• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik knik en neem snel de pijnsiller en pak de wasbak vast als steun, als ik het washandje over mijn rug en de wonden voel gaan knijp ik de wasbak bijna fijn, ik pak maar niet zijn arm vast, dat doe ik hem niet aan en klap mijn kaken zo hard opelkaar om niet te gaan schreeuwen dat het haast pijn begint te doen en de tranen lopen inmiddels over mijn wangen en ik kijk via de spiegel naar Ian.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar rug. Het bloed is weg en je ziet weer haar huid. Ik ontwijk expres haar blik, want daar kan ik echt niet tegen. Ik moet dit doen en als ik haar aankijk stop ik direct. Ik bijt op mijn lip en spoel het washandje af in de wasbak. 'Ik ga er nog even een spulletje op doen dat het schoonmaakt en het spijt me heel erg, maar dat gaat pijn doen.' Ik kijk haar langzaam aan en druk een kus op haar voorhoofd. Dan loop ik met het spulletje naar haar rug. '3, 2..' En zonder op 1 te wachten smeer ik het spulletje erop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Als het spul op mijn rug komt krimp ik inelkaar en tranen lopen weer over mijn wangen en ik bijt hard op mijn vuist om het niet uit te schreeuwen en met de ander knijp ik hard in de wastafel. Na een paar minuten wat wel een uur leek stopt het branden, het doet nog steeds pijn, maar minder en de brandende pijn is weg, maar nog steeds lopen de tranen over mijn wangen. 'Dankje.' zeg ik dan door mijn tranen door en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Haar reactie doet me pijn. Vlug doe ik schoon verband om haar rug en kijk haar aan. 'Het spijt me, maar ik moest wel...' Ik trek haar tegen me aan en druk haar hoofd tegen mijn schouder. Haar pijn deed mij pijn. Ik kan er echt niet tegen haar zoveel pijn en verdriet te zien hebben. Ik druk kusjes op haar kruin en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Je kan er niks aan doen wat je deed is alleen maar goed, nu gaat het teminste niet ontsteken.' zeg ik dan en kan weer glimlachen en veeg mijn tranen weg en druk dan langzaam mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach en kus haar terug. Met een tevreden glimlachje kijk ik haar aan. 'Nu gaa het beter worden,' zeg ik zacht tegen haar en glimlach even. Dan til ik haar op en zet haar op de wasbak neer. Ik pak een zalfje en dan haar polsen. Heel voorzichtig smeer ik haar polsen in.

    [moet over 2 uur alweer opstaan.... Denk niet dat ik ga slapen vannacht... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, waar ga je naartoe en ben je dan 2 weken off???]

    Naomi Micheal

    Ik zie dat hij mijn polsen insmeert en glimlach, ze deden niet zo veel pijn in verglijking met mijn rug, je voelde het wel als je ze aanraakt, maar omdat ik al zo veel pijn gehad heb is dit bijna niks. Als hij klaar is kijk ik hem glimlachend aan. 'Waar waren we ook alweer gebleven voordat Nala kwam.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en kus haar terug, maar duw haar dan zachtjes van me af. 'Kan je ook even mijn rug doen?' Ik kijk haar vragend aan en trek mijn shirt uit. Ik kijk haar even aan en draai me dan met mijn rug naar haar toe. 'Hoe erg is het?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ga naar Griekenland. En ja. Waarschijnlijk wel. Ik kan af en toe proberen, maar weet niet zeker...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Euuh, wat versta jij onder erg.' vraag ik dan twijfelend en bijt op mijn lip. 'Ja, het is erg.' zeg ik dan nog steeds op mijn lip bijtend. 'Ik pak een washandje en handdoek en haal zijn verband eraf en begin langzaam en voorzichtig de wonden schoon te maken en al snel ben ik klaar en gooi het washandje in de wasbak en maak zijn rug droog met de handdoek. 'Oke, nu komt het ontsmettingsmiddel.' zeg ik dan en smeer het dan zonder waarschuwing op zijn rug en doe er dan meteen schoon verband omheen. 'Zo, klaar, gaat het een beetje.' vraag ik dan bezorgd.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Leuk! Ik moet al volgende week dinsdag beginnen met school..... Arggg.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kan je 1 Ding verzekeren... Zo'n pijn heb ik nog nooit gevoeld. Nog nooit. Ik concentreer me op mijn ademhaling en bijt mijn kaken op elkaar. Ik sluit mijn ogen even en draai me als ze klaar is om. 'Het gaat.' Ik glimlach en geef haar een kus. 'Dankje.' Ik glimlach even en kijk dan naar mezelf in de spiegel. Ik zag er niet op mijn best uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'We zien er allemaal niet op ons best uit hier' zeg ik dan lachend en loop naar hem toe en ga naast hem staan, ik was bleek, terwijl ik normaal een licht kleurtje had door het warme weer in Italie, maar nu leek ik wel een lijk, mijn ogen stonden niet meer vol vreugde en plzier, maar met pijn en verdriet, het was haast een ander persoon die voor me stond in de spiegel. Ik draai me snel om, ik wil gewoon zo niet naar mezelf kijken en draai dan Ian ook om en druk mijn lippen weer op de zijne en bijt speels in zijn onderlip. Hij is de einige hier die me echt blij kan maken, me goed kan laten voelen, me kan laten lachen, gewoon alles wat goed is en ik heb hem nodig.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach even om haar bijdehand gedrag en kus haar gretig terug. Dan kijk ik haar aan. 'Wilde jij ook serieus een verzonnen verhaal van mij?' Ik kijk Naomi vragend aan. Zou wat zijn. Dan mocht ik twee meiden verhalen gaan vertellen.. Dan was ik echt lang bezig. Ik grinnik even en druk nog een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het mag wel als je het wilt, maar ik heb mijn droomprins al.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen weer in zijn nek waar ik zacht kusjes geef en ga dan naar boven richting zijn mond en druk dan mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp