het niet,, die van de hoofdrol dan,,
    Maar mensjes,, ik ga eten, en daarna moet ik me kamer opruimen en me spullen inpakken, want ik ga naar me moeder,, dus ik weet niet of het eerste deel er vandaag nog op komt te staan,,


    Dunno ><

    Roll; dochtertje Tom & hoofdrol
    Naam; Sury
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!); 3/4 jaar
    Plaatje,, Orgineel!; nu:
    http://img2.timeinc.net/instyle/images/2008/galleries/041808_suri04_400X400.jpg [als de foto niet duidelijk genoeg is moet je het zeggen, dan zoek ik eentje van vooraanzicht ^^]
    Later:
    http://www.daisyolie.com/Large/1%20(7).jpg OFWEL
    http://www.bebo.com/PhotoAlbumBig.jsp?PageNbr=1&MemberId=4098927770&PhotoAlbumId=6080570673&PhotoId=6080693445
    [Jij kiest maar ^^]
    Tekste met alles er op en er aan
    Hallo!
    Ikke Sury zijn en ik 3 jaar oud. Ik houe van mijn mama en papa ... en van Saartje, mijn pop. Ik altijd lief prinsesje zijn, maar soms in de hoek moeten staan, want ikke stout geweest. Ik veel met hondjes spelen en helpen met papa. Ik dan beetje met hem op mijn kindjesgitaar spelen! Ik eet heel graag snoepjes en lig graag in bedje met AL mijn beertjes. Maar het is nu tijd voor bedje zegt mama, dus ikke naar boven moeten gaan in mijn prinsessenbedje! =D

    haha, nja xD kindjespraat is niet mu beste :P
    laat me ix weten als het eerste deel van de quiz ers is! ^^


    What you see, is what you get.

    xPLOPMELK

    Je foto,, doet het niet,, die van de hoofdrol dan,,
    Maar mensjes,, ik ga eten, en daarna moet ik me kamer opruimen en me spullen inpakken, want ik ga naar me moeder,, dus ik weet niet of het eerste deel er vandaag nog op komt te staan,,


    :| niet vandaag,, Nu moet ik huilen (huil)


    Crack a bottle

    Ja,, Jij kan tellen :D
    Maar ik wagt op DeadPrincess
    en dan als het tekstje betje goed is,, nog maar 3 :D


    heb me dingie erop gezet ^^
    x


    What you see, is what you get.