• Hoii, Hoii mensjes!!!
    Elle gaat ALWEER een nieuwe sirie beginnen ja :P
    Maar oke,, het gaat als volgt..
    Er is een meisje (Hoofdrol) met een heel lief schattig Dochtertje. De vader van het dochtertje,, is Huhu heel voorspelbaar Tom. Allen is dat niet bekend,, bij de hoofdrol niet, het dochtertje niet, en bij tom niet. Hoe dat komt krijg je wel te weten,, Als ze haar dochtertje kwijt raakt in de speeltuin, is de hoofdrol helmaal oversturt, Haar vriendin die samen met haar dochtertje opvoed,, aangezien, ze dat niet aleen kan,, probeert haar te trosten,, maar lukken doet het niet egt. Maar wat als ze haar dochtertje terug vind, in de amrne van Tom.

    Oke,, ik weet het,, het is niet zo heel origneel, Maar ik moet gewoon een sirie schrijfen met Kleine kientjes!! Vind ik zo leuk namelijk:P
    De rollen:

    Hoofdrol#xPLOPMELK
    Dochtertje#xdreamxOn
    Vriendin Bill#BUBBLEx
    Nu nog Vriendin Tom# Bezet
    Vriendin Gustav#
    Vriendin Georg#KiMxGeOrG
    Vriendin die Dochtertje help opvoeden#Flo
    Bf ToHo Die dochtertje vind#SayRockQueen
    Latere dochtertje van Tom en hoofdrol#DeadPrincess
    Latere dochtertje,, Bill en zijn vriendin#feelthebeat
    Dochtertje Georg,, en zijn vriendin#

    Wat moet ik weten;
    Roll;

    Naam;
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!);
    Plaatje,, Orgineel!;
    Tekste met alles er op en er aan;


    Ik kies niet de eerste maar de beste!

    Veel Suc6


    Dunno ><

    Zo beter? Heb aangepast^^

    DOCHTERTJE HOOFDROL !!

    naam; Bo

    leeftijd; gewoon 5 hea

    plaatje; http://www.solis.nl/ccmsafbeeldingen/108-solis-meisje.jpg

    tekst;

    Hallo,
    Ik ben Bo en ik heb al 5 jaartjes. Samen met mamma heb ik heel veel plelier en shool is nu al heel saai. Ik ken al bijna ales schrijfen. Pappie hab ik niet. En ik vint mamas vrientin heel aardich. Ze zorchd heel goed foor me. Ik heb heel feel baby's en die hebben een roze outo. Maar die sijn heeel klein hoor. En hebben lange blonte haren. Leuk hea. Ze heten allemaal barbie =]

    Haiie


    Because Nobody Love's

    mENSJES,, IK WEET NEIT WIE IK MOET KIEZEN!! >.<

    Gewoon wie jou het beste lijkt:)


    Music is the new sex

    Kie mij kies mij! *Springt hyper in de lucht*
    Neej, kies gewoon wie je het beste vind^^

    sgat ,,ik hb ingevult ,,isdie goed [à]


    Crack a bottle

    Ik heb ook aangepast. Mijn was een beetje niet interessant fzeu x]

    Zo beter? Heb aangepast^^


    Uuh,, Lieford! Ze weet niet eens wie Bill en Tom zijn.. >.< Ze was zo hartstike dronken,, en na dat ze Sex hadden gehad,, Zijn ze er aletwee vandoorgegaan, en hebben nooit meer iets van elkaar gehoord,,
    Dus als je het nog een keer anpast,, kijk ik wel weer ff,

    Sorry,, Dat ik je het zo vaak laat veranderen,, Maar anders klopt het niet meer :P


    Dunno ><

    Ik heb het weer aangepast hooaa^^

    hoe zit dat eigenlijk met georg

    Heb ikke ook rol? (A)

    x]

    Naam; Say

    Leeftijd; 16?

    Plaatje; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    (Als ie niet goed is moet je het ff zeggen, want dan zoek ik een andere! ;))

    Tekst:



    Yo Bitch, listen!
    Nou ik ben dus Say, en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een lollyverslaving, die inmiddels aardig serieus begint te worden, ik moet afkicken anders wordt het nog is mijn dood! x] Ik heb 2 spullen die erg belangrijk voor me zijn, namelijk mijn gitaar en mn skateboard. Ik speel al sinds ik 10 ben gitaar en skate inmiddels ook alweer een jaar of 4. Verder schrijf ik zelf liedjes, dan bedenk ik er een deuntje voor op mijn gitaar en zing ik er wat bij! :] Ik haat het als mensen me niet accepteren en heb ook al aardig wat huppeltjes in elkaar geklopt omdat ze mijn stijl 'grappig' vonden. Ik zet maar grappig neer, want ik zal niet gaan schelden! x] Ik ben koppig, eigenwijs, brutaal en snel nieuwsgierig, maar als jij gewoon lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;]
    En nog een tip: Blijf van mijn vrienden af! ;]
    See Ya!
    Say


    Ik tekstje hebben gezet! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hoe zit wat met Georg ?


    Dunno ><

    Als je iemand anders voor de hoofdrol in gedachten had wil ik ook wel graag dochtertje zijn, maar dan moet je even zeggen want dan pas ik mn tekstje, leeftijd en plaatje aan! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    kennen hij en zijn vriendin elkaar of is hij ook na het weg?

    OKe,, mensen alsjeblieft, ik raak in de stres!!
    Ik ben nu alles goed aan het elzen en aals..

    KiMxGeOrG@
    Is het goed al ik je leeftijd aanpas?! Ietsje jonger mag tog wel?!
    Uuh,, Mensjes,, veder komt zo alls,, maar er zijn meer rollen dan aleen de hoofdrol, en het dochtertje van de hoofdrol he :P


    Dunno ><