• Na een weekje vakantie en geen contact stuurde ik een e-mail naar mijn vriendin. Een beetje vrolijk doen, wat vertellen...
    Nu, 2 dagen later, kreeg ik dit terug:

    Great, eerst praat ge nie tegen mij vr een week en dan krijg ik een update en doe je alsof alles okay is...
    Zijn we zelfs nog wel een koppel?


    Dus volgens mij ben ik net gedumpt in een e-mail, voor mijn part is het alleszins gedaan...
    Het ergste is eigenlijk dat ik het nog zo hard probeerde, hoewel we zonder gespreksonderwerpen zaten!
    Er zijn natuurlijk een hoopje dingen gebeurd, bemoeizuchtige vriendin, persoon waar ik volgens die net iets te close mee ben... Maar het leek een normale communicatiestoornis.
    Niet dat ik het niet verwacht had, maar toch. Uiteindelijk was ik toch degene die de moeite deed, toen ze niets van mij hoorde, was zij niet degene die eens wat stuurde, alleen snauw terug.

    Dus, hoe is het jullie liefdesleven? Ik hoop voor jullie op beter!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Single.. Ookal vind ik miss iemand leuk maar ik nog niks dus tja.

    En sterkte

    Dat is kut.
    Mijn liefdesleven is... ja. Ook terug van vakantie, ook vakantieliefde. Daar dacht ik dat ik niet verliefd was en het alleen maar heel gezellig had. Toen ik thuis was bleek dat dus niet zo te zijn. En nu zit ik hier helemaal sklfjslejflsjfsklojglsj.


    Food.

    single! helemaal happy, mijn crush is zo onbereikbaar als wat.


    Remember to be ridiculous.

    Ugh wat stom zeg, je was op vakantie, dan moet ze toch begrijpen dat je nu 24/7 voor haar klaar staat. Je deed tenminste nog moeite, zij blijkbaar niet. Hopelijk geraak je er aan uit.
    Mijn liefdesleven is muy bien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn liefdesleven is als mijn cavia..
    Ik heb geen cavia :‘)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn liefdesleven is een hel op dit moment


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Op het moment is het wel goed. Beetje probleempjes maar dat komt wel weer goed (cat)


    -

    Ik ben na meer dan een half jaar nog steeds verliefd op een jongen die al meer dan een half jaar een vriendin heeft...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Forever alone hiero

    Mijn liefdesleven is great (H) Alles zit goed tussen ons, we hebben nooit ruzie en het is altijd fijn! :D

    Maar om terug te komen op jouw verhaal. Ik zou eens face to face rustig met haar gaan praten. Volgens mij is er wat mis gegaan. Ik zie dat mailtje niet echt als je dumpen hoor. Meer als een boze vraag...
    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw dat is balen, en dat dat dan ook nog over de mail moet :(

    Mijn liefdesleven is optimaal :)


    Life is hard and then we die