• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [alweer topic 40


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leuk toch ;P ]


    El Diablo.

    [hehghe dat wel die andere glee waarin ik speelde heeft uiteindelijk 65 gehaald maar die was al dood bij 30 ofzo. wij gaan tot de honderd ofzo ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, en verder! ]


    El Diablo.

    [ghheheh Als we de 100 halen echt dan spring ik in de rondte lolz]
    Heeft iedereen eigenljk mijn laatste post gezien anders zit ik straks te wachte n terwijl je er over heen leestxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik gaf weer Emily aan Rachel, aangezien zij haar weer wou vasthouden en glimlachte. Ongemakkelijk kijk ik naar Jayden die nog in de woonkamer staat. Finn was boodschappen aan het doen en ik wist dat ik op Rachel moest passen, dus niemand raakte haar aan of Emily. Ik negeerde Jayden hoe ver het me lukte en keek toe naar Rachel en Tina. Opeens hoor ik de deurbel gaan en ik liep er naar toe. Ik wou niet dat Rachel hem open deed. Dus maakte ik hem maar open.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Echt waar' zeg ik verbaast, doelend dat Blaine ook is vreemdgegaan. 'Ik heb zo'n spijt, Kurt. Ik wil hem echt niet kwijt' zeg ik gebroken en zuchte gekweld. 'Ik ben gewoon bang dat ik zijn tweede keuze ben en dat hij terug gaat naar Rachel' zeg ik en ging goed zitten, maar opeens kreeg ik een vreselijk pijnsteek in mijn onderbuik, nog steeds had ik er last van, wat hij gedaan heeft. En kreunde van de pijn en leg mijn handen op mijn onderbuik en probeerde rustig te ademen.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik glimlachte dankbaar naar Blaine en gaf Em een kus.

    Luke
    "helowa" grijns ik naar Blaine. Zonder nog iets te zeggen duw ik hem een stukje opzij en loop ik de kamer in. Ik zie Rachel verschrikt kijken en paniekerig pakt ze het mormel vast. 'langgeleden zeg" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Zonder dat ik het door heb wordt ik een stukje opzij geduwt. Verbaast kijk ik hem na, maar gelijk kom ik in actie. Met snelle passen loop ik naar hun toe en ga voor Rachel en Emily staan. 'Je doet hun niets' waarschuw ik hem en ga stevig op de grond staan en kijk hem boos aan. Hij zou van hun afblijven, ik laat hun niets overkomen.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Angstig kijk ik naar Luke, maar als Blaine voor ons gaat staan voel ik me al iets beter.

    Luke
    Ik grijns" ik kom de teenmom even feliciteren met dat ding" lachend kijk ik ze aan. Heerlijk om weer tre zien hoe bang ze is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Je hebt haar gefeliciteerd en nu moet je weer gaan' zeg ik rustig en ik zie dat Rachel bang was. Volgens mij was hij het die haar ontvoerde. Mooi niet dat hij Rachel of Emily pijn gingen doen of gingen ontvoeren. Ik kijk waarschuwend aan, dat hij niets moest proberen. Sommige mensen dachten, dat ik niet kon vechten, aangezien ik op jongens viel. Maar ze hadden geen gelijk, ik kon wel degelijk iemand verslaan of iets aan doen. Ik kon niets voor niets boksen en dat was mijn verdediging.


    One Who Travels A Higher Path.

    luke
    Ik grijns "ow ik vind het wel gezellig hier zo. Waar is je vriendin Blaine, moest ze gaan shoppen. ik grinnik. " na sletje tot snel hé " grijns ik liefjes naar rachel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Dat schoot bij mij even in de verkeerde keelgat en ik kijk hem kwaad aan. Eén hij blijft sowieso af van Kurt en Kurt was een jongen en ten tweede niemand noemt Rachel een slet. Ik balt boos mijn handen tot vuisten en stomp hem in zijn maag. 'Hou je bek over hun' sis ik boos en duw hem op de grond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Luke
    Uit het niets voel ik een stomp in mijn maag en kreun ik, vaak zag ik ze aankokmen en spande ik mijn buikspieren aan en viel het mee maar dit keer zag ik het niet aankmen. "vuile homo" sis ik boos en sta op waarna ik begin terug te trappen.

    rachel
    Ik voelde me gekwetst toen hij me slet noemde. Daarna begint alles heel snel, Blaine begon te koken van woede en stompte hem recht in zijn maag, na een kreun stond hij op en begonnen ze te vechten. Ik stond op om Emily in haar box te leggen. "Jongens kappen" schreeuw ik hard naar hun. Ik was even vergeten dat Emily sliep dus die begon te huilen. "great" mompel ik en pak Emily weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik trap de deur in, en loop naar binnen.
    Tyler en nog een paar anderen achter me aan.
    Eenmaal binnen zie ik Luke en een van die homo's vechten.
    Hmm, dit kon nog is vermakelijk worden...


    El Diablo.