• het zou heel erg handig zijn als je een pagina hebt op je profiel(of waar dan ook...) waar je op kan kijken welke verhalen je totnu toe hebt bekeken. en dan op datum ofzoo... zonder dat je die bij je fav. hebt staan of er een abo op hebt.
    zou heeeeel handig zijn:D

    want ik heb een verhaal gelezen maar ben hem perongeluk vergete bij de fav. te zetten,en nu ben ik heb kwijt:(

    hopelijk komt er zoiets:D

    groetjes

    Je kan ook gewoon bij je geschiedenis van internet kijken?

    Strider schreef:
    Je kan ook gewoon bij je geschiedenis van internet kijken?

    Ik bekijk zoveel pagina's op een dag lol. Dat zou echt heel lang duren of ik zou hem gewoon over het hoofd zien. Ben het ergens wel met je eens though en snap je wel.
    Als dit de site niet veel trager maakt, dan ben ik voor trouwens (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaa ik vind het wel een handig idee. Zolang de site niet traag gaat doen, ben ik voor (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:07 ]


    The walking dead <'3

    Het zou handig zijn dat wel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik bekijk zoveel pagina's op een dag lol. Dat zou echt heel lang duren of ik zou hem gewoon over het hoofd zien. Ben het ergens wel met je eens though en snap je wel.
    Als dit de site niet veel trager maakt, dan ben ik voor trouwens (:

    Ja dat is waar. Dan ben ik ook wel voor.

    damnn schreef:
    Het zou handig zijn dat wel


    26 - 02 - '16

    jah dat zou wel handig zijn, vooral omdat ik wel een heb dat ik de titel nog wel weet, die dan vervolgens intyp en dat er dan allemaal andere verhalen komen.. dan is dit dus handig _O_


    ©1998

    Dat lijkt me echt super handig, voor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoals de meesten zou het idd handig zijn!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben voor! Ik vind het altijd zo jammer dat als ik een goed verhaal vind en ik vergeet abo te nemen dat ik het niet terug kan vinden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het lijkt me wel handig, maar alleen als de site er echt niet trager van wordt, want echt nodig is het nou ook weer niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    CONCERN schreef:
    Jaa ik vind het wel een handig idee. Zolang de site niet traag gaat doen, ben ik voor (:

    Dat zou inderdaad handig zijn!


    - Liselotte

    Dat zou wel handig zijn, want ik heb nu zo enorm veel bladwijzers! Maar wordt de site er dan niet trager van? Misschien kunnen ze dan iets doen van "de laatste 20 verhalen die je hebt bekeken" of "van de laatste 24 uur" anders krijg je wel een enorme lijst denk ik..


    “Love is a contradiction.”

    Dit is al eens voorgesteld geloof ik.
    In ieder geval, ik ben voor. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.