• In je story links te zetten naar de outfits van personages? 0.o Dat doen echt superveel mensen hier. Like, zoiets hoor je te beschrijven. In een boek doen ze dat toch ook niet? Ben ik de enige die zich hieraan ergert? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat is veel tekst. :"D

    Maar idd, té veel details zijn natuurlijk ook niet leuk. En ik weet van mezelf dat het een afknapper is. Maar ik vind ook dat als je helemaal niets beschrijft over je hoofdpersonage dat het dan saai word.
    En wat jij nu beschrijft is wel wat anders dan wat de topic maker beschrijft. Zij heeft het over plaatjes van kleding, en jij de vele details. Met jou ben ik eens, met de topic maker niet.


    Ja, misschien heb ik het een beetje verkeerd geformuleerd. Want ik erger me juist aan die plaatjes omdat het dingen zijn die niet boeien, dus teveel details. En meestal is het zo dat de personages alle kleren dragen die de hoofdpersoon zelf wil hebben, en dat die setjes gewoon gemaakt worden omdat de schrijver dat leuk vindt, niet als hulp om iets te beschrijven. Dáár erger ik me aan. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lancaster schreef:
    Ik vind het wel iets hebben :Y)


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind het (meestal) nogal irritant :)


    •*• Lululu •*•

    Weet je, het kost zoveel tijd om dat soort dingen te zoeken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het juist leuk om zelf in te beelden hoe personages eruit zien, dus ik klik er niet op, maar ergeren, nee.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou het nooit doen, en het boeit me eerlijk gezegd ook niet dat anderen het doen. Ik klik er op, bekijk het, en ga terug naar het verhaal. Niks bijzonders.

    thoughtful schreef:
    Ik erger me er ook aan. Ik klik die links gewoon niet aan, want dan moet je stoppen met lezen enzo. Erg vervelend.


    Ex astris, sciencia