• hey ,

    Ik heb vroeger kinderen van 6 tot 16 jaar leren dansen .
    Dat gratis en vrijwillig , omdat ze niet rijk zijn en vele hebben het moeilijk .

    hoe het begon ! :)

    Op een dag ben ik op een plaats gegaan waar mensen wonen die het moeilijk hebben .

    ik ben daar gegaan en ik was geschrokken . Want als je ziet wat die mensen doormaken ..... dan dan heb je een gevoel dat je iets voor ze moet doen !
    Ik ben adopteert en had het vroeger nooit makkelijk !
    dus ik dacht dat ik iets leuk met de kinderen zou kunnen doen .
    Dus heb ik een club opgericht waar iedereen ken komen en ik kan hun leren dansen en breakdancen . in het begin was iedereen bang , maar toen ben ik bij een paar gezinnen gegaan en heb met hun gepraat , en toen plotseling had ik meer dan 50 kinderen !

    Als ik ze heb leren dansen dan vergaten ze op een moment al hun zorgen , wat me heel blij maakte :)

    en ik heb hun niet alleen leren dansen .
    ik heb hun ook de mooie kanten van het leven getoont !

    Ik ben bv. eens met die kinderen naar het strand gegaan . En als je die kinderen zo blij ziet ... dan ben je zelf ook heel blij !

    Maar daar was een gezin die het zeer moeilijk had echt moeilijk ! Want ze leefden van maar 550 euro in maand , ze moesten 400 euro huur betalen en dan nog school en eten !

    dus ben ik eens met dat gezin naar een werk interim gegaan en heb ze geholpen beter werk te krijgen !

    En in mijn club was daar ook een meisje van 16 die me aan mijzelf deed denken !

    want ze heeft mij verteld dat haar familie ze verwaarloosde en dat ze dronk en drugs nam om de pijn te verzachteren ....... dat ze op school goed was , maar ze kon niet regelmatig gaan want wie zou er anders op haar kleine zussen en broers letten .

    dus heb ik eens met die familie gesproken , en ik heb ze naar een familie therpeuter gebracht ( de kosten heb ik tuurlijk overgenomen )


    en nu dat ik hier in England studeer missen ze me ze hebben geschenkjes gestuurd en brieven ! en ook nog een concert kaart voor The Wanted ! En Het meisje is ook op bezoek gekomen en ze heeft verteld dat het nu beter gaat ! En dat ze zelf om het Gymnasium gaat !


    lief van hun eh ?


    en ja ik weet ik ben slecht in uitleggen ;) en jah jullie gaan zeker de helft niet verstaan ! :P:P:P:P


    what goes around come BACK around !

    Dat is echt lief van hen ^^ Maar ook van jou, hoor! Dat jij dat allemaal doet voor zulke mensen, mijn complimenten! [:

    Dat is echt vet lief, van hen, maar zeker ook van jou! Wat jij gedaan hebt is geweldig!!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is echt vet goed van je,
    ik ben zelf een kwart roemens / kwart bosnisch.
    en wij gaan er elk jaar heen, toen heb ik ook mensen leren kennen
    7 jongens die een van hun ouders hadden verloren in de oorlog daar,
    zitten krap, krijgen geen eten krijgen niets. geen nieuwe kleren,
    amper eten 6 broertjes en zusjes.
    Als ik ouder ben wil ik zeker ook zoiets gaan doen, maar dan in bosnië
    echt goed van je!


    even a white rose has a black shadowx

    Vasilisa schreef:
    Dat is echt vet lief, van hen, maar zeker ook van jou! Wat jij gedaan hebt is geweldig!!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dat is zo lief van hen! Maar echt geweldig van jou wat je hebt gedaan voor die mensen, ik denk niet dat iedereen hetzelfde zou doen. (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Dat is echt zo lief ^-^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wat lief van je !

    Krull schreef:
    Dat is echt lief van hen ^^ Maar ook van jou, hoor! Dat jij dat allemaal doet voor zulke mensen, mijn complimenten! [:


    26 - 02 - '16

    Partyhard schreef:
    Dat is zo lief van hen! Maar echt geweldig van jou wat je hebt gedaan voor die mensen, ik denk niet dat iedereen hetzelfde zou doen. (:


    Life is full of fake people

    Ik vindt dit echt ontzettend lief van jouw!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je vertelt nu eigenlijk mijn toekomstplannen, ik roep ook altijd dat als ik oud genoeg ben en ik de tijd heb gratis danslessen aan kinderen zal geven met weinig geld en als ik mijn studie psygologie heb afgemaakt een gratis praatgroep er bij voor kinderen met problemen maar geen geld voor therapie. Ik ben alleen benieuwd of ike r ooit aan toekom.

    Ik vind het heelerg lief van je dat je dat allemaal hebt gedaan, echt super. Ik zou dolblij zijn als ik ooi nog eens hetzelfde zou mogen doen :3


    Let it come and let it be

    Vasilisa schreef:
    Dat is echt vet lief, van hen, maar zeker ook van jou! Wat jij gedaan hebt is geweldig!!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.