• Ik heb een cover nodig voor mijn nieuwste fantasie verhaal met onbekende personen.

    What eyes can't see, is being observed by the soul
    Alexandria, een meisje dat het leven altijd vanzelfsprekend heeft genomen, gaat op een avond naar de kermis met wat vrienden. Door een verloren weddenschap is ze verplicht om haar toekomst te laten voorspellen bij een waarzegger. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als Alexandria is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal.
    Tot één bepaalde avond.
    Door een samenloop van omstandigheden kan Alexandria een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens en een mysterieuze afdruk op haar arm. Ze wordt achtervolgd door nachtmerries en op de foto's die ze maakt blijft dezelfde mysterieuze, knappe man opdoemen. Met veel moeite wendt ze zich tot de kaarten die haar leven vervloekten. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? Of over dat van hem? En wat gebeurt er als ze hem eindelijk heeft gevonden?

    Titel van het verhaal: Tarot
    Ondertitel: What eyes can't see, is being observed by the soul
    Foto's: foto één het liefst wil ik deze bovenaan in de cover hebben.
    foto twee, foto drie, foto vier en foto vijf
    Lettertype: maakt niet zoveel uit, zolang het bij de foto's past
    overige: als het kan de cover graag een beetje in balans houden, kleuren aanpassen dat de cover niet opgebroken wordt.

    Degene die de mooiste cover maakt, krijgt 25 credits als bedankje ^^


    M'n eerste poging.

    Ik ga zeker ook meerdere pogingen wagen, haha. Je kan er best veel kanten mee op, het is alleen puzzelen. :'D Trouwens, mag ik een waarschuwing als je begint? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Klik erop voor groter beeld.


    Ik heb betere gemaakt, maar hier is die van mij dan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tot nu toe vind ik de eerste van Strider het mooiste, ben benieuwd wat er nog gaat komen ^^



    Ugh, het lukte niet bepaald, misschien dat ik het morgen eens opnieuw probeer (:


    “Love is a contradiction.”




    Heb nog wat geprobeerd + andere lettertypes. Geen idee welk lettertype je mooi vind, so. x3

    Strider schreef:




    Heb nog wat geprobeerd + andere lettertypes. Geen idee welk lettertype je mooi vind, so. x3


    Ik ga het houden op de eerste die je me gister al had gestuurd, die vind ik echt mooi ^^

    Stuur de credits jouw kant op, bedankt voor de moeite! ^^



    Ik verveelde me, hihih.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:



    Ik verveelde me, hihih.


    Die tweede heeft ook wel wat, ik mag hem vast wel tussendoor gebruiken als foto voor een hoofdstuk he? ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:26 ]

    Haha, tuurlijk. :'D Ik zag net pas dat je had gekozen, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Haha, tuurlijk. :'D Ik zag net pas dat je had gekozen, haha.


    Meh, ongeduldig he, wil het verhaal gaan posten ^^