• In je story links te zetten naar de outfits van personages? 0.o Dat doen echt superveel mensen hier. Like, zoiets hoor je te beschrijven. In een boek doen ze dat toch ook niet? Ben ik de enige die zich hieraan ergert? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb het ook nooit begrepen. Ik verzin de outfits voor mijn personages zelf. Die staan dus niet op een random plaatje.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik erger mij er niet aan omdat ik er gewoon weg niet op klik want het heeft geen nut gewoon.

    Ik vind ook dat je dat hoort te beschrijven, maar ieder zijn eigen keuze. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind het overbodig om elk outfit te linken, maar als het om een speciale gelegenheid gaat, vind ik het altijd wel leuk. Vooral als het uit eigen kledingkast komt.


    Searching heavens for another earth

    Mysteria schreef:
    Ik klik er niet op :Y)
    Ik erger me er niet aan, maar ik doe het gewoon niet.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind het echt vervelend daarom klik er meestal niet op. :Y) En sommigen doen dat echt bij alles. Huisje,auto,huisdieren,etc.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik erger me er ook aan. Ik vind dat een verhaal (behalve het mogelijke fanfictiegedeelte, natuurlijk) geheel zelfverzonnen hoort te zijn. Ik gebruik ook nooit foto's om het uiterlijk van de personages te beschrijven. Ik vind dat er natuurlijk best een beschrijving gegeven kan worden, maar dat het veel leuker is om nog iets aan de verbeelding van de lezers over te laten.
    Sowieso vind ik dat er vaak eeeerg veel tijd wordt besteed aan de kledingkeuze van het hoofdpersonage. Het hoeft echt niet elke keer dat ze iets anders aantrekt beschreven te worden (of een foto bij worden geplaatst). Zo belangrijk is kleding niet in een verhaal. Vind ik.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik zou het zelf niet doen, maar ik vind het op zich wel grappig.


    Caution first, always.

    Ik vind het handig, kan ik me de personages voorstellen en in de RPG's is het nog handiger want dan hoef ik hun uiterlijk niet telkens op te zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amarelo schreef:
    Ik vind het best wel leuk, soms, maar ik kan het ook hebben dat iemand zijn stijl me echt tegen steekt waardoor ik de story dan echt minder vind ;p


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eurydice schreef:
    Ik erger me er ook aan. Ik vind dat een verhaal (behalve het mogelijke fanfictiegedeelte, natuurlijk) geheel zelfverzonnen hoort te zijn. Ik gebruik ook nooit foto's om het uiterlijk van de personages te beschrijven. Ik vind dat er natuurlijk best een beschrijving gegeven kan worden, maar dat het veel leuker is om nog iets aan de verbeelding van de lezers over te laten.
    Sowieso vind ik dat er vaak eeeerg veel tijd wordt besteed aan de kledingkeuze van het hoofdpersonage. Het hoeft echt niet elke keer dat ze iets anders aantrekt beschreven te worden (of een foto bij worden geplaatst). Zo belangrijk is kleding niet in een verhaal. Vind ik.


    Nouja, ik heb altijd het idee dat mensen alles wat ze zelf graag willen maar niet hebben aan hun personages geven. Denk aan mooie kleren, dure huizen etc. Jammer, want zo worden vaak de verhalen saai en onrealistisch.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dude, we leven in een wereld waar cyber niet meer uit weg te denken is. Natuurlijk gebeurt dat, en als jij je eraan ergert moet je in je eigen verhalen vooral het tegenovergestelde doen. Je kan je eraan ergeren, maar je doet er niets aan. ;]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Marble schreef:
    (...)

    Nouja, ik heb altijd het idee dat mensen alles wat ze zelf graag willen maar niet hebben aan hun personages geven. Denk aan mooie kleren, dure huizen etc. Jammer, want zo worden vaak de verhalen saai en onrealistisch.
    Precies! Ik heb heel vaak als ik een verhaal lees het idee dat de auteur eigenlijk het hoofdpersonage wil zijn, en daarom hem of haar heel erg perfect maakt: mooi koppie, horde jongens/meisjes achter zich aan, rijk, altijd gelijk hebbend, geliefd, zonder tekortkomingen. Bah.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Sinds wanneer is het erg om een link neer te zetten bij een polyvore account, zodat mensen zien wat ze vandaag aantrekken?
    Ik kan moeilijk een hoofdstuk van 800 woorden langer maken omdat ik nog in detail moet beschrijven wat ze aanheeft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Sinds wanneer is het erg om een link neer te zetten bij een polyvore account, zodat mensen zien wat ze vandaag aantrekken?
    Ik kan moeilijk een hoofdstuk van 800 woorden langer maken omdat ik nog in detail moet beschrijven wat ze aanheeft.


    Dat is het nou juist, wat ze aan hebben is niet boeiend. Je beschrijft het hooguit even kort, misschien omdat het ook helpt bij hetoverbrengen van de persoonlijkheid van je karakter, maar alles tot in detail dat vind ik pwrsoonlijk te ver gaan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.