• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [FIJNE VAKANTIE!!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Have fun! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Blijf nie echt lang meer.. Jaimy, je hebt geluk, anders was ik al weggeweest (;]

    Marcell/Man
    Een halfuur later is de controle van de gangen weer aan mij toebedeeld. Zou het een voorbereiding op mijn marteling straks zijn? Of zou het gewoon geen betekenis hebben? Ik weet het niet. Maar opnieuw, bij elke voetstap schieten beelden van dansers door mijn hoofd. Leslies koppige blik, Muurmeisjes' protest, Kopstootgast zijn bescherming.. Verdovingsjongen zijn terughoudendheid.. En allemaal stuk voor stuk zijn het dansers die nu al om elkaar geven. Iets wat ze beter niet kunnen doen. Baas houdt er niet van als mensen zich bundelen, verzetten. Hij was na dit incidentje al licht geïrriteerd. Hoelang zal het duren voor hij ons hun banden laat breken? Denkt hij aan dagen, of weken? Persoonlijk hoop ik het laatste. Dat duurt nog het langst.. Maar voor de dansers, voor de dansers hoop ik het eerste. Ook als Baas besluit misbruik te maken van de banden.. Hoelang duurt zijn observeerperiode, als er nu al mensen zo gestraft zijn? Zoals.. Dat hoopje mens daar. Niet ver van de slaapzaal af. Dus kijk ik wat beter waarom het mensje niet gewoon verder gelopen is, en die vraagtekens worden alleen maar sterker als ik zie wie het is. Leslie.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [NEEEEE< 2 WEKEN ZONDER DEEM. *Sad Eyes*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAPPY HOLIDAYYYY!!!
    Tss, ben blij voor haar XD Knock-Out-Limbolander ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [MUURMEISJE, HAHAHA!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, zit op mobiel en was zijn 'bijnamen' vergeten XD Hoe weet hij eigenlijk Leslies naam?
    Muurmeisje = Naomi]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk gewoon voor mijn uit als ik voetstappen hoor. In eerste instantie wil ik niet opkijken, maar mijn nieuwsgierige kant wint. Het is Bob. Ik weet zijn echte naam niet dus noem ik hem Bob. Ik kijk hem aan en dan weer weg. Praten mag niet alleen als ze je wat vragen, die woorden dringen tot mijn hoofd door. Het waren de woorden van sadistman toen ik straf kreeg. Maar dat is niet de reden waarom ik niet praat. Ik heb gewoon niets om te zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha,

    Hmm... Doordat Naomi die zei. In de danszaal. Toen ze tegen elkaar moesten dansen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb Sam nog wel voor Naomi?

    Dan zal ik hem wel wat spraakzamer maken? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Jaimy: Wat zijn je plannen? Een privegesprek, ruzie of groepsbijeenkomst? XD
    @Naomi: Knock-out mensen kunnen niet praten :P:P:P]


    Stop acting normal. It gets bored.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bob.. Daar kun je mee thuiskomen xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Idd hah, kan ik BOB mee naar huis nemen? Haha!]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 1:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp