• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik loop de danszalen voorbij... daar is volgens mij alles een beetje hetzelfde. Misschien dat er bij ballet zo'n bar zou hangen voor de spiegels, maar voor de rest zat er waarschijnlijk niet veel verschil in de ruimtes. Na de danszalen kwam ik een deur tegen met in kleine, schuine letters: auditorium
    Ik keek even over mijn schouder naar Sam en nam toen nieuwsgierig de deurklink vast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar Naïve Naomi in rpg niet :Y)]

    Sam
    We gaan de danszalen voorbij. Ik kijk af en toe achterom. We blijven staan bij een deur. Nala kijkt even achter naar mij toe. En dan neemt ze de deurklink vast en ik wacht ook af. Ik ben benieuwd waar we terecht zullen komen. Hopelijk treffen we geen mannen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik duw zachtjes de deur open en wanneer ik geen stemmen hoor of niet meteen iemand zie, stap ik naar binnen. Het is zo donker dat je nog maar net een meter vooruit kon kijken. Ik ging met mijn handen over de muur en zocht op die manier naar een lichtknop. Mijn vingers botsten op iets ronds en ik taste de vorm af. Het was zo'n knop waar je aan kon draaien. Ik draaide voorzichtig en het licht ging heel langzaam aan.
    Natuurlijk! Het was zo'n knop waarmee je de intensiteit van het licht kon regelen. Lekker fel, of zacht en ontspannen voor je ogen...
    Ik zette het ergens tussenin en draaide me dan om naar de zaal. Mijn mond viel open, terwijl ik naar het tafereel voor me keek. De zaal straalde een rustgevende sfeer uit en het podium leek me gewoon naar voren te roepen.
    "Wauw." mompelde ik. En ik voelde mijn voeten vanzelf naar voren bewegen. Zo de helling af, de rijen stoelen langs, naar het podium.

    Stel je ongeveer dit voor ;p

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Holy Moly, die zaal is awsome!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wij hebben ook een auditorium op school, haha, alleen een stuk kleiner en daar kn je dan gaan zitten als je uitval hebt en wil studeren, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Nice!!! ;p}
    Nala
    Ik loop tergend langzaam de trapjes op en stap tot het midden van het podium. Ik draai me voorzichtig om en kijk de zaal door. Een grijns verschijnt als vanzelf op mijn gezicht. Mijn blik glijd over alle stoelen in de zaal en het is niet moeilijk om me voor te stellen dat die daar voor mij zaten... Helemaal speciaal voor mij!
    Mijn ogen schitteren en een enorme glimlach siert mijn gezicht terwijl ik mijn armen spreid en doe alsof ik een groot applaus krijg.
    Ik grijns naar Sam. "Is dit niet alles waar je ooit van gedroomd hebt?" zeg ik dromerig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik lach als ze dat vraagt. 'Nou, eigenlijk niet,' zeg ik dan. 'Mijn droom moet nog uitkomen.' en ik kijk de zaal ook rond. Ik loop ook naar beneden. En dan stap ik het podium op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik draai me met opgetrokken wenkbrauw om. Ik kijk hem aan en zeg dan zacht: 'Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat je zelf kiest, en dan vraag je deal. Je vraagt of ik het ermee eens ben. Je spreekt jezelf tegen.' ik draai me om en loop verder. Ik heb niet ingestemd met de deal.


    Marcell/Man
    "Ik kies voor een deal" Zeg ik alleen maar, op doodse toon, terwijl ik blijf staan. Ik negeer het dat ze steeds verder wegloopt. Ik heb echt gewoon geen zin om haar terug te roepen, om iets te doen. Ze zoekt het maar uit. Ook al is het mijn taak haar terug te brengen.

    [Wat is het laatste wat Naomi zei?:$
    Ik weet het al. Reactie komt eraan]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:50 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zal eens kijken! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    'Ow, dat is toevallig dat jullie elkaar hier tegen komen en ze is ook nog je vriendin. Je begint al goed de eerste dag.' zeg ik dan lachend. 'Een oud bekende van mij is ook hier, zie je die jongen daar, Alex, hij was en is nog steeds eigenlijk een hele goede vriend van me, het is alleen raar om elkaar dan weer hier terug te zien.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar ik ben wel blij hem weer te zien.' zeg ik dan toch glimlachend en kijk weer naar Julio.


    [Zo. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    'Ow, dat is toevallig dat jullie elkaar hier tegen komen en ze is ook nog je vriendin. Je begint al goed de eerste dag.' zeg ik dan lachend. 'Een oud bekende van mij is ook hier, zie je die jongen daar, Alex, hij was en is nog steeds eigenlijk een hele goede vriend van me, het is alleen raar om elkaar dan weer hier terug te zien.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar ik ben wel blij hem weer te zien.' zeg ik dan toch glimlachend en kijk weer naar Julio.


    [Had je hele reactie niet gezien :$]

    Julio Martinéz
    "Dat heb ik dus ook met Eleadora. Mijn vriendin, je weet wel" Zeg ik. "Geen idee of je weet wie ze is. Ze zei dat ze alleen nog maar kennis had gemaakt met ene Austin" Ik glimlach waterig naar Naomi. "Het is heel raar om haar hier terug te zien, maar we hadden ruzie en die hebben we hier uitgepraat. Gelukkig. Nu zijn we weer samen.. alleen ergens zou ik toch willen dat we hier niet zaten. Al had het dan wel langer geduurd voor het uitgepraat was" Zeg ik twijfelend, waarna ik een hand door mijn haar haal. "Nouja, whatever. Waar ken je Alex dan van?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Wat is je droom dan?" vraag ik glimlachend en huppel dan de coulissen binnen. Ik kijk naar alle attributen om me heen, terwijl ik wacht op zijn antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mijn topics ;P}


    Tijd voor koffie.

    Leslie Day
    Ik hoor zijn voetstappen niet meer. 'No deal,' fluister ik zacht. En ik loop door. Mijn gedachten gaan weer op nul.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Gewoon van vroeger en toen ik moest verhuizen zagen we elkaar niet vaak meer, nog maar heel weinig, maar uiteindelijk zagen we elkaar helemaal niet meer.' zeg ik dan met een zucht, ik zeg maar dat ik moest verhuizen, omdat ik dat ook tegen Alex heb verteld, het voelde slecht tegen ze te liegen, maar het moest wel, Alex hij moest zich geen zorgen gaan maken, alleen Ian weet het echte verhaal. 'Wel fijn voor je dat het weer is uitgepraat en jullie weer samen zijn.' zeg ik dan maar met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp