• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nee niks, maar na mijn Forever alone reageert niemand meer.... Nu ben ik echt #ForeverAlone....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Kan ik ergens inspringen met Bel?}


    Tijd voor koffie.

    [jongens ik vat hem niet meer. Hoe kan ik inspringen en met wie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je kan bij Naomi ze gaat nu wel naar haar eigen bed toen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    'Leukste choreo, moeilijk, weetje wat, als het weer beter gaat met mijn rug laat ik het je wel eens zien en dan heb ik even de tijd om na te denken welke dans ik ga doen.' zeg ik dan grinnikend. 'Maar ik ga maar eens naar mijn eigen bed.' zeg ik dan en sta op en strompel naar mijn bed toe en ga erop zitten en kijk de kamer rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Kan Bel ook komen? Ze is er nog maar net aangekomen}


    Tijd voor koffie.

    [Euh, heeft ze de slaapkamer al gevonden en ja dat kan. :)]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry, ik moest eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {Of ja,... Ik doe het straks wel, als ze terug zijn of zo}
    Nala
    Ik knik zwijgend en bal mijn vuisten, terwijl ik mezelf probeer te vermanen. Ik bijt op mijn lip, dwing de tranen weg te blijven en trek me dan terug. Het doet pijn om me steeds weer sterk te moeten houden. Om steeds te moeten stoppen voor ik helemaal was uitgehuild, maar ja... Zo is mijn leven.
    Ik kijk Sam even kort aan en kijk toen naar de grond.
    "Gaan we terug?" fluister ik gesmoord.


    Sam Jason Night
    Ze is ineens gestopt met huilen. Ik kijk naar haar. Ze vraagt of we teruggaan. 'Alleen als je je goed voelt,' zeg ik dan. 'Als je altijd je tranen binnenhoudt ga je je er niet beter op voelen. Het is beter als je het er gewoon uit huilt.' ik weet niet waar de woorden vandaan komen, normaal ben ik niet goed met woorden. Misschien dat het komt doordat ik uit ervaring spreek. Ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorry ga uit eten nu....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Samekelijk!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Valé" Zeg ik nog zacht, maar Naomi is al weg. Daarna ga ik weer gewoon liggen op mijn bed en staar een beetje voor me uit, maar dat verveelt al snel en dus besluit ik om naar de Ballroom zaal te gaan. Dat zal vast wel mogen. Het duurt niet lang voor ik de zaal gevonden heb - de bordjes geven precies aan waar welke zaal voor is en alle zalen liggen tegenover de slaapzaal. Ik zie al snel dat Eleadora er ook zit en ik sluit dus zacht de deur, waarna ik naast haar ga zitten en verder niks doe. Ik vraag niet hoe het gesprek ging, als het helemaal mis is gegaan heeft ze daar geen behoefte aan. Dan vertelt ze het vanzelf wel.

    [@SerpentEyes: Bedank me later maar dat je weer iets te doen hebt XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik loop gewoon door. Ik hoor geen andere voetstappen meer, Bob heeft me alleen gelaten. Zwakkeling. Want even worden mijn gedachten helderder. Hij handhaaft de regels niet bij mij. Maar ik glijd gelijk alweer naar de leegte en ben terug af bij willen lopen tot het eind van de wereld. Het komt niet in me op dat ik hier voor gestraft kan worden. Totdat ik een paar mannen tegenkom. Ik druk me tegen de muur wat ik licht voel aan mijn rug. Door de verdoving amper. Ze zien me niet. Gelukkig. Drie keer straf op een dag, dat zou ik niet aankunnen. Ik loop in tegenovergestelde richting van de mannen. Ik loop verder naar het eind van de wereld. Naar het eind van hier. Ik wil hier weg. Ik wil emotie voelen. Maar wat ik wil is niet wat ik krijg. Ik mag hier niet willen. Dan word ik gestraft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat betekent Valé???? :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Das Oké op zijn Spaans]


    Stop acting normal. It gets bored.