• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt trooste me een beetje, waardoor ik zwak glimlachte en kwamen na een tijdje bij zijn huis. Hij hielp me met instappen en ging zelf achter de stuur zitten en reed richtig het hotel. We stopten voor een stoplicht en ik keek hem aan. 'Het is goed, Kurt. Daar zijn beste vrienden voor' zeg ik gemeend en glimlachte. Ik staarde voor me uit en zuchte zachtjes. 'Zie ik je morgen op school? Of blijf je bij Blaine in het ziekenhuis?' vraag ik tenslotte en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde mijn mobiel en keek op het nachtkastje, moeizaam pakte ik hem en kreun een beetje. Ik lees het berichtjes van Finn en typte terug. 'Maakt niet uit! Het liefst wou ik ook dat je hier was, kon ik uitleggen, wat er gebeurd was en heb mijn beste vriend bij me. Maar is niet erg. Ik weet niet wat er is gebeurd tussen jou en Bella, aangezien zij stil was. Maar je kan bij me terecht als je dat wilt. Is goed, Finn. Blaine' verstuur ik en leg mijn mobiel naast me op bed.

    David Lopez:

    'Neeh hoor. Er kwam alleen bloed uit, je sloeg niet zo hard' zeg ik simpel en haalde mijn schouders op, doelend dat het geen pijn deed. Ik kijk haar minachtend aan. 'Waarom geven ze jou te eten, je kan beter wegrotten?' zeg ik smerig, alsof ze een dier was.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:59 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik kijk hem spottend aan "dan had ik harder moeten slaan, maar dankje voor de tip voor de volgende keer" ik glimlach even. "ik begrijp het ook niet maar ach dat ligt niet aan mij dat ik mega mecholen niet begrijp"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik blijf waarschijnlijk bij Blaine. School kan voor mijn part gestolen worden, ik wil bij hem zijn, helemaal nu hij geopereerd moeten worden.' verzuchtte ik. Het stoplicht sprong eindelijk op groen en ik reed verder naar het hotel, ik parkeerde de auto zorgvuldig en stapte uit en liet Bella uitstappen. 'Ik vind het rot om jou zo alleen te laten.' gaf ik zuchtend toe waarna ik mijn armen naar haar uitstak en haar omhelsde. Als Blaine niet in het ziekenhuis had gelegen, zou ik haar sowieso niet alleen laten. Maar ik moest er echt zijn voor Blaine, hij was gewond en ik wilde hem onder geen voorwaarden alleen in het ziekenhuis laten.

    Finn Hudson

    'Waarom was je vanochtend niet op school, jonge dame?' vroeg ik waarna ik haar nep-streng aankeek. Bij Glee was er echt bijna niemand en iedereen ging uiteindelijk ook weer weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Verslapen' grinnik ik.
    'Je kent me toch' lach ik, en leun wat tegen hem aan terwijl ik mijn Iphone pak..


    El Diablo.

    (Ik moet eten! Kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [eetse]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Smaaaaaaaaakelijk!!! *late reactie*]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    'Ik dacht het al,' zei ik lachend. Ze leunde iets tegen mij aan en pakte haar Iphone. Ik las het sms'je en besloot om terug te sms'en. 'Is goed! Ik kom morgen sowieso langs met Emily. Ze slaapt nu, want het is al laat, maar morgen zou ze weer helemaal blij zijn om jou te zien. Hoe gaat het? Heb je veel pijn?' sms'te ik terug naar hem. 'Blaine is bijgekomen.' deelde ik mee aan Santana, ik dacht dat ze het wel wilde weten, aangezien ze van nieuwtjes hield.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Mooizo' zeg ik glimlachend.
    Ik ging op twitter, en logde in op mijn account.
    @SanLopez
    Ik dacht dat Ohio saai was... Maar toch veel nieuwtjes ;)


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik ruimde de blikjes even op en zag daarna iets interessants op de televisie en concentreerde me daar op. Ondertussen zat Santana nog op haar Iphone. Het was stil, maar het was een aangename stilte, en het was even relaxed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik borg mijn iphone weer op en keek naar Finn.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik omhelsde hem terug en drukte een kus op zijn wang. 'Het maakt niet uit, ik ga lekker douchen en slapen, aangezien ik heel moe ben. Slaap ik vast snel' zeg ik zwak glimlachend maar opeens, val mijn mond open. 'Oh god!' roep ik uit en kijk Kurt geschrokken aan. 'Mijn kleding ligt bij jou huis, dus je ouders huis en in mijn kleding ligt mijn mobiel en sleutels van het hotel' zeg ik geschrokken en kijk hem nu bang aan. Finn. 'Dus ik moet het hebben, anders kan ik niet naar binnen' zeg ik vervolgens zuchtend en kijk hem gekweld aan.

    Blaine Anderson:

    Ik kreeg een sms terug en pakte mijn mobiel. 'Ik zou heel graag haar wangetjes knijpen en haar knuffelen. Natuurlijk wil ze haar oom zien! Het gaat wel. Ja, ik heb pijn, maar dalijk komt Kurt weer en die verzorgd me wel. ^^. Blaine' verstuur ik lachend terug en leg mijn mobiel weer neer.

    David Lopez:

    'De volgende keer ben je er niet meer, dus kan je me niet harder slaan' zeg ik simpel, natuurlijk was dat gelogen, maar ik kon heel goed liegen. 'Je hebt wel gelijk hoor, af en toe zijn het wel een stelletje sukkels bij elkaar, maar heey. Het is wel lache' zeg ik lachend en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik lach vol sarcasme "ja echt lachen dit zeg. Serieus laat me hieruit en naar mijn kind gaan, ze hebben me nodig daar en ik moet daarheen" schreeuw ik uit het niets naar hem. Ik had het hier echt gehad met het sarcastische gedoe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dus..' herhaalde ik droog wat Santana zei. 'Nog wat te drinken?' stelde ik voor aan haar. Ik zette de televisie weer wat zachter, omdat er reclame kwam.

    Kurt Hummel

    'Oh..' zei ik zachtjes. Ik bekeek haar en zag dat ze Finns shirt aan had. Voor iemand die altijd veel naar kleding keek moest me dat toch opgevallen zijn. 'Dan moeten we wel even terug.' zei ik zuchtend. Ik pakte haar hand en kneep er bemoedigend in. 'Het komt goed, lieverd.' stelde ik haar gerust waarna we weer naar de auto liepen en weer naar mijn huis reed. Ik was bezorgd om Bella, ik hoopte dat Finn maar niet te lullig deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Kheb alcohol nodig' mompel ik droogjes.
    Ik ga wat rechter zitten, en kijk hem aan..


    El Diablo.