• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn Hudson

Ik fronste en zette Emily's kinderwagentje op de rem, zodat er niks met haar kon gebeuren en ging naast Isabella zitten. 'Wat is er dan gebeurt? Je kan me alles vertellen.' zei ik lief tegen haar terwijl ik haar hand vastpakte en haar doordringend aankeek. Wat kon er zo vreselijk zijn? Volgens mij kon niks dit overtreffen, de moeder van Emily was ontvoerd en ik had geen idee hoe ik haar terug kon krijgen. Blaine lag gewond in het ziekenhuis, wat kon alles nog erger maken?

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Hij ging naast me zitten en pakte mijn hand en keek doordringend, waardoor het moeilijker maakten. Ik kijk hem gekweld aan en nu rolden mijn tranen over mijn wangen, dit was vreselijk. Voorzichtig liet ik mijn hand uit de zijne gaan en keek naar de grond, om zo niet in zijn ogen hoeven te kijken. 'Het spijt me' zeg ik zachtjes en liet een pauze achter, waarnaar ik diep ging zuchten. 'Ik ben vreemdgegaan' zeg ik duidelijk en pijnlijk en sla mijn ogen neer. Bang voor zijn reactie en wou mezelf laten verdwijnen.

One Who Travels A Higher Path.

Finn Hudson

Ik keek haar verbijsterd aan, hoorde ik dat goed? Ik kon dit er echt even niet bij hebben, mijn ogen werden waterig maar ik wendde mijn blik af. Dit was al de derde keer, dat iemand was vreemdgegaan. Eerst Quinn, daarna Rachel nog een keer en nu ook nog eens Bella. Ik kon er niks aan doen, maar voelde toch een traan over mijn wang rollen. Dit deed echt heel veel pijn. Ik hield zoveel van Bella, maar ze was vreemd gegaan. 'Waarom doe je zoiets?!' vroeg ik bozig en veegde de traan ruw van mijn wang af. 'Ik dacht dat jij anders was, Bella. Maar blijkbaar heb ik me echt in je vergist, je bent net zoals al die andere meisjes!' riep ik boos naar haar, waardoor Emily begon te huilen. Shit. Ik liep naar de kinderwagen toe. 'Ik hoef je niet meer te zien, ik wil niet eens weten wie het was en waarom, donder op uit mijn leven, het is uit.' zei ik boos tegen haar waarna ik de kamer uit liep en naar buiten liep. 'Lieverd, shh er is niks aan de hand.' fluisterde ik met een gebroken stem tegen Emily. Ik haalde haar uit haar kinderwagen en knuffelde haar teder waardoor ze rustiger werd. Ik stopte haar speen in haar mond en tevreden begon ze te sabbelen. Ik legde haar weer terug in de kinderwagen en voelde meerdere tranen over mijn wangen rollen. Het deed gewoon zoveel pijn, en de situatie maakte het er niet beter op. Ik zette Emily weer in de auto en reed naar het park toe, om tot rust te komen met Emily en mij.

Kurt Hummel

Ik vond dat ik wel genoeg gedoucht had en trok de ziekenhuis kleding aan, die ze hadden klaar gelegd omdat ze zagen dat ik onder het bloed zat. Het waren lelijke kleren en ik zag er totaal niet uit, maar voor iemand die altijd zo ijdel was als ik, kon me dat nu niets schelen. Ik wilde gewoon dat Blaine beter werd, hij was het aller belangrijkste in mijn leven. Ik hoorde ineens vanuit de badkamer wat Isabella zei en hoe Finn daarop reageerden. Toen ik zeker wist dat hij weg was, liep ik naar Isabella toe en knuffelde ik haar troostend, maar ook voor mezelf zodat ik me minder alleen voelde. Ik pakte ook Blaine's hand weer vast en keek haar aan. 'Je mag gerust naar je hotel gaan, als je dat wilt.' zei ik schor tegen haar. Ik begreep het, als ze even alleen wilde zijn. Ik was op dit moment ook niet het geweldigste gezelschap.

Santana

Verveeld liep ik maar wat rond, en liep het park in.
    Ik keek rond en zag opeens Finn met de kinderwagen.
    Ik liep naar hem toe, 'Sup Finn' grijns ik.
    Dan kijk ik hem aan, 'oh oh, wat is er gebeurt?' zucht ik..

El Diablo.

(Ik moet gaan slapen, ik reageer er morgen op! (: )

One Who Travels A Higher Path.

Finn Hudson

'Teveel,' zei ik een beetje schor en keek Santana niet aan, ik kon er gewoon allemaal niet tegen allemaal. 'Rachel is weer ontvoerd, Blaine is neergeschoten in zijn arm, Bella is..-' ik stopte en slikte mijn woorden in. 'Kortom, onze hele levens zijn weer een puinhoop.' zuchtte ik waarna ik Emily over haar hoofdje streelde.

[Slaap lekker en tot morgen! (: ]

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:46 ]

Santana

Ik zucht en trek hem mee op een bankje.
    'Wat is er met Bella?' vraag ik, en sla mijn benen over elkaar.
    Ik kijk hem aan, en dan even naar Emily..

El Diablo.

Finn Hudson

Ik zuchtte en besloot om het toch maar gewoon te vertellen aan haar, door alles kon ik het goed vinden met Santana. 'Vreemdgegaan.' mompelde ik waarna ik naar Emily bleef kijken, ik zei niks meer op dit moment. Ik was al drie keer bedrogen nu, en een keer was ik gewoon een tweede keuze voor iemand. Blijkbaar deed ik toch echt iets fout.

Santana

'Ow' zei ik, en slik even.
    Ik zucht en sla mijn armen even om hem heen.
    'Gebeurt wel vaak met jouw hé?' zeg ik..

El Diablo.

Finn Hudson

'Misschien karma?' vroeg ik, doelend op dat ik een keer vreemdgegaan was met haar. 'Of misschien verdien ik dit gewoon, of ben ik te saai of weet ik veel.' zei ik gefrustreerd. 'Je bent eigenlijk best lief, weet Je dat?' vroeg ik aan haar, ze was altijd zo'n bitch maar ik wist dat ze een klein hartje had. Santana was in ieder geval een waardevolle vriendin van me geworden.

Santana

'Soms' grinnik ik.
    'Maargoed, zelfs ik snap die meiden niet, en ik maak het meestal na een week uit' mompel ik.

El Diablo.

Finn Hudson

'Als het niet korter is.' grinnikte ik alweer. 'Ik snap het ook niet, maak het dan gewoon uit.' zuchtte ik een beetje boos. Emily had haar speentje weer uitgespuugd en keek voor zich uit met een pruillipje. Ik stopte haar speentje weer terug en vervolgens begon ze weer tevreden te sabbelen.

Santana

Ik kijk hem aan, en lach even om Emily.
    'Ach ja, nu weet je in elk geval wie te vertrouwen zijn´ zeg ik schouderophalend..

El Diablo.

Finn Hudson

'Belangrijker nog, wie niet.' mompelde ik waarna ik haar aankeek, ik had even behoefte aan een ander onderwerp. 'Wat speelt er nou precies tussen jou een Sebas?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.

Santana

Ik kijk hem aan, en rol even mijn ogen.
    ´Niks, enige wat we gemeen hebben is dat we de eerste zijn die al het nieuws weten´ lach ik.
    Ik sla mijn benen over elkaar, en kijk even voor me uit..

El Diablo.