• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek grijnzend rond in de kelders, dit was echt weer iets voor Luke. 'Dus hier hang je zoal uit?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik knik grijnzend "af en toe moet ik wat eten geven, eentje meenemen ofzo" grijnzend geef ik hem een rondleiding. Ikkijk af en toe in een raampje.
    "deze blijven allemaal niet geweldig lang. Berry zit in het blok waar ze lang blijven tot altijd" grijnzend loop ik daar naar toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Meteen als ik Berry zie begon ik me alweer te irriteren aan haar. 'Weet je wat grappig is ' vroeg ik aan Luke. 'Haar emotioneel helemaal de grond in boren met leugens. Laten we zeggen dat er iets met haar vriendjes is gebeurt. Ze zou helemaal gek worden.' lachte ik spottend, maar alleen Luke kon het horen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    ik grijns "jaaa zeggen dat Blaine is overleden aan zijn hoeveelheid bloed ofzo en dan dat Finn een ruzietje had met die slet van hem en da thij daar nu mee bezig is en dat hun mormel bij ladyhummel nu woont" grijnzend kijk ik hem aan.

    Rachel
    Ik hoorde de stemmen dichterbij komen, ik rolde me op als een balletje.
    Ik kromp even in mekaar toen ik hun stemmen voor mijn deur hoorde en ze bleven daar staan.Balen dat de deuren en muren dik waren want anders had ik het kunnen horen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oké, laat mij het doen, je weet dat iemand kapot maken van binnen mijn afdeling is.' grinnikte ik. Luke was beter in geweld. Ik schoof het raampje open en keek naar Rachel. 'Oh hallo prinsesje, wat vindt je van je nieuwe torenkamertje?' vroeg ik vals aan haar. 'We hebben een paar mededelingen voor jou.' zei ik meteen weer serieus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Ik keek grjinzend toe, dit kon eens leuk worden.

    Rachel
    Ik hoorde weer het nu bekende gepiep en zag dat inderdaad het raampje open was.
    Ik zag Jayden die me vals aankeek."ja hij is geweldig zie je hoe ik me hier vermaakt" kaats ik terug. Echt, konden ze me niet met rust laten. Ik keek even nieuwsgierig toen hij over mededelingen begon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Het is reuze zonde, maar Blaine is overleden aan zijn verwondigen.' zei ik serieus, maar grijnsde daarna gemeen. 'Jouw liefje, Finn heeft een ruzietje met zijn slet en kijkt niet meer naar het mormel om. Dat woont nu bij Ladyhummel, maarja dat kind kan amper voor zichzelf zorgen door Blaine's dood, laat staan voor een baby.' knipoogde ik vals naar haar, doelend dat haar kind het niet ging redden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek ongelovig naar Jayden, het was niet waar, hij liegde. Blaine zou het gewoon redden en Finn was gelukkig met haar, ik had het gezien. En Kurt, Kurt die zou Emily nooit verwaarlozen. "je liegt sukkel je liegt" schreeuwde ik naar hem. Ik wou en kon het niet geloven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'dan geloof je het niet,' zei ik simpel. 'Maar het staat morgen vast in de krant, van Blaine. Dus dan zal ik het je wel laten zien.' grijnsde ik. Zoiets zouden ze hier vast wel kunnen maken. 'Ik lieg niet hoor, het is de waarheid.' zei ik overtuigend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem twijfelend aan. Blaine had wel heel veel bloed verloren en als hij neit optijd naar het ziekenhuis was gegaan..... Ik voel mijn tranen branden "nou laat maar zien morgen dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Sure,' zei ik. 'Hij was te laat gevonden door Ladyhummel, dus hij had teveel bloed verloren.' zei ik, en keek haar aan met een beetje medelijden, om het echter te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slikte, wat als het nu wel gewoon waar was. "ik geloof je pas als ik het zie:" mompel ik. Ik draai me weg van hem in de hoop dat hij weg gaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik schoof het raampje dicht en keek naar Luke. 'Kun je iets regelen? Ben nu net lekker op dreef.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    De tranen beginnen te lopen, Ze zouden heus wel goed voor Em zorgen, dat wist ik gewoon. We hadden onze ouders ook nog altijd. Ze logen keihard.

    Luke

    Ik grijns "tell it" hij was inderdaad erg goed in liegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik verkas even en ga me aankleden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan