• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Ik vond de sluitingsceremonie zó gaaf hè. Niet normaal meer.


    Ik vond het een beetje lang allemaal:$


    ~

    Vampires schreef:
    Ik vond de sluitingsceremonie zó gaaf hè. Niet normaal meer.

    Ohh ik ook! Vooral het stuk met John Lennon en Queen <3 .


    ars moriendi

    Het was wel lang ja, maar op een gegeven moment dat gedoe met QUEEN was gewoon echt top.


    Chaos is a ladder.

    Ik is terug uit Zeeland c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké, ik verveel me helemaal kapot.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Oké, ik verveel me helemaal kapot.

    Ik ook...


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik ook...

    nieuw interviewtje met onze favo Bayern-speler. (:


    ars moriendi

    YOO SWAGGERS!(krul)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    nieuw interviewtje met onze favo Bayern-speler. (:

    Awh, hij is zó'n poepie gewoon. En hij is blij met Van Gaal als bondscoach. _O_


    Chaos is a ladder.

    Kimmm,
    Ik mag een helix doet dat zeer om te doen?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vampires schreef:
    (...)
    Awh, hij is zó'n poepie gewoon. En hij is blij met Van Gaal als bondscoach. _O_

    Me too!_O_


    ars moriendi

    Metropolis schreef:
    Kimmm,
    Ik mag een helix doet dat zeer om te doen?

    Eh, nee. Althans, als je hem laat zetten niet, daarna wel. (krul)
    Ik had geen eens in de gaten toen ze hem erin deed, maar ik heb er wel een klein beetje spijt van.

    Het doet namelijk (nu nog steeds bij mij) zeer bij het slapen, als ik op dat oor ga liggen en tijdens het douchen (want tijdens het douchen gaat al je haar er aan de achterkant om de sluiting heen zitten en dat vond ik echt heel pijnlijk (daarom draag ik sindsdien ook een knotje zodat mijn haar compleet weg is bij mijn oor.

    Maar het is bij iedereen anders. (":
    Alleen ik vind mijn helix wel irritanter dan mijn tragus. Van mijn tragus heb ik geen last, alleen bij muziek luisteren. En zelfs dat valt nu wel mee.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:25 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Eh, nee. Althans, als je hem laat zetten niet, daarna wel. (krul)
    Ik had geen eens in de gaten toen ze hem erin deed, maar ik heb er wel een klein beetje spijt van.

    Het doet namelijk (nu nog steeds bij mij) zeer bij het slapen, als ik op dat oor ga liggen en tijdens het douchen (want tijdens het douchen gaat al je haar er aan de achterkant om de sluiting heen zitten en dat vond ik echt heel pijnlijk (daarom draag ik sindsdien ook een knotje zodat mijn haar compleet weg is bij mijn oor.

    Maar het is bij iedereen anders. (":
    Alleen ik vind mijn helix wel irritanter dan mijn tragus. Van mijn tragus heb ik geen last, alleen bij muziek luisteren. En zelfs dat valt nu wel mee.


    Ah, ja mij leek zo'n mooi diamantje boven in wel mooi. C:

    Ik ben een week geleden bij de kaakchirurg geweest en kan nog steeds niet rechts kauwen, alles moet links, en mijn kaak doet zeer. :C
    3 September is links aan de buurt. :C

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:34 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Dit had ik rechts onder.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn helix mocht ik niet zelf uitkiezen. Want ik wou namelijk een ringetje, maar ik moest met dit metalen balletje beginnen en die de eerste maanden gebruiken.

    Mijn tragus mocht ik wel zelf bepalen, daar heb ik dus nu ook een diamantje. Super mooi, glinstert continue (:

    Maar ik houd gewoon van tatoeages en piercings en alles.


    Chaos is a ladder.