• Hoii, Hoii mensjes!!!
    Elle gaat ALWEER een nieuwe sirie beginnen ja :P
    Maar oke,, het gaat als volgt..
    Er is een meisje (Hoofdrol) met een heel lief schattig Dochtertje. De vader van het dochtertje,, is Huhu heel voorspelbaar Tom. Allen is dat niet bekend,, bij de hoofdrol niet, het dochtertje niet, en bij tom niet. Hoe dat komt krijg je wel te weten,, Als ze haar dochtertje kwijt raakt in de speeltuin, is de hoofdrol helmaal oversturt, Haar vriendin die samen met haar dochtertje opvoed,, aangezien, ze dat niet aleen kan,, probeert haar te trosten,, maar lukken doet het niet egt. Maar wat als ze haar dochtertje terug vind, in de amrne van Tom.

    Oke,, ik weet het,, het is niet zo heel origneel, Maar ik moet gewoon een sirie schrijfen met Kleine kientjes!! Vind ik zo leuk namelijk:P
    De rollen:

    Hoofdrol#xPLOPMELK
    Dochtertje#xdreamxOn
    Vriendin Bill#BUBBLEx
    Nu nog Vriendin Tom# Bezet
    Vriendin Gustav#
    Vriendin Georg#KiMxGeOrG
    Vriendin die Dochtertje help opvoeden#Flo
    Bf ToHo Die dochtertje vind#SayRockQueen
    Latere dochtertje van Tom en hoofdrol#DeadPrincess
    Latere dochtertje,, Bill en zijn vriendin#feelthebeat
    Dochtertje Georg,, en zijn vriendin#

    Wat moet ik weten;
    Roll;

    Naam;
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!);
    Plaatje,, Orgineel!;
    Tekste met alles er op en er aan;


    Ik kies niet de eerste maar de beste!

    Veel Suc6


    Dunno ><

    IKKU WILT VRIENDIN BILL <3

    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://farm4.static.flickr.com/3028/2580793762_22fe71c38e.jpg?v=0
    Textje:

    HYE, GORGEOUS <3

    I'M ELLEN, AND I RULE YOU'RE WORLD.
    Yeaahh, Ik ben dus Thá Queen. Niet mee eens? Not my problem. =] I loveee To DANCE&SING. En Ik lieft Naar TOKIOHOTEL Luisteren. Let niet op mijn Verneukte Engels, ik was er nooit goed in x] Ik Lovee Shoppen. Kleding, Helloo Kitty Spulletjes, Make up dingen, Even More HairSpray! zijn dingen die ik dan koop ^^. Fcourse heb ik vaak geldnood. En omdat ik dus nog net geen 18 ben, en ik nog op school werk heb ik een übergeweldige baan bij de übercoole ALBERT HEIN! x]Albert Heijn Ruleert Bitchez! All GO SHOPPING THERE! =] Meestal is het wel gezellig daar, Dat mijn GangBang daar shoppen gaat om mij te zien in zo'n kutoutfit x] Oftewel, over mij valt niet zo heel veel interessants te vertellen =] Wel dat ik me van nó-óne wat aantrek. En mensen blijkbaar wel van mij. Als ze íéts over mij of over een van de mensen waar ik om geef durven te zeggen loopt het niet goed met ze af.. Nee 4 REAL. Ik kan daar dus héél kwaad om worden. Maarja That's Mé. Dan heb je dus tenminste nog een goede vriendin aan mij ^^ Over een paar jaar word ik lekker Huurmoordenaar x] Noo, just kidding ^^. Ik wil waarschijnlijk iets met actrice worden ofzeu. Mensen vinden me namelijk vaak een behóórlijke Drama-Queen. Maaruu, ik moet gaan. Ik word geroepen Bye!Loveyou

    Ik wil Billy oder hoofdrol info komt!

