• Beste moderators en Rutger,

    Ivm de aanbevelingen die schrijvers vanop Quizlet kunnen op andere sites (Hyves & Netlog), viel mij onlangs iets op.
    Wie gebruikt er deze sites nog actief? Ik bijvoorbeeld heb mijn Hyves-account verwijderd dmv de voordelen van Facebook. Misschien oordeel ik als Belg iets te snel over Hyves, waarschijnlijk ligt het aantal gebruikers in Nederland veel hoger dan hier. Netlog aan de andere kant is compleet van de kaart geveegd door Facebook en Twitter.

    Hierbij dus mijn idee: als het mogelijk is (toestemming vragen aan de specifieke site), dan zou ik Hyves en Netlog-links vervangen door Facebook -en Twitter-links. Of toch zeker de Netlog-links. Zo zouden alle schrijvers hun verhalen sneller kunnen promoten en komen er misschien nog meer nieuwe leden!

    Mvg en bedankt voor het lezen,

    Ol' Captain Ahab

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:04 ]


    Na regen komt zonneschijn.

    Sagitta schreef:
    Nou, ze staan onder: Hoofdstukken: en boven jouw inleiding.

    Kijk maar ^^
    http://www.quizlet.nl/stories/84591/de-instelling-death-note/


    Yippie, at least at this point, I feel less like an idiot!!! :D
    Maar er is nog iets :$...
    Als je een story hebt, en je gaat die bewerken, dan kun je ook je hoofdstukken bewerken. Wel, bij die pagina komt er dan [netlog]/[hyves] te staan. Mijn idee was om dat te vervangen door [facebook]/[twitter]. Dat bedoelde ik... *beetje blozen*
    Maar toch al heeeeel veel bedankt voor die tip ivm instellingen :D


    Na regen komt zonneschijn.

    Meteor schreef:
    Alsof ik mijn creaties daar zal zetten. Dit is zowat de enige site, waar mijn 'vrienden' niet op zitten.


    comfort in c h a o s