• Ik en m'n (ex) BFF kennen elkaar al sinds de geboorte. echt srsly,
    maar toen we drie waren kwam er iemand bij en zij dreef ons uit elkaar, maar we waren sterk genoeg en kikten haar uit het groepje, ze bleef maar terug komen, en nu heeft W( voor het gemak) een besluit genomen een tijdje terug, dat ze blijkbaar liever bij haar is. Ik mis W nu echt vreselijk erg. Zo erg dat ik telkens terug denk aan hoe leuk het was en hoe vrolijk we samen altijd waren. Nu sta ik bijna op het punt naar haar toe te gaan. Maar twijfel ik of ik het wel moet doen. Zou ze het wel met me uit willen praten?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik denk het wel. Ik zou gaan. Ze laat je zomaar in de steek? Ik zou even vragen waarom. Jullie mochten haar vroeger niet, en nu mag ze haar ineens wel? Maar, je mist haar. En als er geen ruzie is geweest, waarom zou je dan niet terug kunnen?


    Food.

    Gewoon doen! Het is zonde om je vriendschap te verpesten door uiteindelijk geen contact meer te hebben. Ze begrijpt je vast wel!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    Gewoon doen! Het is zonde om je vriendschap te verpesten door uiteindelijk geen contact meer te hebben. Ze begrijpt je vast wel!

    Het lijkt me het proberen waard voor de vriendschap die jullie hadden!


    You are beautiful, you are love.

    Ga gewoon. Je hebt er niet veel mee te verliezen denk ik. ;]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gewoon doen! Ook al is het om te vragen waarom ze liever bij haar is dan bij jou! Als je het niet doet, vraag je je later misschien af hoe het kan kunnen zijn als je wel naar haar toe zou gegaan zijn.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Wel, Ik was er dus net. En haar pa deed open, en toen kreeg ik te horen dat ze samen met dat andere meisje was, en ze naar ameland waren voor 2 dagen. en toen brak ik, ik heb tegen haar pa met tranen over m'n wangen gevraagd of hij wou zeggen dat ik geweest was, en toen ben ik zonder iets te zeggen weggelopen, en de hele reis terug naar huis heb ik gehuild.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jeetje, dat is echt rot voor je. ):


    You are beautiful, you are love.

    maar toen we drie waren kwam er iemand bij en zij dreef ons uit elkaar,

    Wauw. Oké.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh zag nu pas je berichtje, da's echt rot..

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Als ze een echte vriendin was, had ze die vriendin niet boven jou moeten kiezen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    xforever schreef:
    Gewoon doen! Het is zonde om je vriendschap te verpesten door uiteindelijk geen contact meer te hebben. Ze begrijpt je vast wel!


    Life is full of fake people

    xforever schreef:
    Gewoon doen! Het is zonde om je vriendschap te verpesten door uiteindelijk geen contact meer te hebben. Ze begrijpt je vast wel!


    What's so bad about being different?

    Courteous schreef:
    Wel, Ik was er dus net. En haar pa deed open, en toen kreeg ik te horen dat ze samen met dat andere meisje was, en ze naar ameland waren voor 2 dagen. en toen brak ik, ik heb tegen haar pa met tranen over m'n wangen gevraagd of hij wou zeggen dat ik geweest was, en toen ben ik zonder iets te zeggen weggelopen, en de hele reis terug naar huis heb ik gehuild.

    Ik kan niet anders zeggen dan dat dit rot is, natuurlijk. Door weg te zijn doet ze natuurlijk niet letterlijk iets mis ofzo, maar het klinkt wel alsof de kans groot is dat zij je niet waard is. En als dat het geval is heeft het geen nut meer om terug te denken aan dat vroegere, en wordt het tijd voor nieuwe vriendinnen vrees ik. Wie weet loopt je ex BFF na een paar maand achter je aan en realiseert ze zich dat je echt om haar gaf.


    effort never betrays you

    Wacht tot ze terug is uit Ameland en ga dan nog een keer langs om uit te leggen dat je haar mist. Als ze dan niet opnieuw vriendinnen wil zijn vanwege die andere vriendin, is ze je niet waard en kan je beter op zoek gaan naar een nieuwe BFF die je niet zomaar dumpt. Veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”