    Naam; Annelies

    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee); 18

    Plaatje; http://a53.ac-images.myspacecdn.com/images01/4/l_914085e7e8a9052866b18c78eaa8e9c4.png

    Tekste met alles er op en er aan;

    Haaii mensen^^
    Mijn naam is zoals hierboven al vermeld staat Annelies en ik leef al zo'n 18 jaartjes op deze planeet. Ook heb ik al, een kidnej. Nu kan je denken van; OMG! Ze is 18 en heeft al een kindÖ Maar ach; Het is een meisje en een schat van een dochter maar er zit een soort van verhaal achter. Ik zie haar erg graag maar eigenijk is ze een soort van ongelukje. Jaah, ik ben perongeluk zwanger geraakt na een wilde nacht. Maar toch wil ik d'r nooit meer kwijt! Ok verder ff over mij. Mijn huid is een beetje bruin getint. Ook heb ik bruin haar en bruine ogen. Jaah ik ben een en al bruin^^ Natuurlijk heb ik ook nog een job. Ik geef namelijk hiphop les en gitaarles. Leuke job toch? Als ik vrije tijd heb ga ik met mijn dochtertje weg en ook soms nog eens met vrienden een filmpje pakken. Vele mensen schatten me nog erg jong omdat ik er volgens hun nog geen 18 uitzie. Leuk toch? Toch leuker dan ouder geschat te worden niet waar? Ik hou van muziek, m'n vrienden en ben verslaafd aan chocolade! Yeah it's y favourtie UNDEADLY drug^^ Maar ach liefiees, ik moet maar eens gaan want mijn dochtertje&ik gaan naar de speeltuin.

    SeeYou<3

    ikke wil die baby meisje sijn :P Die dochtertje(A) kan dat?

    Naam;
    Chantou
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee);
    4
    Plaatje;
    http://www.flevolandhelptoosteuropa.nl/pics/klein_meisje_in_bed.jpg
    Tekste met alles er op en er aan;
    Hoi ,ik bn Chantou en al 4 jaartjes oud :D
    Ikke woon bij Mijn mama en (naam van die vriendin die helpt met opvoeden). Mijn dinnetje Lynn heeft het altijd over haar papa, ik weet niet wie mijn papa is.. Mama ook niet.
    Ik hou van ijsjes en als mama mijn haartjes mooi doet =D ik vind het niet leuk als ik de hele dag stil moet sitten..
    Maar mama zegt dat we weggaan,,
    Doeii <33


    Crack a bottle

    Rol: Hoofdrol
    Naam; Rachel
    Leeftijd); 18
    Plaatje; http://img293.imageshack.us/img293/5053/emogirls2812jo0.jpg
    Tekste met alles er op en er aan;
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 18 jaartjes jong. Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen wil. En ik ben knettergek. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam.
    Ik heb een grote verslaving aan lolly's en aan mijn eyeliner.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Ook schrijf ik songteksten en verhaaltjes.
    Ik haat zinloos geweld en dierenleed. Maar ook arrogant gedrag en muggen.
    Ik doe 1 keer in de week aan voetbal en ik geef dansles.

    Als een andere rol bij me past mag dat ook<3


    Music is the new sex

    Mag dat plaatje Scene/Emo zijn?

    Mag dat plaatje Scene/Emo zijn?

    Ja hoor ;)


    Dunno ><

    Oja, mensen voor de hoofdrol!!!!
    Ze hoefd niet zo oudt te zijn,, ze is perongeluk zwaneger geworden!


    Dunno ><

    AAH. En toen werd ik nu al nerveus voor de rollenverdeling. 'Dramaqueen'

    ik wil het dochtertje zijn
    of nadien het dochtertje van bill en zijn vriendin
    please? *heeeeeel lieve puppyoogjes*
    naam: steffe
    ogen: blauw
    haar: bruin beetje krullen
    karakter: dag me niet uit dan ben ik een bitch maar anders ben ik heel lief :D ja moet ook van mijn vriend(in)en afblijven (A)


    xxx laat iets weten graag! (H)


    ween met grappen en grap met wenen om verdriet <3

    Ik ook rolletje wil gaan! ^^
    Maar ik doe zo de info want ik moet ff wat te eten halen *sterftvandehonger*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik wil het dochtertje zijn
    of nadien het dochtertje van bill en zijn vriendin
    of en het liefste vriendin van bill!
    please? *heeeeeel lieve puppyoogjes*
    naam: steffe
    ogen: blauw
    haar: bruin beetje krullen
    karakter: dag me niet uit dan ben ik een bitch maar anders ben ik heel lief :D ja moet ook van mijn vriend(in)en afblijven (A)


    xxx laat iets weten graag! (H)


    ween met grappen en grap met wenen om verdriet <3

    Ik wil Billy oder hoofdrol info komt!

