• Ik heb een cover nodig voor mijn nieuwste fantasie verhaal met onbekende personen.

    What eyes can't see, is being observed by the soul
    Alexandria, een meisje dat het leven altijd vanzelfsprekend heeft genomen, gaat op een avond naar de kermis met wat vrienden. Door een verloren weddenschap is ze verplicht om haar toekomst te laten voorspellen bij een waarzegger. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als Alexandria is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal.
    Tot één bepaalde avond.
    Door een samenloop van omstandigheden kan Alexandria een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens en een mysterieuze afdruk op haar arm. Ze wordt achtervolgd door nachtmerries en op de foto's die ze maakt blijft dezelfde mysterieuze, knappe man opdoemen. Met veel moeite wendt ze zich tot de kaarten die haar leven vervloekten. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? Of over dat van hem? En wat gebeurt er als ze hem eindelijk heeft gevonden?

    Titel van het verhaal: Tarot
    Ondertitel: What eyes can't see, is being observed by the soul
    Foto's: foto één het liefst wil ik deze bovenaan in de cover hebben.
    foto twee, foto drie, foto vier en foto vijf
    Lettertype: maakt niet zoveel uit, zolang het bij de foto's past
    overige: als het kan de cover graag een beetje in balans houden, kleuren aanpassen dat de cover niet opgebroken wordt.

    Degene die de mooiste cover maakt, krijgt 25 credits als bedankje ^^

    Mag ik het morgen proberen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Mag ik het morgen proberen?


    Ja hoor ^^

    Ik ga het nog wel proberen.
    Trouwens, als het niet te veel moeite is, zou je me willen waarschuwen als je begint met het verhaal (tenzij je 'm niet op Q gaat zetten natuurlijk)?

    Strider schreef:
    Ik ga het nog wel proberen.
    Trouwens, als het niet te veel moeite is, zou je me willen waarschuwen als je begint met het verhaal (tenzij je 'm niet op Q gaat zetten natuurlijk)?


    Hij komt wel op Q, daarom heb ik ook een cover nodig ^^
    Maar ik zal je waarschuwen. Alvast bedankt voor het proberen!

    Ik probeer wel wat :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarschuwing graag (:
    I like It.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hel schreef:
    (...)

    Hij komt wel op Q, daarom heb ik ook een cover nodig ^^
    Maar ik zal je waarschuwen. Alvast bedankt voor het proberen!

    Oké, dankjewel! :3

    Mag je vaker een poging wagen? ;P
    Want ik heb er nu bijna één af maar ik wil het morgen -wanneer ik meer tijd heb- wel opnieuw proberen.

    Ik ga er ook morgen een maken denk ik!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik ga het proberen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Interessante plaatjes, word nog wat om alles samen te voegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben niet zo handig met blenden :c.
    Maar kan je me misschien waarschuwen als je het verhaal online zet? 't Klinkt awesome 8D


    i put the fun in funeral

    Pff .., ik kan het niet zo goed, sorry!


    Life is full of fake people

    Strider schreef:
    Mag je vaker een poging wagen? ;P
    Want ik heb er nu bijna één af maar ik wil het morgen -wanneer ik meer tijd heb- wel opnieuw proberen.


    Probeer een eind weg, ik wil gewoon een mooie cover hebben ^^

    CyberLord schreef:
    Interessante plaatjes, word nog wat om alles samen te voegen.


    Meh, ik ben er ook een paar uur naar aan het zoeken geweest... kan alleen totaal geen foto's bewerken, heb wel een idee in mijn hoofd, maar krijg het dus voor geen meter uitgewerkt. Dan maar laten doen door wat briljante geesten hier ^^