• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Welke Brabant anders? :P
    ^ Zie dat maar als een ja]

    Marcell/Man
    Het ziet er echt niet uit alsof Leslie me iets aan wil doen - het valt me al mee dat ze aan mij vraagt om het verband te verwisselen, haar wonden te verzorgen. Ik vind het echt erg. Voorgaande jaren waren de straffen in het begin nog niet zo erg. En dat is misschien ook wel waarom ik haar nu al help. De dansers weten tenslotte niet dat wanneer de optredens begonnen zijn er dagelijks voor ze gezorgd wordt - lichamelijk. "Loop maar achter mij aan" Zeg ik zacht. En dus loop ik voor haar uit, ook zwijgend. Waarom ik haar wil laten zien dat ik wel meeval in vergelijking met.. is me een raadsel. Ik denk omdat ik er niet goed tegen kan als ze me keer op keer uitscheldt, en natuurlijk heb ik stiekem wel bewondering voor haar standvastigheid. Ze zal koste wat het kost haar droom blijven volgen, en verbergt dat ook niet. Alles wat een danser nodig heeft - talent en moed.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heeeello ^^

    Ik ben wel brabants :Y) maar woon in zuid-Holland. Mar ik heb veel vrienden in brabant wonen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! :) Sam is aan de beurt! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben weer van plan om voor de rest te gaan zwijgen. Ik loop met moeite achter hem aan maar probeer dat niet te laten merken. De enige manier om hier te overleven is door te luisteren en je aan de regels te houden. Ik wil danseres worden, op topniveau. En dat kan hier. Ik hoef alleen maar de regels te volgen, zo min mogelijk gestraft te worden en te luisteren.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 10:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Jij bent gewoon een brave jongen die niks fout doet.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan. 'Ben blij, ik zou niet willen dat ze je zo wat aan doen.' zeg ik dan zacht en een rilling loopt over mijn rug en kijk Sam dan weer aan.


    Sam Jason Night
    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Ik en braaf?' ik lach even. 'Nehh, dat is niet iets voor mij. 'En je wenst die straffen niemand toe, helemaal niemand,' mompel ik dan. Ik kijk even naar Naomi. 'Denk jij dat we hier nog weg komen?' vraag ik fan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Les / S ???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oooo, dat is van het Harry Potter rpg :')

    Daar hoor ik eigenlijk te typen: Leslie Fields \\ Slyterin

    Maar daar was ik te lui voor geworden.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze snapt het :Y)
    Maar ik moet gaan. Kamer poetsen -_-']

    Marcell/Man
    Ergens wil ik een gesprek beginnen, ergens ook niet. Collega heeft alles uit Leslie weggetrokken - haar wil, haar koppigheid, haar mening.. En als die wonden niet snel genezen ook haar danstalent verminderd. Ja, kennelijk is dit de invloed die een marteling op haar moet hebben, maar ik ben gewoon te slap om haar dit aan te doen - ook al weet ik dat iedereen over een tijdje zo rondloopt. Dan wordt er minder gemarteld. En misschien dat er dan weer protest komt omdat ze hun krachten terugkrijgen. Misschien ook niet. Maar zo ja, dan worden die weer weggemartwls.. Steeds weer. Links rechts. Links rechts.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Inderdaad niemand.' zeg ik dan. 'Ik blijf hopen en proberen, maar ik betwijfel het.' zeg ik dan met een zucht. 'Maar ik moet de moed niet opgeven.' zeg ik dan maar glimlachend en kijk Sam aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    We lopen zwijgend ergens heen, ik weet niet waar, maar ik volg hem gewoon. Althans, gewoon.. Ik volg hem half strompelend met af en toe een zacht pijnlijk kreetje. Ik voel me leeg. Alsof ik geen inhoud meer heb en alles zo'n beetje verloren heb. Alsof ik er ineens achter kom dat de wereld toch plat is en je eigenlijk geen ruimte overhoud. Mijn gedachten dwalen af terwijl ik Bob zwijgzaam volg.

    Sam Jason Night
    Ze kijkt me dan glimlachend aan. ik glimlaxh terug. 'Niemand hier moet de moed opgeven. Ik denk ook niet dat iemand dat zal doen,' zeg ik dan. 'Ik denk dat zolang we gewoon samen sterk blijven, we er uit zullen komen.' ik heb goede moed. Misschien omdat ik zelf nog geen straf heb gehad, maar ik heb wel de goede moed. 'Iedereen wilt zich hier wel verzetten geloof ik.'



    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Ik denk het ook. En ik zal niet opgeven.' zeg ik dan met een glimlach. 'Weetje dat ik morgen jarig ben.' zeg ik dan bedenkelijk. 'Ik was het al bijna vergeten.' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha, die foto.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het nogal ironisch dat mijn ene personage het opgegeven heeft en de ander zegt dat we heus wel allemaal de moed zullen houden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha en mijne is morgen jarig, haha, in het echt ben ik ook bijna jarig, jeej me.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik lach even. 'Gefeliciteerd alvast,' ik kijk haar aan. 'Ik weet niet eens meer welke dag het is, welke datum.' en ik schud lachend mijn hoofd. 'ik denk niet dat je taart krijgt van die mannen hier...' merk ik dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.