    Naam; Annelies

    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee); 18

    Plaatje; http://a53.ac-images.myspacecdn.com/images01/4/l_914085e7e8a9052866b18c78eaa8e9c4.png

    Tekste met alles er op en er aan;

    Haaii mensen^^
    Mijn naam is zoals hierboven al vermeld staat Annelies en ik leef al zo'n 18 jaartjes op deze planeet. Jaah, ik heb ook een vriendje namelijk Tom/Bill. Hij is echt superlief en samen hebben we al een kindje! Het is een meisje en een schat van een dochter maar er zit een soort van verhaal achter. Ik zie haar erg graag maar eigenijk is ze een soort van ongelukje. Jaah, ik ben perongeluk zwanger geraakt na een wilde nacht. Maar toch wil ik d'r nooit meer kwijt! Ok verder ff over mij. Mijn huid is een beetje bruin getint. Ook heb ik bruin haar en bruine ogen. Jaah ik ben een en al bruin^^ Natuurlijk heb ik ook nog een job. Ik geef namelijk hiphop les en gitaarles. Leuke job toch? Als ik vrije tijd heb ga ik met mijn dochtertje en Tom/Bill weg en ook soms nog eens met vrienden een filmpje pakken. Vele mensen schatten me nog erg jong omdat ik er volgens hun nog geen 18 uitzie. Leuk toch? Toch leuker dan ouder geschat te worden niet waar? Ik hou van muziek, m'n vrienden en ben verslaafd aan chocolade! Yeah it's y favourtie UNDEADLY drug^^ Maar ach liefiees, ik moet maar eens gaan want Tom/Bill, mijn dochtertje&ik gaan naar de speeltuin.

    SeeYou<3


    Sgat,, Zoals ik al zij,, Ze weet niet,, dat het dochtertje van Tom,, en Het dochtertje van Bill is er nog niet ;)


    Dunno ><

    Naam; Say

    Leeftijd; 16?

    Plaatje; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    (Als ie niet goed is moet je het ff zeggen, want dan zoek ik een andere! ;))

    Tekst:



    Yo Bitch, listen!
    Nou ik ben dus Say, en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een lollyverslaving, die inmiddels aardig serieus begint te worden, ik moet afkicken anders wordt het nog is mijn dood! x] Ik heb 2 spullen die erg belangrijk voor me zijn, namelijk mijn gitaar en mn skateboard. Ik speel al sinds ik 10 ben gitaar en skate inmiddels ook alweer een jaar of 4. Verder schrijf ik zelf liedjes, dan bedenk ik er een deuntje voor op mijn gitaar en zing ik er wat bij! :] Ik haat het als mensen me niet accepteren en heb ook al aardig wat huppeltjes in elkaar geklopt omdat ze mijn stijl 'grappig' vonden. Ik zet maar grappig neer, want ik zal niet gaan schelden! x] Ik ben koppig, eigenwijs, brutaal en snel nieuwsgierig, maar als jij gewoon lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;]
    En nog een tip: Blijf van mijn vrienden af! ;]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    vriendin georg

    naam; Kim
    Leeftijd ; 26 en leeftijd van dochtertje 2

    plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 26 jaartjes oud.En ik heb een dochterje samen met Georg en ze is 2 jaar oud.Ze lijkt egt veel op Georg maar georg zegt dat ze veel op mij lijkt.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van naar het strand gaan samen met georg en ons kindje en van ijsjes en ik hou van heel erg veel van Georg.Ik ga want Georg heeft honger.(K)

    -XxX- Kim

    mENSJES,, IK WEET NEIT WIE IK MOET KIEZEN!! >.<


    Dunno ><