• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik wil taart!' zeg ik dan nep boos maar moet toch grinneken dan. 'Maar dat had ik al verwacht.' zeg ik dan sip, maar moet toch weer lachen. 'Ik word al oud.' zeg ik met een pruillipje en laat me dan achterover vallen zodat ik half op zijn bed lig. 'Wat kunnen we doen, ik verveel me.' ze ik dan met een verveelde stem en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 10:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik was het gewoon beu om stil te zitten. Volgens mij was Ian al in slaap gevallen. Ik schoof stilletjes van het bed af en stond op.
    "Ik ga wel alleen naar buiten." mompelde ik zacht. Ik keek hem even aan en draaide me toen stilletjes om. Met kleine stappen lip ik naar de deur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik moet lachen. 'Ach ja, als je je verveelt ga dan met Nala mee,' zeg ik. Ik knik richting Nala die stilletjes wegloopt. Geen idee waar die heen gaat, maar ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Eigenwijs.' zucht ik dan en loop, strompel naar Nala toe en pak haar pols vast. 'Nala, alsjeblieft nee, ik en Ian willen dat er niks met je gebeur en als je naar buiten gaat heb je alleen maar meer kans dat je gestraft word en de straffen zijn er niet beter op geworden. Dus blijf alsjeblieft binnen en kom dan maar bij mij en Sam zitten.' zeg ik dan bezorgd tegen haar en kijk haar bijna smekend aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik zucht en rol zacht met mijn ogen. Dan draai ik me naar haar om en glimlach.
    "Goed, maar ik moet toch even naar toilet." of ik plaste nog in mijn broek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ik denk dat ik je wel alleen kan laten geen, kom alsjeblieft snel terug.' zeg ik dan en loop weer naar Sam toe en ga naast hem zitten en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik zie hoe Naomi eerst naar haar toe loopt. En vervolgens Nala tegenhoudt om weg te gaan. 'Waar wil ze heen?' vraag ik dan als Naomi weer terug op mijn bed zit. 'En gaat ze er nu alsnog heen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    En door het feit dat ze me vertrouwde om me alleen te gaan, zou ik inderdaad zo snel mogelijk terug komen. Anders was ik zonder problemen gewoon weggelopen, maar schuldgevoel hield me nu tegen. Ik ging gewoon even snel naar toilet.
    Ik deed zacht de deur open en liep geruisloos naar het toilet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ze wilde naar buiten, maar dat is gevaarlijk, toen ik buiten was waren daar ook veel bewakers en werd ik gestraft.' Een rilling loopt weer over mijn rug als ik eraan denk, toen kreeg ik ook de messteek. 'Maar nu gaat ze naar het toilet en ik vertrouw haar erop dat ze dat ook alleen naar het toilet gaat en dat ze dan terug komt.' zeg ik dan met een zucht en kijk Sam weer aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 11:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    | Ik voel me de laatste tijd niet zo goed in mijn vel en ga dus voor een tijdje stoppen met RPG'en. Tijdelijk. Als de rollen aan een ander gegeven worden, vind ik dat best maar gelieve dat te melden in mijn gastenboek. X |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | Ik voel me de laatste tijd niet zo goed in mijn vel en ga dus voor een tijdje stoppen met RPG'en. Tijdelijk. Als de rollen aan een ander gegeven worden, vind ik dat best maar gelieve dat te melden in mijn gastenboek. X |

    {ok, hopelijk voel je je snel beter ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Heel veel sterkte ermee <3!}


    Tijd voor koffie.

    [Ik moet gaan. Baai guys ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoppelijk voel je je snel beter en sterte! X :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [DoeiDoei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp