• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke
    Ik grijns even naar David. "moet Berry nog eten of heeft ze dat al?" ik kijk hem even vragend aan. Tsja we mochten haar van Micheal niet verhongeren maar ze kreeg echt geen luxe ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oooh, geweldig!!!' kirde ik helemaal gelukkig en ik had echt een brede grijns nu. 'Ja, Kurt. Ik wil heel graag je eerste bruidsmeisje zijn!' glunder ik helemaal en knuffel hem stevig. 'Dit echt geweldig en het echt knap dat je het durfde om hem ten huwelijk te vragen' zeg ik gemeend en lief. 'Kurt, zo zie je maar dat Blaine echt van je houdt, anders had hij geen ja gezegd op je huwelijksaanzoek' zeg ik nu serieus en doordringend. Nu moest ik wel lachen om Blaine met zijn chocoladetaart. 'Echt iets voor hem die taart' zeg ik lachend, maar vond het zo lief en schattig. 'Ik ben zo blij dat jij gelukkig bent' zeg ik met tranen in mijn ogen en gemeend.

    David Lopez:

    Ik hoorde opeens iemand mijn naam roepen. Ik draaide me om en zie Luke en nog een jongen. 'Heey Luke' zeg ik glimlachend en gaf hem een mannelijke knuffel en keek de jongen aan die zich voorstelde. 'David Lopez, maar noem me David of Dave' zeg ik lachend en knikte vriendelijk naar hem. Hij kon wel eens een goede vriend gaan worden, want iets trok me aan bij hem. Ik hoorde wat Luke zei en knikte. 'Ze heeft eten gehad, ik begrijp niet dat ze haar niet laten verhongeren. Ze is zo irritant' zeg ik gemeen en vals en maak een afkeurend geluidje.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 10:57 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    luke
    Ik grinnik "tsja wat ik begrepen is dat Micheal een oogje op haar heeft" ik grijns even. Wie wou er zo'n zeikerd ehbben. "trouwens Jayden heeft ervoor gezorgd dat zogenaamd blaine dood is en die homo niet voor dat kind van d'r kan zorgen" ik glimlach even vals

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 11:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik heb mijn post verandert. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte en omhelsde haar ook stevig, ik vond haar reactie echt helemaal geweldig. Volgens mij wist iedereen het nu, behalve onze ouders. Maar dat kwam later wel, eerst moest Blaine helemaal beter zijn. 'Ik hou van je,' zei ik waarna ik haar een kusje op haar wang gaf. Ze was echt mijn beste vriendin en ze was echt een lieverd. 'Weet je zeker dat je naar je hotelkamer gaat?' vroeg ik meteen weer een beetje bezorgd. Ik wilde niet dat ze zich in haar eentje rot zou voelen.


    Jayden Ian Archibald

    'Ze is gewoon irritant, zelfs haar door de grond boren is niet leuk.' zuchtte ik, normaal gesproken vond ik dat altijd wel leuk. Maar zelfs bij haar is het irritant. Ik snapte geen eens waarom ze zo'n irritant iemand überhaupt wilde ontvoeren, maar David en Luke wisten dat waarschijnlijk ook niet en moesten dat gewoon maar van Michael. Daarna luisterde ik naar wat Luke zei en grijnsde ik even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnik even "eigenlijk moet je bij ons komen als emotionele breker" ik kijk lachend naa rjayden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fashionitaa schreef:
    Finn Hudson

    'Ja, ik weet dat jij dat weet.' grinnikte ik. 'Maar ik wilde je er nog een keer aan herinneren.' zei ik lachend tegen haar. 'Dus, gaan we nog film kijken?' vroeg ik aan haar.


    Santana

    Ik lach, en kijk hem aan.
    'Is goed' zeg ik, en loop weer naar beneden..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook heel veel van jou' zeg ik gemeend en liefdevol. 'En dan de dortelduifjes storen' zeg ik lachend. 'Nee, ik wil douchen en lekker slapen en ik zie je morgen weer. Ik ga wel eventjes naar school, maar dan kom ik gelijk naar jullie toe. Is dat goed?' zeg ik glimlachend en streel zijn wang teder. Ik hield van deze jongen, hij was echt mijn beste vriend. Ik knuffelde hem stevig en zuchte tevreden. 'De bruiloft zal geweldig worden' zeg ik gelukkig en kijk hem gelukkig aan.

    David Lopez:

    'Nee, inderdad. Dat heb ik ook geprobeerd, alleen ze heeft zo'n grote mond en denkt dat ze heel wat is' zeg ik zuchtend. Ze was gewoon een irritant mens. Ik luisterde naar Luke en moest lachen. 'Daar is hij wel goed in volgens mij' zeg ik lachend en kijk afwachtend naar Jayden.

    (Sorry voor het lange wachten! Er is namelijk net wat gebeurd..)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik liep met haar mee naar beneden en zette de televisie alvast aan. 'Dus wat voor een film zou je willen kijken?' vroeg ik aan haar, ze leek me gelukkig geen type voor die meidenfilms of romantische komedies.

    Kurt Hummel

    'Natuurlijk is dat goed!' zei ik waarna ik haar los liet en haar glimlachend aankeek, ze zag er al iets vrolijker uit. Ze was ook toch zo lief. Ze was echt zo'n schat en ik zou echt niet willen dat ze weg zou gaan. Ik was echt vreselijk blij dat we haar hadden leren kennen. 'Het gaat echt de mooiste dag uit mijn leven worden.' zuchtte ik zielsgelukkig. Ik keek echt uit naar die dag, ik wilde gewoon mijn hele leven bij hem blijven en dat zou ook gebeuren ook!

    Jayden Ian Archibald

    'Als emotionele breker?' vroeg ik lachend, net zoals David. 'Daar ben ik inderdaad wel goed in, waarom ook niet.' zei ik glimlachend, als ik er geld mee kon verdienen, waarom niet? 'Maar volgens mij ben jij daar ook wel goed in.' zei ik tegen David, hij gaf me zo'n indruk, dat we niet zoveel van elkaar verschilden.

    [Deed Q het bij jou ook niet? Of is het iets anders..?]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 11:38 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns "let's go naar Michael" lachend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Q werkte bij mij ook niet. Dat was echt vaag.)


    One Who Travels A Higher Path.

    [bij mij ook, ik flipte en begon gelijk te stressen=) nee niet verslaafd}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Kies maar wat, ik maak wel popcorn enzo' zeg ik, en loop naar de keuken.
    Ik begin met de popcorn, en schenk 2 glazen cola in..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat weet ik Kurt. Ik zie gewoon dat je van hem houdt en hij houdt ook heel veel van jou' zeg ik breed grijnzend en gelukkig. 'Ik weet nu al de perfect kadoo voor je bruiloft' zeg ik nu blij en dacht er even over na. Ik had een perfecte kadoo voor hem, hij zal het geweldig vinden! Ik glimlachte geheimzinnig, maar het werd een verrasssing. Dus ik zou het echt niet vertellen aan hem. 'Dus nog plannen voor het huwelijksnacht' zeg ik lachend en wiebel met mijn wenkbrauwen, waardoor ik even verder lach.

    David Lopez:

    'Laten we zo zeggen, dat ik er een expert op die gebied ben' zeg ik trots en lach bescheiden. 'Maar ik kan ook met geweld iets oplossen, maar wil liever iemand de grond instampen' zeg ik grijnzend en luister naar Luke. Waardoor ik moest lachen. 'Nou alvast een vriendelijk welkom in de bende' zeg ik lachend aan Jayden en geef hem een schouderklop.


    One Who Travels A Higher Path.

    lUke
    Ik grinnik "tsja iedereen zijn kwaliteiten hé, ik ga gelijk vragen wat we met haar moeten doen en te eten geven, of ze alleen op brood en water moet leven" ik grinnik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan