• Beste moderators en Rutger,

    Ivm de aanbevelingen die schrijvers vanop Quizlet kunnen op andere sites (Hyves & Netlog), viel mij onlangs iets op.
    Wie gebruikt er deze sites nog actief? Ik bijvoorbeeld heb mijn Hyves-account verwijderd dmv de voordelen van Facebook. Misschien oordeel ik als Belg iets te snel over Hyves, waarschijnlijk ligt het aantal gebruikers in Nederland veel hoger dan hier. Netlog aan de andere kant is compleet van de kaart geveegd door Facebook en Twitter.

    Hierbij dus mijn idee: als het mogelijk is (toestemming vragen aan de specifieke site), dan zou ik Hyves en Netlog-links vervangen door Facebook -en Twitter-links. Of toch zeker de Netlog-links. Zo zouden alle schrijvers hun verhalen sneller kunnen promoten en komen er misschien nog meer nieuwe leden!

    Mvg en bedankt voor het lezen,

    Ol' Captain Ahab

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:04 ]


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik vind het wel een goed idee (:


    26 - 02 - '16

    ew, ik las facebook D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Feline schreef:
    Ik vind het wel een goed idee (:

    Alsof ik mijn creaties daar zal zetten. Dit is zowat de enige site, waar mijn 'vrienden' niet op zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Alsof ik mijn creaties daar zal zetten. Dit is zowat de enige site, waar mijn 'vrienden' niet op zitten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ehm, is er niet allang een facebook knop dan? En een twitter knop..
    Ik geloof dat er een geheel 'share' menu is, zelfs. Dus wat precies moet er nu veranderd worden? Of begrijp ik dit voorstel verkeerd?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er zijn al meer dan 300 manieren om het te delen via het sharemenu waaronder, ook Twitter en Facebook. Je kan het ook 'leuk vinden' en tweeten via de knopjes etc. Dat kan dus al.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:50 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    Er zijn al meer dan 300 manieren om het te delen via het sharemenu waaronder, ook Twitter en Facebook. Je kan het ook 'leuk vinden' en tweeten via de knopjes etc. Dat kan dus al.


    Haha, ok nu ga je me wss uitlachen xd
    Hoe kom ik dan op dat share-menu? Want ik doelde op het menu waar je enkel als schrijver van een verhaal op kan, namelijk hoofdstukkenbeheer :P
    Daar staan FB en Twitter namelijk nog niet vermeld.
    Greetz


    Na regen komt zonneschijn.

    Instelling -> Privacy -> Verberg de social media buttons onder mijn creaties.
    Met deze knop aangevinkt zie je de twitter en facebook knopjes bij jou creaties niet, niet aangevinkt zie je de facebook en twitter knopjes wel.

    Als dit is wat je bedoeld.

    Meteor schreef:
    Alsof ik mijn creaties daar zal zetten. Dit is zowat de enige site, waar mijn 'vrienden' niet op zitten.


    ars moriendi

    Facebook en twitter is er al. (:


    Let the Night embrace you

    Goed idee, hyves is echt niets meer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sagitta schreef:
    Facebook en twitter is er al. (:


    Ik ben ongetwijfeld egt de grootste idioot met PC's, want ik heb de tip van Ishihara opgevolgd, bij mijn story-instellingen gekeken, maar NIKS komt er in beeld ivm FB of Twitter. Plz explain, deze ouwe zeerot is echt slecht met PC'S... xD
    Sorry!!!


    Na regen komt zonneschijn.

    Ahab schreef:
    (...)

    Ik ben ongetwijfeld egt de grootste idioot met PC's, want ik heb de tip van Ishihara opgevolgd, bij mijn story-instellingen gekeken, maar NIKS komt er in beeld ivm FB of Twitter. Plz explain, deze ouwe zeerot is echt slecht met PC'S... xD
    Sorry!!!


    Heb je al bij de beginpagina gekeken van je storie.
    Bij mij komt er dan dit te staan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:07 ]

    Nou, ze staan onder: Hoofdstukken: en boven jouw inleiding.

    Kijk maar ^^
    http://www.quizlet.nl/stories/84591/de-instelling-death-note/


    Let the Night embrace you