• Jaaaa, ze zijn niet ''nieuw'' als net gekocht in de winkel, maar wel nieuw in mijn schoenenachrief. Een vriendin van mijn moeder heeft soms schoenen of kleren die ze niet meer leuk vind of nog past of lekker vind zitten, en soms vang ik daar mijn voordeel mee. Gisteren kreeg ik heel mooie nieuwe gladiatorsandalen en gympen, alle twee van zwart leer. Alleen potverdikkeme, toen ik de gympen in de doos wou doen wees ze een doos aan van Dior, bleek dat die gympen van Dior zijn. Ik schrok me dood [bleek er laten ook op te staan, heel subtiel in het leer aangebracht] o.o De sandalen zijn van Hugo Boss, ook niet verkeerd, die schoenen zitten super fijn. [: But, lucky bastard gaat nu foto's plaatsen! :'D

Meer mensen met nieuwe aankopen of niet nieuwkoop, maar toch nieuwe voor jou? [:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

ik heb een armband gekocht, en nu zit ik met smart te wachten tot ik hem binnen krijg, telt dat ook??

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Fullbuster schreef:
    ik heb een armband gekocht, en nu zit ik met smart te wachten tot ik hem binnen krijg, telt dat ook??

Dat telt sowieso, heb je een foto? Of wat voor armband is het? :3

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik ben erachter gekomen dat mijn mama al een maand O.P.I nagellak heeft, terwijl ik dat ook wilde :3

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Blomkvist schreef:
    (...)

Dat telt sowieso, heb je een foto? Of wat voor armband is het? :3

Zo eentje <3

diegene heeft hem gisteren op de bus gedaan, dus nu is het maar wachten D:

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:17 ]

Fullbuster schreef:
    (...)

Zo eentje <3

NAIS.

Eh... ik heb al een tijd niks me er gekocht. Wordt hoog tijd dat ik dat doe dus. :'D
    Maar de dingen die ik voor het laatst online heb besteld zijn; 1, 2, 3.

Fullbuster schreef:
    (...)

Zo eentje <3

Die is echt heel leuk!

Die sandalen zijn niet echt iets voor mij, maar die gympen vind ik awesome!
    Ik heb een nieuwe grote zwarte ring gekocht & een nieuwe grote Alien (ik ben een Tokio Hotel fan)) ring gekregen van een vriendinnetje..
    Uhm .., en ik moet nieuwe schoenen. Mijn oude gympen zijn overleden op vakantie ...

Life is full of fake people

Beckett schreef:
    Ik ben erachter gekomen dat mijn mama al een maand O.P.I nagellak heeft, terwijl ik dat ook wilde :3

Haha, dat herken ik, mijn moeder had opeens herenschoenen terwijl ze die niet eens wou [tot ze dat paar had, lol] en ik al 3 jaar zocht. xd ze zijn te groot, maar ik vind mijn huidige schoenencollectie prima.

Strider schreef:
    Eh... ik heb al een tijd niks me er gekocht. Wordt hoog tijd dat ik dat doe dus. :'D
    Maar de dingen die ik voor het laatst online heb besteld zijn; 1, 2, 3.

I like those very much! Ik ben nu ook blut, ik had vakantiegeld plus zakgeld bijelkaar gelegd en toen alle goedkope winkels met sale afgestruind en veel geluk gehad. But I like your new stuff!

Strider schreef:
    (...)
    Die is echt heel leuk!

ik vind hem echt super tof :3

Die gympen zijn echt leuk! =D

Today will be Girl's Day party with you~

Die sandalen heb ik ook! Alleen dan van Nike. Maar die gympen zijn echt heel pretty! Dior loopt sowieso heeeerlijk - naar mijn mening dan.

To infinity and beyond •

Ik heb twee armbanden besteld en ik hou er echt van! Al zal het nog een eindje duren eer ze binnenkomen D:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Disick schreef:
    Die sandalen heb ik ook! Alleen dan van Nike. Maar die gympen zijn echt heel pretty! Dior loopt sowieso heeeerlijk - naar mijn mening dan.

Haha, het maakt geen reet uit, Hugo of Nike, alle twee de merken verkopen schoenen met een goed voetbed en die leuk zijn. :3