• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohhh wat leuk! Hou ons op de hoogte oké? Wat moet je allemaal doen? En hoe is je Frans?

Mijn Frans is echt 0.0% haha, daarom is het lekker dat iedereen hier Nederlands is
    Wifi is lekker gratis, alleen kan nog maar 3 kwartier op de laptop, want dan is de accu leeg, of ik moet de ene computer hier in het café bemachtigen
    en er zitten hier echt alleen maar Nederlanders, paar Belgen en een enkele Fransman
    Denk dat we een keer naar Toulouse gaan, en de rest van de week dat moeten we nog even bekijken
    Ik hou jullie op de hoogte, en eventuele foto's komen op Facebook na de vakantie

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Mijn Frans is echt 0.0% haha, daarom is het lekker dat iedereen hier Nederlands is
    Wifi is lekker gratis, alleen kan nog maar 3 kwartier op de laptop, want dan is de accu leeg, of ik moet de ene computer hier in het café bemachtigen
    en er zitten hier echt alleen maar Nederlanders, paar Belgen en een enkele Fransman
    Denk dat we een keer naar Toulouse gaan, en de rest van de week dat moeten we nog even bekijken
    Ik hou jullie op de hoogte, en eventuele foto's komen op Facebook na de vakantie

Ah leuk dat je het naar je zin hebt tot nu toe!

omg, Beugelbekkie op tv, dat was mijn lievelingsprogramma toen ik like 10 was. Heerlijk :'D

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    omg, Beugelbekkie op tv, dat was mijn lievelingsprogramma toen ik like 10 was. Heerlijk :'D

Hahaha, omygod, mijn favoriete programma was toen echt Drake&Josh toen ik een jaar of tien was.

Geen fransman voor mij dit jaar,ook niet naar spanje :( met een gebroken rug in een iets wat lijkt op een bed met mateas. Haha nog 6 uur rijden en dan weer thuis!!!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Louis zou Louis niet zijn als hij in zijn 24-koppige selectie niet enkele opvallende keuzes liet optekenen. Namen die Bert van Marwijk regelmatig op zijn lijstje had staan hoeven onder Van Gaal niet te rekenen op een uitnodiging. Zo worden Ron Vlaar en Luuk de Jong gepasseerd, maar is vooral het ontbreken van vaste waarde Gregory van der Wiel verrassen. (bron: Ons Oranje)

HA! Ik mag van Gaal nu al! *highfives Louis* Gregory vd Wiel is overrated en meer bezig met zijn kledinglijn dan met voetballen. Hoppa, weg ermee!

ars moriendi

@Demi: Demiii! <3 Succes meis, gaar worden in de auto is altijd afzien D:!
    @Amy: Hahaha, geweldig toch? Die Josh vond ik zo'n held. :'D

ars moriendi

Ik ben er weer.

Chaos is a ladder.

Hoi chicks.

Hello! Ik vind dat er wat leven in de brouwerij moet komen. _O_

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    (...)

HA! Ik mag van Gaal nu al! *highfives Louis* Gregory vd Wiel is overrated en meer bezig met zijn kledinglijn dan met voetballen. Hoppa, weg ermee!

Is de hele opstelling al bekend?

Huntelaar schreef:

De mijn was altijd Totally Spies (":

Chaos is a ladder.

@Amy: Nahh, hij heeft de 24-koppige selectie bekendgemaakt, maar dat zegt natuurlijk nog maar weinig over wie hij woensdag tegen België gaat opstellen. Ik heb wel goede hoop voor mijn mannetje though. (:

@Kim: OMG dat speelden wij op de basisschool altijd na in de pauze x'D. Ik was altijd Sam.. :') En als we met zijn 4en waren kregen we altijd ruzie, want niemand wilde Mandy of die Aziatische zijn, lol.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:27 ]

ars moriendi

ZHCUHFUFHDSFUHSFUI WOENSDAG AL TEGEN BELGIË DHSFSUYUIFHGUIYHIAS
    En welk mannetje? Je hebt er nu tenslotte twee (":

En ik was ALTIJD Mandy. Ik wou in elke serie de badguy zijn, dus daarin ook. (":

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    @Amy: Nahh, hij heeft de 24-koppige selectie bekendgemaakt, maar dat zegt natuurlijk nog maar weinig over wie hij woensdag tegen België gaat opstellen. Ik heb wel goede hoop voor mijn mannetje though. (:

@Kim: OMG dat speelden wij op de basisschool altijd na in de pauze x'D. Ik was altijd Sam.. :') En als we met zijn 4en waren kregen we altijd ruzie, want niemand wilde Mandy of die Aziatische zijn, lol.

Mag ik linkje, ben te lui om het op te zoeken. En ik speelde altijd Alex, HAHA. Omygod, en we speelde ook heel vaak "Winx Club" en dan was ik die Aziaat. Hahaha. En gosh, ik luister Cher Lloyd HAHA.