• Hoii, Hoii mensjes!!!
    Elle gaat ALWEER een nieuwe sirie beginnen ja :P
    Maar oke,, het gaat als volgt..
    Er is een meisje (Hoofdrol) met een heel lief schattig Dochtertje. De vader van het dochtertje,, is Huhu heel voorspelbaar Tom. Allen is dat niet bekend,, bij de hoofdrol niet, het dochtertje niet, en bij tom niet. Hoe dat komt krijg je wel te weten,, Als ze haar dochtertje kwijt raakt in de speeltuin, is de hoofdrol helmaal oversturt, Haar vriendin die samen met haar dochtertje opvoed,, aangezien, ze dat niet aleen kan,, probeert haar te trosten,, maar lukken doet het niet egt. Maar wat als ze haar dochtertje terug vind, in de amrne van Tom.

    Oke,, ik weet het,, het is niet zo heel origneel, Maar ik moet gewoon een sirie schrijfen met Kleine kientjes!! Vind ik zo leuk namelijk:P
    De rollen:

    Hoofdrol#xPLOPMELK
    Dochtertje#xdreamxOn
    Vriendin Bill#BUBBLEx
    Nu nog Vriendin Tom# Bezet
    Vriendin Gustav#
    Vriendin Georg#KiMxGeOrG
    Vriendin die Dochtertje help opvoeden#Flo
    Bf ToHo Die dochtertje vind#SayRockQueen
    Latere dochtertje van Tom en hoofdrol#DeadPrincess
    Latere dochtertje,, Bill en zijn vriendin#feelthebeat
    Dochtertje Georg,, en zijn vriendin#

    Wat moet ik weten;
    Roll;

    Naam;
    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!);
    Plaatje,, Orgineel!;
    Tekste met alles er op en er aan;


    Ik kies niet de eerste maar de beste!

    Veel Suc6


    Dunno ><

    oké, maareuh, ik heb een paar problems met URL's te plakken :S

    dus kijk anders ff in me fotoboek onder de naam Noël als je wil?

    Krijg ik de rol ? (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik help ke wel! HIeroo^^

    Naam; Taïsa

    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!); 18

    Plaatje,, Orgineel!; http://media.photobucket.com/image/scene%20girl/amery_01_2008/new%20scene%20gurl/27940124.jpg?o=44 HIERBIJ MOET JE WEL EERST FF OP DE LINK GAAN EN HET PLAATJE IN JOUW EIGEN BESTANDEN DOEN!

    Tekste met alles er op en er aan;

    Bitchez!
    Mijn naam is zoals je hierboven al zag Taïsa en al 17 jaar lang leef ik op de planeet. Yeah, deze prachtverscheining heeft offcourse, dat spreekt vanzelf ook een pracht van een vriendje! Hij heet Tom en is een echts sexbomb! Nou, screw you bitches hij is van MIJ en niet van jouw! Jaah hij heeft mij gekozen omdat ik erg mooi ben, jij dus niet bitch! Maarjah, ik moet eens gaan want ik ga shoppen.

    ScrewYouI'mHot!
    Miautch<2+1

    Jippi ,,ik kan tellen!
    En jippi ,, ALs het textje goed is nog maar 3 :D

    Ik sit jou hier een beetje te herhalen maar goed X'D Maar als er strxx niemand meer reageert en je hbt nog een rol over wil ik nog wel bedenken [à]?
    Als er niemand meer reageeert hea


    Crack a bottle

    TY!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik help nog wel ff met van die tekstjes enzoo te maken^^

    Ik help nog wel ff met van die tekstjes enzoo te maken^^


    dankje!! <33(K)


    Dunno ><

    Ich bin de beste xD
    Wacht hier komen nog!

    Zou niet weg durfen gaan!


    Dunno ><

    Roll; Vriendin Gustav


    Naam; Kate

    Leeftijd(Voor dochtertje hoofdrol niet ouder dan 5,, en Voor andere dochtertjes,, ook niet,, maar die moeten nog worden geboren,, dus die krijgen we van Baby afaans mee,, en Voor de hoofdrol,, ze hoedf niet zo oud te zijn,, ze is perongeluk zwanger geworden!); 18

    Plaatje,, Orgineel!; http://media.photobucket.com/image/emo%20girls/MiseryBusiness92/Emo%20Girls/70x53m.jpg?o=5 HETZELFDE ALS BIJ DAT ANDERE PLAATJE

    Tekste met alles er op en er aan;

    BOEH!
    Jaahhaa hier ben ik dan! Ik ben Kate en ik leef al zo'n 18 jaar op deze planeet. Misschien zie ik er ruig uit maar eigenlijk is dat niet echt hoor. I'm a nice gilr en ben eigenlijk erg rustig. Maar ach, zoals je ziet heb ik snakebites in m'n onderlip. cool hea? Ook heb ik een vriendje, genaamd Gustav. Hij is een echte kjoetie en echt superlief! Zonder hem kan ik gewoon niet meer leven. Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan want ik ga weg met vrienden!

    Raauwthc<3

    Elle ,,ikke ook nog 1tje bedenken??


    Crack a bottle

    Jaah Chantou, bedenk jij de kindjes maar ^^



    ikku kan ook nog wel een Personage verzinne als er niet meer mensjes komen? (A) **verveeltzich**

    Jaah Chantou, bedenk jij de kindjes maar ^^


    welke kindje dan ?


    Crack a bottle

    Idunoo moet jij weten want ik doe die niet x]

    ja,, Verziinnen maar dan he !:P
    Niemand gaat hier ooit nog komen! XD
    Behalfen de mensjes die al roll hebben!


    Dunno ><