• Yes, zeiktopic!

    Ik ken een van mijn beste vriendinnen al sinds haar geboorte, dus al vijftien jaar. Laten we haar A. noemen. We kunnen echt heel goed opschieten, maar de laatste tijd is ze echt een bitch van het hoogste niveau.

    Ze kan het schijnbaar gewoon niet laten om dromen van mij en andere mensen de grond in te stampen. Een paar dagen terug van er die sterrenregen.. En dan is het gewoon leuk om wensen te doen, niet? Nou, A vond het dus nodig om heel bitchy op twitter neer te zetten "Wat is er nou leuk aan vallende sterren? Wensen komen toch niet uit, om je even uit je kinderdroom te halen."
    Jezus mens, dat weten we zelf ook wel! Het is verdomme gewoon leuk om dat te doen, en het ziet er mooi uit. En zo is ze al een tijdje bezig.
    Ik ga bijvoorbeeld naar All Time Low binnenkort, en zij mocht niet gaan. Dan gaat ze vervolgens tegen mij lopen zeiken dat ze niet mag, en dat ik een kutkind ben omdat ik op twitter zet dat ik er zin in heb! En dat zijn maar twee voorbeelden uit een waslijst van hier tot ginder.

    Ik voel gewoon dat er binnenkort een dag gaat komen waarop ik haar verdomme eens zal vertellen hoe ik me nou voel. Hoe klote ik me daadwerkelijk voel, hoe ik het idee heb dat iedereen me vergeet en vervangt en hoe moe ik ben van alles. En dat zij een van de oorzaken is.

    Als je dat helemaal hebt gelezen, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:34 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mordin schreef:
    (...)

    Het zijn puberende meisjes. Het verbaast me dat meisjes nog tijd over hebben om te doen alsof ze vrienden zijn met andere mensen tussen het roddelen en backstabben door. Dit soort topics komen minimaal 1 keer per week langs (cat)


    Ik ben ook een puberend meisje en ik heb nooit ruzie met mijn vriendinnen (cat). Met vrienden daarentegen... Maar ik snap je punt, dit soort topics zijn zinloos als je het verhaal maar van 1 kant hoort.


    i put the fun in funeral

    Vriendschappen zijn gemaakt om op een dag kapot te gaan.
    Jij beslist of je moeite wilt doen om het te redden, of niet. Of je er eigenlijk wel zin in hebt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben ook een puberend meisje en ik heb nooit ruzie met mijn vriendinnen (cat). Met vrienden daarentegen... Maar ik snap je punt, dit soort topics zijn zinloos als je het verhaal maar van 1 kant hoort.


    Ben ik dan een vriendin, hebben we ruziezoeker of ben ik vriendloos? (cat)

    dit soort topics zijn inderdaad zinloos dan. Bijna nooit maken ze zo'n topic aan en zeggen ze "ja, ik heb geprobeerd met haar te praten maar blahblah, wat moet ik nu doen?"
    Waarom als je ruzie hebt met een vriend/vriendin probeer je het niet eerst samen uit te praten? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Don't let your hair hand down and kick some ass!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zal het haar nú zeggen. Anders wordt het een uitbarsting waar vele glazen van zullen sterven. Ik ken dit. Op de basis school had ik dit met een vriend. Ik heb toen een heel raam vermoord.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Mordin schreef:
    (...)

    Ben ik dan een vriendin, hebben we ruziezoeker of ben ik vriendloos? (cat)

    dit soort topics zijn inderdaad zinloos dan. Bijna nooit maken ze zo'n topic aan en zeggen ze "ja, ik heb geprobeerd met haar te praten maar blahblah, wat moet ik nu doen?"
    Waarom als je ruzie hebt met een vriend/vriendin probeer je het niet eerst samen uit te praten? D:


    Jij bent een pony!
    En hee, 't is internet. Internet is een gekke wereld.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Jij bent een pony!
    En hee, 't is internet. Internet is een gekke wereld.


    Ik ben een SALARIAN D:

    Dat klopt, klopt. Nja, beter dit dan pedobeer D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Rembrandt schreef:
    Waarom zou je wachten? Vertel het haar nu. Van uitstel komt afstel. (:


    Life is full of fake people

    15 jaar is lang . Heeft ze andere vrienden die op haar lijken ? Als het antwoord YES is dan kan het zijn dat ze die andere mensen "cool" vindt en dat ze hun gwn na doet . Of ze heeft zich verandert . En ik kan zo nog 101 redens opzeggen waarom ze zich heeft verandert. Maar ik denk dat het dan een rommel wordt ;) btw veel suc6(Y)


    what goes around come BACK around !

    Dat klinkt niet als een beste vriendin.. of hoe een beste vriendin zich zou moeten gedragen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het niet echt slim om over je vriendin te klagen als zijzelf ook op die site zit. :')
    Ik weet niet wat er allemaal in die lange lijst staat, maar als ik deze twee bekijk, dan denk ik dat jullie vriendschap wel stand zal houden, zeker na 15 jaar vriendschap. ^^


    Take me to wonderland

    Uneventful schreef:
    Dit is de reden waarom mijn beste vriendin en ik een soort van uit elkaar gegroeid zijn. En geloof me, ik had er eerst moeite mee. Maar er zijn veel leukere mensen op aarde.
    Ik wens je veel succes though.

    Ik heb ong. precies hetzelfde gehad! Uiteindelijk heb ik haar gwn 'gedumpt'! Ze is het niet waard om je vriendin te blijven! Ik heb met haar nu geen contact meer...

    REC0VERY schreef:
    Ditch dat bitch.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Het is jammer, maar zo gaan die dingen nou eenmaal. Op zo'n leeftijd veranderen sommigen in hun nadeel en dan gaan vriendschappen vaak kapot. Ik hoop voor je dat het je lukt om haar te vergeten en dat je daarna verder geen last meer van haar hebt.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 11:21 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.